quote:
Engels en Schotse accentenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een Schots/ Iers of plat Engels accent.![]()
![]()
(heb weleens een vriendinnetje gehad in Klazienaveen)
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een Schots/ Iers of plat Engels accent.![]()
![]()
PSVquote:
quote:
Het meest uitgesproken in ieders gevalquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:48 schreef Marc63 het volgende:
Quote van de dag: "Neem nog een roseetje"
Ze moet eerlijk zijn over andere dingenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze is tenminste wel eerlijk dat ze die vragen niet zo interessant vind.
Daar kreeg ze meer stickers voorquote:
quote:
Niet zo aanstellen hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:51 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 twijfelt of hij dit nu wel online kan zetten, zonder het management van Tanja op z'n dak kan zetten.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En vlak die boekenbon en nuts niet uit!
Zijn die EK Lingerie-mensen nog ergens in de buurt?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Staat er niet een standby gast klaar die wel de vragen wil beantwoorden? Vreselijk irritant mens.
Dat was nog tijdens haar hoogtij dagen en zonder kinderen (waarschijnlijk ook zonder man en management)quote:
ls haar management net zo bitchy als Tanja is, ga ik alvast op het dak zitten.quote:
Hoop het! laat ze maar komenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zijn die EK Lingerie-mensen nog ergens in de buurt?
Ik heb weer ge-edit, maar jij bent steeds veel te snelquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:53 schreef Sirolf het volgende:
Hopelijk hebben ze volgende week weer eens een gast die wel flauw genoeg is.
Daphne Bunskoek, Wendy van Dijk, EliZe, Lieke van Lexmond... genoeg keuze!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:54 schreef Timo20 het volgende:
Het wordt tijd om Van Velzen nog eens uit te nodigen, die was tenminste tof
Hadden ze in Tilburg ook gedaan, gingen ze met stenen en dakpannen gooien....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:54 schreef Feivel1 het volgende:
*knip* ga ik alvast op het dak zitten.
Hij is jong, maar niet zó jong hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hadden ze in Tilburg ook gedaan, gingen ze met stenen en dakpannen gooien....
hahahaquote:
Hebben ze Yolanthe al eens gehad ? Die lijkt me ook wel flauw genoegquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daphne Bunskoek, Wendy van Dijk, EliZe, Lieke van Lexmond... genoeg keuze!
Kan het me niet herinneren... denk het dus niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hebben ze Yolanthe al eens gehad ? Die lijkt me ook wel flauw genoeg.
Giel is weer terug.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:00 schreef Feivel1 het volgende:
Gerard heeft vandaag wel heel veel airtime dan.
Is Giel trouwens weer terug qua Nachtegiel, of mag Michiel (*O*) hem weer doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |