Gebakken luchtquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze functie lijkt me een mooie carrièrestap voor Ekdom.
Het is nog niet compleet associatie vrij... Maar begin het steeds leuker te vinden, zonder associaties.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Speciaal voor jou, on_air. De Stenen!
Ik weet alleen nog steeds niet waar ze over zingen. Klinkt mij als een verzameling losse zinnen in de oren.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toen Krezip nog wel leuk was....
Komt wel.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog steeds niet waar ze over zingen. Klinkt mij als een verzameling losse zinnen in de oren.
Agreequote:Op woensdag 21 mei 2008 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toen Krezip nog wel leuk was....
Pauze, Roel?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
That's Just The Way It Is.
Zometeenquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee joh, als hij ouder wijzer wordt, dan komt dat begrip wel.
Dat wordt dus niks...quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee joh, als hij ouder wijzer wordt, dan komt dat begrip wel.
Dude! damn, dat klinkt goed!! heb net een soort van pizza achtig broodje gescoord en moet zeggen dat ook dat erg goed smaakt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zometeen. Ff een Italiaans broodje met zalmcarpaccio, rucola, pesto en pijnboompitjes halen
.
die zijn in de bonus zeker?quote:
Ook van het laatste kan een mens ziek worden! beterschap en dat de klanken van 3FM mogen zorgen voor een voorspoedig herstel van de zieke patient.quote:
Dat heb je wel heel onhandig gequote...quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook van het laatste kan een mens ziek worden! beterschap en dat de klanken van 3FM mogen zorgen voor een voorspoedig herstel van de zieke patient.
Zag het! direct maar even aangepastquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat heb je wel heel onhandig gequote...
En onbelemmerd FOK!kenquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:47 schreef Sersjee het volgende:![]()
Ziek naar huis gegaan, maar elk nadeel hep z'n voordeel: nu kan ik 3FM luisteren i.p.v. 538
Oh oh... moeilijk... 4tune of Marusha...quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:52 schreef borisz het volgende:
Woensdag gehakdag! Welke happy hardcoreplaat helpt je vandaag over het dode punt heen?
4tune fairytales - My little fantasy
Charlie Lownoise & Mental Theo - Stars
Marusha - Somewhere over the rainbow
Vandaag toevallig wel jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:01 schreef Damzkieee het volgende:
Volgens mij kruip jij elke keer als de Editors op 3fm zijn achter je pctje om ze te bashen op FOK!?
Erg mooi liedje maar ik denk toch dat All Good Things Come To The End mijn favo is.quote:
Ik denk het ook nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]zullen niet veel mensen online zijn op het tijdstip waarop je de reactie hebt geschreven
![]()
Daar heeft die van mij nou ook al last van. Volgens mij doet die het over 20 minuten pasquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:41 schreef borisz het volgende:
De afstandsbediening van mijn radio wil niet aan.
niet bij mij. Try, I'm like a bird en Forca zijn sowieso leukerquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg mooi liedje maar ik denk toch dat All Good Things Come To The End mijn favo is.![]()
Ik ben aan het twijfelen tussen Forca en All Good Things Come To An End... Ik denk dat ik toch voor die laatste ga...quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:45 schreef borisz het volgende:
[..]
niet bij mij. Try, I'm like a bird en Forca zijn sowieso leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |