Ik weet alleen nog steeds niet waar ze over zingen. Klinkt mij als een verzameling losse zinnen in de oren.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toen Krezip nog wel leuk was....
Komt wel.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog steeds niet waar ze over zingen. Klinkt mij als een verzameling losse zinnen in de oren.
Agreequote:Op woensdag 21 mei 2008 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toen Krezip nog wel leuk was....
Pauze, Roel?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
That's Just The Way It Is.
Zometeenquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee joh, als hij ouder wijzer wordt, dan komt dat begrip wel.
Dat wordt dus niks...quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee joh, als hij ouder wijzer wordt, dan komt dat begrip wel.
Dude! damn, dat klinkt goed!! heb net een soort van pizza achtig broodje gescoord en moet zeggen dat ook dat erg goed smaakt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zometeen. Ff een Italiaans broodje met zalmcarpaccio, rucola, pesto en pijnboompitjes halen
.
die zijn in de bonus zeker?quote:
Ook van het laatste kan een mens ziek worden! beterschap en dat de klanken van 3FM mogen zorgen voor een voorspoedig herstel van de zieke patient.quote:
Dat heb je wel heel onhandig gequote...quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook van het laatste kan een mens ziek worden! beterschap en dat de klanken van 3FM mogen zorgen voor een voorspoedig herstel van de zieke patient.
Zag het! direct maar even aangepastquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat heb je wel heel onhandig gequote...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |