quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:09 schreef Sjowhan het volgende:
Tanja. Wat een fakking zeiksnol ben je.
Brabanders en gezelligquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:09 schreef DaMook het volgende:
JA HALLOik kom ook uit brabant , wij zijn wel gezellig
JIJ mag je geen brabander noemen
.
Kijk ik elke weekquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je kon het zien afgelopen week. Was dat ranking the stars weer op tv. Daar was ze ook...
Ze is actrice hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je met een Volendammer gaat ben je of heel dom of heel slim, financieel speelt ze het heel slim maar als ik haar hoor praten vind ik haar vreselijk dom klinken.
Zekers te wetenquote:
Peter de ranzige dichterquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Peter is nog elke week te horen (alleen na Noorderslag had ie ff een dipje).
Ik ook uit brabant. Vlakbij een wereld vol wonderen....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:09 schreef DaMook het volgende:
JA HALLOik kom ook uit brabant , wij zijn wel gezellig
JIJ mag je geen brabander noemen
.
Dat zal ze zeker genoeg doen, Jantje wordt genaaid waar hij bijstaat en dan bedoel ik niet sexueel.quote:
Van mij mag jan ook wel mee komen danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je met een Volendammer gaat ben je of heel dom of heel slim, financieel speelt ze het heel slim maar als ik haar hoor praten vind ik haar vreselijk dom klinken.
En zijn brabanders gezellig volgens jouw? Bij mij als niet brabander komt het gemaakt over, alleen brabanders hebben het over het gezellige brabant volgens mij.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook uit brabant. Vlakbij een wereld vol wonderen....
Misschien wel het beste nederlandstalige nummer ooitquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |