okay dan !quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Over voetenfetishisten gesproken... Ancilla is er vannacht weer
De prijzenpot
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Over voetenfetishisten gesproken... Ancilla is er vannacht weer
Dat is dan ook geen verassing, toch? die gast wint bijna altijd..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zooo, 1 ding minder om bij te houden: Federer heeft gewonnen
Krezipquote:
Weezer komt volgens mij al bijna weer met de nieuwe single, dus dat zou wel heul erg achterhaald zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:34 schreef Timo20 het volgende:
Had trouwens verwacht dat Weezer de MH zou worden. Ik loop het echt al de he-le dag te zingen![]()
Klopt, maar hij had toch wat moeite met Monfils. Die deed het ook zeker niet verkeerd. Vind het wel jammer dat djokovic niet door is, maar wat wil je tegen Nadal (quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen verassing, toch? die gast wint bijna altijd..
Dat zegt volgens mij tegenwoordig ook niets meerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Weezer komt volgens mij al bijna weer met de nieuwe single, dus dat zou wel heul erg achterhaald zijn.
Eerder regel dan uitzonderingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zegt volgens mij tegenwoordig ook niets meer![]()
Komt toch vaker voor dat een plaat al een tijd wordt gedraaid en dan pas MH wordt
Nadal is een patser en als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan patsers. Meneertje met zijn ' als mijn haar maar goed zit ' houding. Kan er niet snel genoeg uitliggen. Ik geloof dat ik via een collega naar de Ordina open kan, maar dat lijkt mij wel erg tofquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, maar hij had toch wat moeite met Monfils. Die deed het ook zeker niet verkeerd. Vind het wel jammer dat djokovic niet door is, maar wat wil je tegen Nadal (vind ik geen leuke speler...)
ja preciesquote:
Vage foutmeldingen, de irritantste die er zijn...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:42 schreef Marc63 het volgende:
Sirolf, je Freak11 pagina doet het niet. Kan niet meer op de naam komen van dit orkest, maar nu kan ik het dus ook niet opzoeken (was een paar weken geleden Freakandel Speciaal).
Ik hoop dat ik van mijn baas ook even binnen mag. Dat is op ons terreinquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
Ik geloof dat ik via een collega naar de Ordina open kan, maar dat lijkt mij wel erg tof
Visagiste achter de schermen, maakt niet uitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
Wel opvallend dat net de lelijkste van het ensemble de showbizz in wil
Cool ! naja, mocht je wel komen dan zie ik je misschien nog welquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik van mijn baas ook even binnen mag. Dat is op ons terrein![]()
Maar ik denk dat het helaas geen doorgang kan vinden. Ga het wel proberen.
Gezelligquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool ! naja, mocht je wel komen dan zie ik je misschien nog wel
Werkt weer!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:42 schreef Marc63 het volgende:
Sirolf, je Freak11 pagina doet het niet. Kan niet meer op de naam komen van dit orkest, maar nu kan ik het dus ook niet opzoeken (was een paar weken geleden Freakandel Speciaal).
Die had je ook kunnen zien via de muziekstats (of via 3FM.nl).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan ik alsnog zeggen:Gotye - Learnalilgivinalovin
Ze moeten volgens mij nog nieuwe makenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
En alweer geen echte EW-uuropener...
Zelfs de AVRO is uit de uuropener verdwenen...
Ah... duurde ff voordat ie verscheen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die had je ook kunnen zien via de muziekstats (of via 3FM.nl).
dan kunnen ze toch gewoon oude gebruiken. Doen ze vakerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Gebrek aan uuropeners zou kunnen komen omdat Edwin op vakantie is en Domien en Annemieke op Texel zitten.
En Robin van Bassie en Adriaan dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Ja hoor.... Dadelijk Rik en Henk ook nog....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |