En onbelemmerd FOK!kenquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:47 schreef Sersjee het volgende:![]()
Ziek naar huis gegaan, maar elk nadeel hep z'n voordeel: nu kan ik 3FM luisteren i.p.v. 538
Oh oh... moeilijk... 4tune of Marusha...quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:52 schreef borisz het volgende:
Woensdag gehakdag! Welke happy hardcoreplaat helpt je vandaag over het dode punt heen?
4tune fairytales - My little fantasy
Charlie Lownoise & Mental Theo - Stars
Marusha - Somewhere over the rainbow
Vandaag toevallig wel jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:01 schreef Damzkieee het volgende:
Volgens mij kruip jij elke keer als de Editors op 3fm zijn achter je pctje om ze te bashen op FOK!?
Erg mooi liedje maar ik denk toch dat All Good Things Come To The End mijn favo is.quote:
Ik denk het ook nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]zullen niet veel mensen online zijn op het tijdstip waarop je de reactie hebt geschreven
![]()
Daar heeft die van mij nou ook al last van. Volgens mij doet die het over 20 minuten pasquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:41 schreef borisz het volgende:
De afstandsbediening van mijn radio wil niet aan.
niet bij mij. Try, I'm like a bird en Forca zijn sowieso leukerquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg mooi liedje maar ik denk toch dat All Good Things Come To The End mijn favo is.![]()
Ik ben aan het twijfelen tussen Forca en All Good Things Come To An End... Ik denk dat ik toch voor die laatste ga...quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:45 schreef borisz het volgende:
[..]
niet bij mij. Try, I'm like a bird en Forca zijn sowieso leuker
Heyquote:
Wellicht een late reactie, maar:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |