Of System of a Down!quote:
Al de tweede keer vandaag.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:49 schreef Sersjee het volgende:
Goh Michiel, de nieuwe Weezer? Die draai je ook niet vaak!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:49 schreef Sersjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Je zou haast denken dat Michiel een Weezer fan isquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:49 schreef Sersjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo eensquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Estelle Ft Kanye West - American Boy helaas gemist maar ik zat gisteravond weer even naar de plaat te luisteren tijdens de Corton show en betrapte mezelf er weer op hoe goed ik die plaat vindt. Sterker nog, ik ben de plaat nog lang niet zat en de plaat lijkt wel steeds toffer te worden. Kan niet wachten op de nieuwe plaat van Estelle... hopelijk weer zo'n sterke combi met Kanye West of iemand anders.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:22 schreef MutZ het volgende:
Dit blijft ook een hele fijne plaat
Of het schud je weer even goed wakker! Zo kun je het ook zienquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:21 schreef Marc63 het volgende:
Prodigy is ook zo lekker rustgevend tijdens het leren...
Een goeie afreageerplaat is het ook.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Of het schud je weer even goed wakker! Zo kun je het ook zien
Idd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als je in de auto zit is dit echt zo'n plaat waardoor je rechtervoet zwaarder wordt...quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik dacht al, Vincent met kids!quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:33 schreef Againzender het volgende:
Yeah, request op de radio geweest, en eindelijk eens Michiel aan de lijn gehad zonder Gerard die erdoor brult
Met een half oor luisterend wist ik die Goo Goo Dolls/Pussycatdolls vraag nog te beantwoorden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:38 schreef Sersjee het volgende:
"Het is makkelijker als je luistert!"
Kneus, je herkent de Peppers geeneens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |