Bones! geweldigquote:
Volgens mij was het beter toen er nog een samenwerking was met t-net... vraag mij of hoe dit forum zou draaien met react (oid) of het is echt een probleem m.b.t. de server capaciteit. Anyway, zou leuk zijn als het nou eens echt gefixed gaat worden want het gaat echt van kwaad tot erger.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:15 schreef borisz het volgende:
Fok is al zo slecht al sinds ik hier ben en dat is 2004 dus ja...
Oeh die wil ik ook maar ik kijk eroverheen denk ik want ik kan hem niet vindenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:06 schreef alwaysleft het volgende:
Beetje late reactie maar toch.
Zit nu de podcast te beluisteren van Bert van Lent vannacht.
Wat klinkt dat een partij goed![]()
Geef deze man alsjeblieft meer zendtijd op 3FM
Heb momenteel nergens last van, tis echt razendsnelquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij was het beter toen er nog een samenwerking was met t-net... vraag mij of hoe dit forum zou draaien met react (oid) of het is echt een probleem m.b.t. de server capaciteit. Anyway, zou leuk zijn als het nou eens echt gefixed gaat worden want het gaat echt van kwaad tot erger.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie Melanie, maar hoor haar wel...
Jij gaat ook zo je bed in ?quote:
Nou, ik zou er voor tekenenquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Trusten... Hm, nou, zo moe ben ik ook weer niet.
Zo dalijk is nuquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij gaat ook zo je bed in ?
Ik dalijk ooken ik heb al WEEEEEEEKEND !!!!!
.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 05:17 schreef MutZ het volgende:
Heb momenteel nergens last van, tis echt razendsnel
Moi Marc!quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:17 schreef Marc63 het volgende:
Hey Hans. Gisteravond sportjournaal nog gezien? Of volg je de playoffs niet meer nu Grunn eruit ligt?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze functie lijkt me een mooie carrièrestap voor Ekdom.
Gebakken luchtquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze functie lijkt me een mooie carrièrestap voor Ekdom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |