Daarom is het ook zo stil hier, iedereen is wegquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:23 schreef Maricha het volgende:
ik word echt niet goed van fok......
Je weet dat over een maand al de langste dag is? Dat wordt dus maar een maandje fietsen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Toevallig had ik het er gisteren nog over, het is om 22.15 nog net te donker om te fietsen. Maar met een week of 2 (als het weer goed is!) ga ik zeker fietsen
Pff, om niet goed van te worden...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Best irritant als je zelf ff geen topic aan kunt maken.
Je sloot em toch zelf?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Pff, om niet goed van te worden...
Loop 10 minuten te F5-en
Het is ook maar 2-3 maandjes mogelijk.....helaas.....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je weet dat over een maand al de langste dag is? Dat wordt dus maar een maandje fietsen.
Hilversum zo gevaarlijk in het donker?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het is ook maar 2-3 maandjes mogelijk.....helaas.....
Ik woon niet in Hilversum, een plaats naast Hilversumquote:
Wie wel hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:23 schreef Maricha het volgende:
ik word echt niet goed van fok......
Goed nieuws want er schijnt beter (warmer) weer aan te komen en hopelijk blijft het dan ook weer wat langer licht. Er is denk ik ook weinig zo lekker als even op de fiets naar het werk en zeker als het lekker weer is!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:54 schreef Maricha het volgende:
Toevallig had ik het er gisteren nog over, het is om 22.15 nog net te donker om te fietsen. Maar met een week of 2 (als het weer goed is!) ga ik zeker fietsen
Ik vergeet altijd de TV-programma's die ik wil zien te kijken, en kom er meestal net na het programma achter, irritant!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net voor het eerst puberruil gezien. Geinig programma!
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
Lol... bij South Park werken Cartman en Bart Simpson samen om Family Guy te laten cancelen.
Ging vanavond over 2 chicks. Een hockey dame die nogal verwend was en een dame/meisje van circus Renz die toch echt een stuk minder had. Vooral de hockey dame was echt vreselijk verwend. Volgens mij was de man die bij Renz voor Clown speelt niet al te lang geleden vermist en inmiddels weer terecht maar kan het zo 123 even niet terug vinden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Ik vergeet altijd de TV-programma's die ik wil zien te kijken, en kom er meestal net na het programma achter, irritant!
Dat wordt dus UitzendingGemist bevolken later vanavond.
Altijd kud als er een bball-club failliet gaat. Niet alleen slecht voor Groningen maar voor het hele basketball in Nederland. Ik heb sowieso het idee dat het Nederlandse basketball in het slop raakt en als ik naar mn eigen club kijk hoe de NBB alles regelt, dan denk ik dat de bond wel eens naar zichzelf mag gaan kijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Marc => vrijdag nieuws over Capitals.. mogelijk gaan ze failliet omdat de belastingdienst (leuker kunnen we het niet maken..) nog erg veel geld van Capitals te goed heeft. Donkere wolken boven de basketball club uit Groningen. Klote!
NBB zou zeker eens wat vaker naar zichzelf mogen kijken maar naast dat zijn er twee clubs (Den Bosch en Amsterdam) die qua budget echt fors boven de rest staan. De competitie gaat er zo niet leuker door worden want die clubs kunnen zich veel betere spelers veroorloven. Vrijdag weten we meer maar het bericht van de voorzitter op de site voorspeld - in mijn ogen - echt weinig goeds.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
Altijd kud als er een bball-club failliet gaat. Niet alleen slecht voor Groningen maar voor het hele basketball in Nederland. Ik heb sowieso het idee dat het Nederlandse basketball in het slop raakt en als ik naar mn eigen club kijk hoe de NBB alles regelt, dan denk ik dat de bond wel eens naar zichzelf mag gaan kijken.
Laat me raden, die request van ene Marc?quote:
Hij kwam al voorbij netquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm mijn post is dus toch doorgekomen.. gek van al die foutmeldingen.
Welke van de Killers?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:55 schreef Maricha het volgende:
tot morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |