Was jij dat?quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
Zo, ik meld me weer eens!
Ik heb heel weinig Michiel geluisterd, waarvoor excuus...
Heb uberhaupt niet zoveel radio geluisterd.
Geen probleem, tv aan, geluid van tv uitquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:07 schreef borisz het volgende:
Radio kan weer aan![]()
al is de CLfinale vanavond
Ook zeer fijnquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:45 schreef borisz het volgende:
[..]
niet bij mij. Try, I'm like a bird en Forca zijn sowieso leuker
Eens ff kijken of het vannacht om dat tijdstip ook weer zo snel isquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Ej MutZ !![]()
Moi Maricha und Michiel Veenstra Veenstra !
Veenstra die een fan heeft? Egnie...quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:18 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hé, verrek, iemand die Michiel als avatar heeft, en als naam 'MichielV'..
Hmm, vast een fan!.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:16 schreef MutZ het volgende:
Eens ff kijken of het vannacht om dat tijdstip ook weer zo snel is
Hey Hans
Nog steeds nachtmerries van?quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet je dat geval nou weer zo nodig omhoog halen?
quote:
HIj zou nog groots gaan onthullen wat voor een belangrijk iemand hij wel niet zou zijn bij SR...quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, maar ik was 'm net vergeten...
Ik ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, maar ik was 'm net vergeten...
Foutmeldingen heb ik nog niet gehad, de traagheid begin ik hier ook te merken...quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]vast wel !
![]()
't begint nu trouwens weer langzaam wat trager te worden en de eerste foutmeldingen heb ik ook weer gezien, helaas.
Heb er al meerdere gehad....quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Foutmeldingen heb ik nog niet gehad, de traagheid begin ik hier ook te merken...
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:34 schreef MutZ het volgende:
Foutmeldingen heb ik nog niet gehad, de traagheid begin ik hier ook te merken...
En die MutZ maar mazzel hebben!quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:47 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de buschauffeurs worden compleet afgezeken, goedzo Michiel!
Bij mijn middelbare school woonde ik er ongeveer 20-25 minuten vandaan, maar met de bus zou het 40-45 minuten duren.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
Ben ik blij dat ik 3 minuten fietsen van school af woonde...
Bij de examens was het trouwens nog makkelijker. Was op een andere locatie. Bij mij in de straat
Tsja, iemand moet hier de mazzel hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
En die MutZ maar mazzel hebben!zal over een uur wel helemaal drama zijn.
Ik denk dat de FOK!-servers zich meer als getroffen door een raket voelen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
"Feel Like A Rocket"... voelden de FOK!-servers zich ook maar zo!
Ik denk dat we al wel bij de 145 zijn hoor, de stats tellen niet alles.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Leaf - New Song !![]()
Nummero 136 is een feit!
Ik woonde 3 minuten lopen van school... Bij mij duurde fiets uit de schuur pakken en naar school fietsen langer dan het ff te lopenquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
Ben ik blij dat ik 3 minuten fietsen van school af woonde...
Bij de examens was het trouwens nog makkelijker. Was op een andere locatie. Bij mij in de straat
quote:
Toch wel? het zal vast niet bij 1 blijven.quote:Hoewel ik de eerste inmiddels ook heb gehad...
Alles wat uit de dallet komt toch wel? maar je bedoelt zeker als een uitzending eerder is opgenomen (bijv disco classics) dat het dan niet wordt mee geteld?quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat we al wel bij de 145 zijn hoor, de stats tellen niet alles.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:55 schreef Marc63 het volgende:
Nou moet ik elke keer bij Keane aan Spongebob denken
Op donderdag komt 3voor12 ook niet uit de dalet omdat ze vanuit Desmet uitzenden. Maar ik betwijfel of Leaf veel door Corton gedraaid wordt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alles wat uit de dallet komt toch wel? maar je bedoelt zeker als een uitzending eerder is opgenomen (bijv disco classics) dat het dan niet wordt mee geteld?
Eerder opgenomen uitzendingen en locatie-uitzendingen. En LIVE-optredens natuurlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alles wat uit de dallet komt toch wel? maar je bedoelt zeker als een uitzending eerder is opgenomen (bijv disco classics) dat het dan niet wordt mee geteld?
Zal het er ooit van komenn denk je?:Pquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
"Feel Like A Rocket"... voelden de FOK!-servers zich ook maar zo!
Dat is net zoiets als vragen: wat is de zin van het leven?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:01 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zal het er ooit van komenn denk je?:P
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:55 schreef Marc63 het volgende:
Nou moet ik elke keer bij Keane aan Spongebob denken
Ik vrees het ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jaja wrijf het maar in![]()
[..]
Toch wel? het zal vast niet bij 1 blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |