Daarom is het ook zo stil hier, iedereen is wegquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:23 schreef Maricha het volgende:
ik word echt niet goed van fok......
Je weet dat over een maand al de langste dag is? Dat wordt dus maar een maandje fietsen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Toevallig had ik het er gisteren nog over, het is om 22.15 nog net te donker om te fietsen. Maar met een week of 2 (als het weer goed is!) ga ik zeker fietsen
Pff, om niet goed van te worden...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Best irritant als je zelf ff geen topic aan kunt maken.
Je sloot em toch zelf?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Pff, om niet goed van te worden...
Loop 10 minuten te F5-en
Het is ook maar 2-3 maandjes mogelijk.....helaas.....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je weet dat over een maand al de langste dag is? Dat wordt dus maar een maandje fietsen.
Hilversum zo gevaarlijk in het donker?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het is ook maar 2-3 maandjes mogelijk.....helaas.....
Ik woon niet in Hilversum, een plaats naast Hilversumquote:
Wie wel hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:23 schreef Maricha het volgende:
ik word echt niet goed van fok......
Goed nieuws want er schijnt beter (warmer) weer aan te komen en hopelijk blijft het dan ook weer wat langer licht. Er is denk ik ook weinig zo lekker als even op de fiets naar het werk en zeker als het lekker weer is!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:54 schreef Maricha het volgende:
Toevallig had ik het er gisteren nog over, het is om 22.15 nog net te donker om te fietsen. Maar met een week of 2 (als het weer goed is!) ga ik zeker fietsen
Ik vergeet altijd de TV-programma's die ik wil zien te kijken, en kom er meestal net na het programma achter, irritant!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net voor het eerst puberruil gezien. Geinig programma!
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
Lol... bij South Park werken Cartman en Bart Simpson samen om Family Guy te laten cancelen.
Ging vanavond over 2 chicks. Een hockey dame die nogal verwend was en een dame/meisje van circus Renz die toch echt een stuk minder had. Vooral de hockey dame was echt vreselijk verwend. Volgens mij was de man die bij Renz voor Clown speelt niet al te lang geleden vermist en inmiddels weer terecht maar kan het zo 123 even niet terug vinden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Ik vergeet altijd de TV-programma's die ik wil zien te kijken, en kom er meestal net na het programma achter, irritant!
Dat wordt dus UitzendingGemist bevolken later vanavond.
Altijd kud als er een bball-club failliet gaat. Niet alleen slecht voor Groningen maar voor het hele basketball in Nederland. Ik heb sowieso het idee dat het Nederlandse basketball in het slop raakt en als ik naar mn eigen club kijk hoe de NBB alles regelt, dan denk ik dat de bond wel eens naar zichzelf mag gaan kijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Marc => vrijdag nieuws over Capitals.. mogelijk gaan ze failliet omdat de belastingdienst (leuker kunnen we het niet maken..) nog erg veel geld van Capitals te goed heeft. Donkere wolken boven de basketball club uit Groningen. Klote!
NBB zou zeker eens wat vaker naar zichzelf mogen kijken maar naast dat zijn er twee clubs (Den Bosch en Amsterdam) die qua budget echt fors boven de rest staan. De competitie gaat er zo niet leuker door worden want die clubs kunnen zich veel betere spelers veroorloven. Vrijdag weten we meer maar het bericht van de voorzitter op de site voorspeld - in mijn ogen - echt weinig goeds.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
Altijd kud als er een bball-club failliet gaat. Niet alleen slecht voor Groningen maar voor het hele basketball in Nederland. Ik heb sowieso het idee dat het Nederlandse basketball in het slop raakt en als ik naar mn eigen club kijk hoe de NBB alles regelt, dan denk ik dat de bond wel eens naar zichzelf mag gaan kijken.
Laat me raden, die request van ene Marc?quote:
Hij kwam al voorbij netquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm mijn post is dus toch doorgekomen.. gek van al die foutmeldingen.
Welke van de Killers?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:55 schreef Maricha het volgende:
tot morgen!
Bones! geweldigquote:
Volgens mij was het beter toen er nog een samenwerking was met t-net... vraag mij of hoe dit forum zou draaien met react (oid) of het is echt een probleem m.b.t. de server capaciteit. Anyway, zou leuk zijn als het nou eens echt gefixed gaat worden want het gaat echt van kwaad tot erger.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:15 schreef borisz het volgende:
Fok is al zo slecht al sinds ik hier ben en dat is 2004 dus ja...
Oeh die wil ik ook maar ik kijk eroverheen denk ik want ik kan hem niet vindenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:06 schreef alwaysleft het volgende:
Beetje late reactie maar toch.
Zit nu de podcast te beluisteren van Bert van Lent vannacht.
Wat klinkt dat een partij goed![]()
Geef deze man alsjeblieft meer zendtijd op 3FM
Heb momenteel nergens last van, tis echt razendsnelquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij was het beter toen er nog een samenwerking was met t-net... vraag mij of hoe dit forum zou draaien met react (oid) of het is echt een probleem m.b.t. de server capaciteit. Anyway, zou leuk zijn als het nou eens echt gefixed gaat worden want het gaat echt van kwaad tot erger.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie Melanie, maar hoor haar wel...
Jij gaat ook zo je bed in ?quote:
Nou, ik zou er voor tekenenquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Trusten... Hm, nou, zo moe ben ik ook weer niet.
Zo dalijk is nuquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij gaat ook zo je bed in ?
Ik dalijk ooken ik heb al WEEEEEEEKEND !!!!!
.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 05:17 schreef MutZ het volgende:
Heb momenteel nergens last van, tis echt razendsnel
Moi Marc!quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:17 schreef Marc63 het volgende:
Hey Hans. Gisteravond sportjournaal nog gezien? Of volg je de playoffs niet meer nu Grunn eruit ligt?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze functie lijkt me een mooie carrièrestap voor Ekdom.
Gebakken luchtquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze functie lijkt me een mooie carrièrestap voor Ekdom.
Het is nog niet compleet associatie vrij... Maar begin het steeds leuker te vinden, zonder associaties.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Speciaal voor jou, on_air. De Stenen!
Ik weet alleen nog steeds niet waar ze over zingen. Klinkt mij als een verzameling losse zinnen in de oren.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toen Krezip nog wel leuk was....
Komt wel.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog steeds niet waar ze over zingen. Klinkt mij als een verzameling losse zinnen in de oren.
Agreequote:Op woensdag 21 mei 2008 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toen Krezip nog wel leuk was....
Pauze, Roel?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
That's Just The Way It Is.
Zometeenquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee joh, als hij ouder wijzer wordt, dan komt dat begrip wel.
Dat wordt dus niks...quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee joh, als hij ouder wijzer wordt, dan komt dat begrip wel.
Dude! damn, dat klinkt goed!! heb net een soort van pizza achtig broodje gescoord en moet zeggen dat ook dat erg goed smaakt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zometeen. Ff een Italiaans broodje met zalmcarpaccio, rucola, pesto en pijnboompitjes halen
.
die zijn in de bonus zeker?quote:
Ook van het laatste kan een mens ziek worden! beterschap en dat de klanken van 3FM mogen zorgen voor een voorspoedig herstel van de zieke patient.quote:
Dat heb je wel heel onhandig gequote...quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook van het laatste kan een mens ziek worden! beterschap en dat de klanken van 3FM mogen zorgen voor een voorspoedig herstel van de zieke patient.
Zag het! direct maar even aangepastquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat heb je wel heel onhandig gequote...
En onbelemmerd FOK!kenquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:47 schreef Sersjee het volgende:![]()
Ziek naar huis gegaan, maar elk nadeel hep z'n voordeel: nu kan ik 3FM luisteren i.p.v. 538
Oh oh... moeilijk... 4tune of Marusha...quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:52 schreef borisz het volgende:
Woensdag gehakdag! Welke happy hardcoreplaat helpt je vandaag over het dode punt heen?
4tune fairytales - My little fantasy
Charlie Lownoise & Mental Theo - Stars
Marusha - Somewhere over the rainbow
Vandaag toevallig wel jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:01 schreef Damzkieee het volgende:
Volgens mij kruip jij elke keer als de Editors op 3fm zijn achter je pctje om ze te bashen op FOK!?
Erg mooi liedje maar ik denk toch dat All Good Things Come To The End mijn favo is.quote:
Ik denk het ook nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]zullen niet veel mensen online zijn op het tijdstip waarop je de reactie hebt geschreven
![]()
Daar heeft die van mij nou ook al last van. Volgens mij doet die het over 20 minuten pasquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:41 schreef borisz het volgende:
De afstandsbediening van mijn radio wil niet aan.
niet bij mij. Try, I'm like a bird en Forca zijn sowieso leukerquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg mooi liedje maar ik denk toch dat All Good Things Come To The End mijn favo is.![]()
Ik ben aan het twijfelen tussen Forca en All Good Things Come To An End... Ik denk dat ik toch voor die laatste ga...quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:45 schreef borisz het volgende:
[..]
niet bij mij. Try, I'm like a bird en Forca zijn sowieso leuker
Heyquote:
Wellicht een late reactie, maar:quote:
Was jij dat?quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
Zo, ik meld me weer eens!
Ik heb heel weinig Michiel geluisterd, waarvoor excuus...
Heb uberhaupt niet zoveel radio geluisterd.
Geen probleem, tv aan, geluid van tv uitquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:07 schreef borisz het volgende:
Radio kan weer aan![]()
al is de CLfinale vanavond
Ook zeer fijnquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:45 schreef borisz het volgende:
[..]
niet bij mij. Try, I'm like a bird en Forca zijn sowieso leuker
Eens ff kijken of het vannacht om dat tijdstip ook weer zo snel isquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Ej MutZ !![]()
Moi Maricha und Michiel Veenstra Veenstra !
Veenstra die een fan heeft? Egnie...quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:18 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hé, verrek, iemand die Michiel als avatar heeft, en als naam 'MichielV'..
Hmm, vast een fan!.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:16 schreef MutZ het volgende:
Eens ff kijken of het vannacht om dat tijdstip ook weer zo snel is
Hey Hans
Nog steeds nachtmerries van?quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet je dat geval nou weer zo nodig omhoog halen?
quote:
HIj zou nog groots gaan onthullen wat voor een belangrijk iemand hij wel niet zou zijn bij SR...quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, maar ik was 'm net vergeten...
Ik ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, maar ik was 'm net vergeten...
Foutmeldingen heb ik nog niet gehad, de traagheid begin ik hier ook te merken...quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]vast wel !
![]()
't begint nu trouwens weer langzaam wat trager te worden en de eerste foutmeldingen heb ik ook weer gezien, helaas.
Heb er al meerdere gehad....quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Foutmeldingen heb ik nog niet gehad, de traagheid begin ik hier ook te merken...
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:34 schreef MutZ het volgende:
Foutmeldingen heb ik nog niet gehad, de traagheid begin ik hier ook te merken...
En die MutZ maar mazzel hebben!quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:47 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de buschauffeurs worden compleet afgezeken, goedzo Michiel!
Bij mijn middelbare school woonde ik er ongeveer 20-25 minuten vandaan, maar met de bus zou het 40-45 minuten duren.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
Ben ik blij dat ik 3 minuten fietsen van school af woonde...
Bij de examens was het trouwens nog makkelijker. Was op een andere locatie. Bij mij in de straat
Tsja, iemand moet hier de mazzel hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
En die MutZ maar mazzel hebben!zal over een uur wel helemaal drama zijn.
Ik denk dat de FOK!-servers zich meer als getroffen door een raket voelen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
"Feel Like A Rocket"... voelden de FOK!-servers zich ook maar zo!
Ik denk dat we al wel bij de 145 zijn hoor, de stats tellen niet alles.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Leaf - New Song !![]()
Nummero 136 is een feit!
Ik woonde 3 minuten lopen van school... Bij mij duurde fiets uit de schuur pakken en naar school fietsen langer dan het ff te lopenquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
Ben ik blij dat ik 3 minuten fietsen van school af woonde...
Bij de examens was het trouwens nog makkelijker. Was op een andere locatie. Bij mij in de straat
quote:
Toch wel? het zal vast niet bij 1 blijven.quote:Hoewel ik de eerste inmiddels ook heb gehad...
Alles wat uit de dallet komt toch wel? maar je bedoelt zeker als een uitzending eerder is opgenomen (bijv disco classics) dat het dan niet wordt mee geteld?quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat we al wel bij de 145 zijn hoor, de stats tellen niet alles.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:55 schreef Marc63 het volgende:
Nou moet ik elke keer bij Keane aan Spongebob denken
Op donderdag komt 3voor12 ook niet uit de dalet omdat ze vanuit Desmet uitzenden. Maar ik betwijfel of Leaf veel door Corton gedraaid wordt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alles wat uit de dallet komt toch wel? maar je bedoelt zeker als een uitzending eerder is opgenomen (bijv disco classics) dat het dan niet wordt mee geteld?
Eerder opgenomen uitzendingen en locatie-uitzendingen. En LIVE-optredens natuurlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alles wat uit de dallet komt toch wel? maar je bedoelt zeker als een uitzending eerder is opgenomen (bijv disco classics) dat het dan niet wordt mee geteld?
Zal het er ooit van komenn denk je?:Pquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
"Feel Like A Rocket"... voelden de FOK!-servers zich ook maar zo!
Dat is net zoiets als vragen: wat is de zin van het leven?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:01 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zal het er ooit van komenn denk je?:P
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:55 schreef Marc63 het volgende:
Nou moet ik elke keer bij Keane aan Spongebob denken
Ik vrees het ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jaja wrijf het maar in![]()
[..]
Toch wel? het zal vast niet bij 1 blijven.
Of System of a Down!quote:
Al de tweede keer vandaag.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:49 schreef Sersjee het volgende:
Goh Michiel, de nieuwe Weezer? Die draai je ook niet vaak!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:49 schreef Sersjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Je zou haast denken dat Michiel een Weezer fan isquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:49 schreef Sersjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo eensquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Estelle Ft Kanye West - American Boy helaas gemist maar ik zat gisteravond weer even naar de plaat te luisteren tijdens de Corton show en betrapte mezelf er weer op hoe goed ik die plaat vindt. Sterker nog, ik ben de plaat nog lang niet zat en de plaat lijkt wel steeds toffer te worden. Kan niet wachten op de nieuwe plaat van Estelle... hopelijk weer zo'n sterke combi met Kanye West of iemand anders.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:22 schreef MutZ het volgende:
Dit blijft ook een hele fijne plaat
Of het schud je weer even goed wakker! Zo kun je het ook zienquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:21 schreef Marc63 het volgende:
Prodigy is ook zo lekker rustgevend tijdens het leren...
Een goeie afreageerplaat is het ook.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Of het schud je weer even goed wakker! Zo kun je het ook zien
Idd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als je in de auto zit is dit echt zo'n plaat waardoor je rechtervoet zwaarder wordt...quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik dacht al, Vincent met kids!quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:33 schreef Againzender het volgende:
Yeah, request op de radio geweest, en eindelijk eens Michiel aan de lijn gehad zonder Gerard die erdoor brult
Met een half oor luisterend wist ik die Goo Goo Dolls/Pussycatdolls vraag nog te beantwoorden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:38 schreef Sersjee het volgende:
"Het is makkelijker als je luistert!"
Kneus, je herkent de Peppers geeneens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |