En Robin van Bassie en Adriaan dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Ja hoor.... Dadelijk Rik en Henk ook nog....
Laat Michiel en Gerard dan zelf LIVE een uuropener freestylen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Gebrek aan uuropeners zou kunnen komen omdat Edwin op vakantie is en Domien en Annemieke op Texel zitten.
Nee, want dat wisten ze een maand geleden nog nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Gebrek aan uuropeners zou kunnen komen omdat Edwin op vakantie is en Domien en Annemieke op Texel zitten.
Misschien passen die niet in de nieuwe vormgeving.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan kunnen ze toch gewoon oude gebruiken. Doen ze vaker
Mag het bier al open.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:16 schreef Timo20 het volgende:
Heeft die kerel daar nou een flesje Alfa staan??
Uiteraard, dat mag altijd. Maar ik zit nu nog ff aan de koffiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mag het bier al open. [ afbeelding ] Ik heb de proost gemist... [ afbeelding ]
Van mij welquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mag het bier al open. [ afbeelding ] Ik heb de proost gemist... [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Uiteraard, dat mag altijd. Maar ik zit nu nog ff aan de koffie
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van mij wel, ik zit aan de Hoegaarden
.
Jupiquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Er is een Jupi open en hij smaakt weer goed, na een week keelontsteking (die nog niet geheel over is) [ afbeelding ]
Is idd vermoeiendquote:
Een klasgenootje heeft daar aan meegedaan. Ze deed auditie als dochter van Tanja Jess. Maar ze is het niet geworden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Oja
Die audities waren bij ons op de zaak. Een hele locatie vol met "dochters" want die zochten ze toen
Dat was op 1 van onze locatie`s. Helaas was ik vrij. Had wel even willen kijken...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een klasgenootje heeft daar aan meegedaan. Ze deed auditie als dochter van Tanja Jess. Maar ze is het niet geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |