Wat dacht je van mij dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dan zit je toch wel gevaarlijk dichtbij mij.
Ah dat is het probleemquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben een echte Noord-Hollander, kom uit Amstelveen onder de rook van Amsterdam.
Daar komt echt alleen maar krapuul vandaanquote:
Groningen is echtquote:
Tijden veranderen...! tegenwoordig gooien ze met brandend wc papierquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daar komt echt alleen maar krapuul vandaan
We zijn een keer (een jaar of 3 geleden) met de bus naar een uitwedstrijd van Roda geweest in het Oosterpark. Werden bussen met bakstenen en stokken bekogeld, midden in een woonwijk. Nee, das gezellig
Wel als "ze" naast je op de bank zit....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dit voor een niet vrijdagavond plaat?
Tsja dat gezelliger zal ik het niet over hebbenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zuidelijker (en gezelliger) dan hier kan niet.
Ik woon er nu helaas niet maar ben er wel geboren , woon nu helaas in het pittoreske Almerequote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dan zit je toch wel gevaarlijk dichtbij mij.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef DaMook het volgende:
Ach ja en gezelligheid maak je zelf, of het nu in maastricht is, hier in valkenswaard, in utrecht, in amsterdam of in groningen.
... naast Rob Stenders?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik woon er nu helaas niet maar ben er wel geboren , woon nu helaas in het pittoreske Almere![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maastricht en Amsterdam vind ik zelf ook wel erg ok. Rotterdam ben ik dan ook wel geweest maar dat vind ik toch weer wat minder. Maastricht vind ik eigenlijk wel echt super. Mooi landschap en lekkere chicks.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:24 schreef TheZapster het volgende:
Groningen is echt![]()
Vroeger was het bij mij echt alleen Amsterdam en Maastricht had ik ook altijd een zwak voor.Zelfs na 8 jaar met uitwedstrijden van Ajax toch wel veel in Nederland gezien te hebben maar sinds de verhuizing van mijn ouders naar Drenthe is mijn hart voor noord-oost nederland wel opengegaan.
Dat was nog eens een echt voetbalstadion en dan die combinatie met die woonwijk er net achter, ik heb menig sprintje daar moeten doen om er veilig vandaan te komenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijden veranderen...! tegenwoordig gooien ze met brandend wc papier
Oosterpark.. dat waren nog eens tijden.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik woon er nu helaas niet maar ben er wel geboren , woon nu helaas in het pittoreske Almere![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil Duffy nou niet direct herrie noemen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maastricht en Amsterdam vind ik zelf ook wel erg ok. Rotterdam ben ik dan ook wel geweest maar dat vind ik toch weer wat minder. Maastricht vind ik eigenlijk wel echt super. Mooi landschap en lekkere chicks.![]()
Supermode - Tell Me Why![]()
Oh de herrie van net was van Duffy... godzijdank niet de nieuwe Meeeeeeeegahit.
Geilquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Wel als "ze" naast je op de bank zit.... [ afbeelding ]
Ik heb er met mijn ouders 8 jaar gewoond na verhuizing uit Amstelveen, daarna ben ik gaan studeren in Amsterdam en zijn mijn ouders verhuisd naar Drenthe maar helaas kon ik een aantal jaren geleden alleen maar in Almere een woning vinden omdat ik nog niet lang genoeg ingeschreven stond in Amsterdam.Afgelopen week heb ik serieus gedacht over hier mijn spullen te pakken en naar Drenthe te gaan oa vanwege het overlijden van mijn vader vorige week maar een baan vinden in omgeving Drenthe is toch wel erg moeilijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er trouwens wel volgende week.Op het strand....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |