Ons?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:59 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Lekker wezen BBQ-en bij m'n ouders, nog wat gemist?
Voor Michiel wachtte ik gewoon tot half twee, om een of andere manier kan ik meer om Michiel lachen dan om Giel, ik denk dat Giel te populair is geworden..quote:
Dat lijkt mij zo'n domme doosquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hebben ze Yolanthe al eens gehad ? Die lijkt me ook wel flauw genoeg.
Neuh, laat maar....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren... denk het dus niet.
Claudia de Breij als gast kan ook leuk worden (als ex-3FM-er).
Ik heb Giel "nooit" leuk gevonden. En in de nacht is het alleen maar erger. Beetje te ver over zijn top heen. Als je het mij vraagt...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:02 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Voor Michiel wachtte ik gewoon tot half twee, om een of andere manier kan ik meer om Michiel lachen dan om Giel, ik denk dat Giel te populair is geworden..
Giel was veel leuker inderdaad vroegerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:02 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Voor Michiel wachtte ik gewoon tot half twee, om een of andere manier kan ik meer om Michiel lachen dan om Giel, ik denk dat Giel te populair is geworden..
Dan moeten ze die maar eens uitnodigenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren... denk het dus niet.
Claudia de Breij als gast kan ook leuk worden (als ex-3FM-er).
Volgens mij is ze stukken slimmer dan de meeste mensen denkenquote:
Dat denk ik niet eigenlijk. Heb je haar shows weleens gezien...... (quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan moeten ze die maar eens uitnodigen, die is ook leuk lekker en gaat zeker wel mee in de humor van Ekdom en Veenstra
.
Je kon het zien afgelopen week. Was dat ranking the stars weer op tv. Daar was ze ook...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij is ze stukken slimmer dan de meeste mensen denken, niet alle knappe meisjes zijn dom
.
Peter is nog elke week te horen (alleen na Noorderslag had ie ff een dipje).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Giel was veel leuker inderdaad vroeger
Kan me nog de ranzige dichter en jennie from the cock herinneren![]()
Als je met een Volendammer gaat ben je of heel dom of heel slim, financieel speelt ze het heel slim maar als ik haar hoor praten vind ik haar vreselijk dom klinken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij is ze stukken slimmer dan de meeste mensen denken, niet alle knappe meisjes zijn dom
.
Juist wel. Vroeger vond ik haar niet zo tof, maar begon haar de laatste tijd wel te waarderen. Toen kwam Stendersquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eigenlijk. Heb je haar shows weleens gezien...... ()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:09 schreef Sjowhan het volgende:
Tanja. Wat een fakking zeiksnol ben je.
Brabanders en gezelligquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:09 schreef DaMook het volgende:
JA HALLOik kom ook uit brabant , wij zijn wel gezellig
JIJ mag je geen brabander noemen
.
Kijk ik elke weekquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je kon het zien afgelopen week. Was dat ranking the stars weer op tv. Daar was ze ook...
Ze is actrice hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je met een Volendammer gaat ben je of heel dom of heel slim, financieel speelt ze het heel slim maar als ik haar hoor praten vind ik haar vreselijk dom klinken.
Zekers te wetenquote:
Peter de ranzige dichterquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Peter is nog elke week te horen (alleen na Noorderslag had ie ff een dipje).
Ik ook uit brabant. Vlakbij een wereld vol wonderen....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:09 schreef DaMook het volgende:
JA HALLOik kom ook uit brabant , wij zijn wel gezellig
JIJ mag je geen brabander noemen
.
Dat zal ze zeker genoeg doen, Jantje wordt genaaid waar hij bijstaat en dan bedoel ik niet sexueel.quote:
Van mij mag jan ook wel mee komen danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je met een Volendammer gaat ben je of heel dom of heel slim, financieel speelt ze het heel slim maar als ik haar hoor praten vind ik haar vreselijk dom klinken.
En zijn brabanders gezellig volgens jouw? Bij mij als niet brabander komt het gemaakt over, alleen brabanders hebben het over het gezellige brabant volgens mij.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook uit brabant. Vlakbij een wereld vol wonderen....
Misschien wel het beste nederlandstalige nummer ooitquote:
quote:
Doe hem even af wil je, ja die zeiksnor jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zal ze zeker genoeg doen, Jantje wordt genaaid waar hij bijstaat en dan bedoel ik niet sexueel.
Ik vind van wel. Hier is het het Bourgondische en het gezellige begonnen ooit eens....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En zijn brabanders gezellig volgens jouw? Bij mij als niet brabander komt het gemaakt over, alleen brabanders hebben het over het gezellige brabant volgens mij.
Mjah ik blijf het gemaakt vinden deze dagen, de gemiddelde drent vind ik vriendelijker en gastvrijer ondanks dat het stugge mensen zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Hier is het het Bourgondische en het gezellige begonnen ooit eens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |