Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor... wij stemmen voor een geurzakje, ik knoop heel welwillend een stofje, ik stuur dat op naar het forum van Fok!, ik krijg een mooie prijs van Fok!quote:Op maandag 6 november 2006 09:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Het forum van fok! natuurlijk!
Beetje omslachtig, wel...quote:Op maandag 6 november 2006 10:34 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat ze dan bedoelt, dat als jij een zakje maakt/verzint, jij ze maakt voor degenen die het willen in het topic hier. En dan zamelen wij wat geld in en krijg jij een cadeautje van ons.
Dat leek mij ook, vandaarquote:Want ik denk dat Fok! hier niks mee te maken wilt hebben en het zou fijn zijn als S16 voortaan eerst nadenkt voor ze wat zegt.
En dan niet een dikke stof, anders kan de geur er niet door.quote:Op maandag 6 november 2006 12:21 schreef Troel het volgende:
Het makkelijkste is denk ik gewoon een ronde cirkel uit een leuk stofje knippen, schaafsel erop leggen en dan met een mooi lint dichtbinden.
quote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef Bob. het volgende:
Ik vond al dat er zo lang niet meer in het oude topic werd gereageerd, maar hij was dus vol.![]()
Das vroeg!quote:Op dinsdag 7 november 2006 06:21 schreef Maeghan het volgende:
Oeps. Dalijk sollicitatie. Moest 5.30 opstaan, moet zo de deur uit, zie ik net pas op het mailtje staan dat je je diploma's mee moet nemen (ok, lukt nog wel last-minute) en dat je jehet best kon voorbereiden door je in SAP te verdiepen. Hihihi. Nou, het zal mij benieuwen! Nouja, behalve het salaris vind ik ook niet zo veel interessant aan de functie
Nederland? Kan zo een dag of tien duren, schijnt ook afhankelijk te zijn van je betalingsmethode.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:25 schreef Jurk het volgende:
het zal vast al tig keer gevraagd zijn hoor....maar iemand enig idee hoe lang het duurt voor je je bestelling binnen hebt?
Mooi dat het goed ging.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:16 schreef Maeghan het volgende:
Nou het ging best goed. Eerst wat info gehad van een aardige niet eens onaantrekkelijke jongemeneer, dat was al fijn. Toen een test voor analytisch denkvermogen, twee onderdelen waar je 75% op moest hebben gemiddeld en ik had 90% en 85% dus dat zat wel goed. En toen verder een gesprek met een hele aardige meneer die zeer te spreken was over me. Het enige was dat ie niet overtuigd is dat ik de baan wil en ook doorhad dat ik daar zelf niet van overtuigd was. Ik krijg een paar weken om me in te lezen en me af te vragen of ik dit wil, welke richting ik op wil en waarom ik het wil, heb ook een lesboek meegehad, en dan kan ik 27 nov. terugkomen voor weer een gesprek met iemand anders. Dus ik hoop maar dat het daar ook mee klikt, zul je net zien dat ik dan een hele botte zak tref of zo.
Maar ik ben in ieder geval blij dat iemand eindelijk eens positief is over mijn houding en mijn intelligentie erkent. Ik zit nu al zoveel jaar weg te suffen bij C1000 dat ik af en toe zelf ga twijfelen aan m'n denkvermogen.
The Olive Branch zat ik ook al aan te denken, ja.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:01 schreef Vava het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd welke winkel in Stockholm
En aanrader? The Olive Branch douchegel misschien? Er is zoveel wat lekker is![]()
Heb je hem helemaal gebruikt of een stukje?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
sjonge wat ruikt Cream Candy toch zoet.... ruik helemaal naar zuurtjes/zuurstok.
Hey, ik denk dat ik weet waar je hebt gesolliciteerd, was het gesprek in Eindhoven?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:16 schreef Maeghan het volgende:
Nou het ging best goed. Eerst wat info gehad van een aardige niet eens onaantrekkelijke jongemeneer, dat was al fijn. Toen een test voor analytisch denkvermogen, twee onderdelen waar je 75% op moest hebben gemiddeld en ik had 90% en 85% dus dat zat wel goed. En toen verder een gesprek met een hele aardige meneer die zeer te spreken was over me. Het enige was dat ie niet overtuigd is dat ik de baan wil en ook doorhad dat ik daar zelf niet van overtuigd was. Ik krijg een paar weken om me in te lezen en me af te vragen of ik dit wil, welke richting ik op wil en waarom ik het wil, heb ook een lesboek meegehad, en dan kan ik 27 nov. terugkomen voor weer een gesprek met iemand anders. Dus ik hoop maar dat het daar ook mee klikt, zul je net zien dat ik dan een hele botte zak tref of zo.
Maar ik ben in ieder geval blij dat iemand eindelijk eens positief is over mijn houding en mijn intelligentie erkent. Ik zit nu al zoveel jaar weg te suffen bij C1000 dat ik af en toe zelf ga twijfelen aan m'n denkvermogen.
Ze gebruiken toch alleen natuurlijke producten?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef Shirley het volgende:
Hm...zeepjes die je lang niet meer gebruikt heb, worden dus geurloos na een tijd? Ik sta net onder de douche met Spice Mountain, ruikt het gewoon naar niks! Dus daarna maar nog een keer gewassen met Ice Blue. Wat stom zeg!
Jammie!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik gebruik een hele
Ik ben vorige keer bij de Lush winkel op het Centraal station in Stockholm geweest, maar die was maar heel klein. Deze keer was ik daarom op Stureplan 15.quote:
Spice Mountain is wel erg oud, hij is van 2 kersts geleden. Was wel een erg lekker zeepje.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef Shirley het volgende:
Hm...zeepjes die je lang niet meer gebruikt heb, worden dus geurloos na een tijd? Ik sta net onder de douche met Spice Mountain, ruikt het gewoon naar niks! Dus daarna maar nog een keer gewassen met Ice Blue. Wat stom zeg!
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:11 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ook allemaal bekend in Stockholm trouwens?
Ik was er met XcUZ_Me, we zijn wel in de winkel op het Centraal Station geweest maar niet in de winkel op Stureplan 15. We zijn later nog wel in de winkel in het zuidelijke deel van het centrum geweestquote:Op woensdag 8 november 2006 10:11 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben vorige keer bij de Lush winkel op het Centraal station in Stockholm geweest, maar die was maar heel klein. Deze keer was ik daarom op Stureplan 15.
Ook allemaal bekend in Stockholm trouwens?
Ja, maar heb em pas vorig jaar gekocht. Hij was zeker lekker.... nu niet meer.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Spice Mountain is wel erg oud, hij is van 2 kersts geleden. Was wel een erg lekker zeepje..
Bij alle kadodozen van Lush betaal je extra voor de verpakking en dus ook voor de hatbox.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand enig idee wat er zo speciaal is aan een hatbox?
Ik zat te kijken voor Kerst, en de wish list hat box kost 50 pond, terwijl de losse artikelen 35 pond kosten. Toch wel een enorm verschil, dus wat ik me afvraag, is die hatbox echt 15 pond (22,50 euro) waard?
Ja, ik weet dat het extra is, maar ik vond dit wel uh... extreem extraquote:Op donderdag 9 november 2006 21:34 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Bij alle kadodozen van Lush betaal je extra voor de verpakking en dus ook voor de hatbox.
Of dat 15 pond extra waard is? Tja das maar net hoe graag je een hatbox wilt natuurlijk en of je die kunt gebruiken, persoonlijk heb ik liever voor 15 pond extra spulletjes om lekker mee te spartelen.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit topic stond nog niet in mijn AT.
Oftewel; degenen die het meest besteld hebben afgelopen jaar/tijd, maken kans op een extra cadeautje.quote:Al jaren onderhouden wij zeer goede contacten met de goede oude Sint. En ook dit jaar heeft ie weer een warm plaatsje in z’n hart voor al die brave Lushfans. Hij heeft daarom alvast 5 kadootjes opgestuurd die wij mogen weggeven!
Hoe we dat gaan doen? Iedereen die besteld van maandag 20 november 9.00u tot en met donderdag 24 november 18.00u, maakt kans op een extra kadootje bij zijn/haar bestelling.
Wat het is? Dat zeggen we natuurlijk niet.
Hoeveel moet je besteden? Er is geen minimum bestedingsbedrag, iedereen kan aan deze actie meedoen.
Wie beslist welke bestellingen een extra kadootje krijgen? De Sint heeft in zijn grote boek de nodige aantekeningen gemaakt. Wij verloten ze onder de braafste mailorder lushies…..
bij mij ook nog nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
In de mijne ook nog niet!
Het is een complot!
Ik koop altijd gewoon in de winkelquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oftewel; degenen die het meest besteld hebben afgelopen jaar/tijd, maken kans op een extra cadeautje..
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oftewel; degenen die het meest besteld hebben afgelopen jaar/tijd, maken kans op een extra cadeautje..
De geur ruik je inderdaad amper in de winkel, maar thuis, jammie!quote:Op woensdag 15 november 2006 00:54 schreef Sade het volgende:
Gratuits Violets is echt lekkerder dan ik gedacht had!
En ik begin meer en meer lol te hebben in die Jellies
Ik vind het echt het meest gore, stinkende zeepje van Lushquote:Op woensdag 15 november 2006 08:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
De geur ruik je inderdaad amper in de winkel, maar thuis, jammie!
Zal wel zo'n cadeautje van 10 euro worden of zo... maar ik had toch al geen plannen om in Nederland te bestellenquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nou eens proberen dan?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:43 schreef Vava het volgende:
Gratuitous Violets is wel het laatste zeepje van Lush wat ik zou kopen, vies smerig stinkspul vind ik het.
Ik heb het al eens geprobeerd maar ik kan me niet voorstellen die zeep ooit lekker te gaan vindenquote:Op woensdag 15 november 2006 20:37 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nou eens proberen dan?
Ach, als het een leuke vent is.quote:Op donderdag 16 november 2006 03:19 schreef Maeghan het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaargh ik ga dood ik ga dood ik ga dood....
Ik heb een date om 11 uur. Als in deze ochtend. Net gemaakt. Wat bezielt me?
Wacht maar!quote:Op woensdag 15 november 2006 20:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb het al eens geprobeerd maar ik kan me niet voorstellen die zeep ooit lekker te gaan vinden![]()
Almond Kisses gezichtscrème heeft er iets van weg. Wel een durequote:Op woensdag 15 november 2006 23:18 schreef Moonchildje het volgende:
Hier een Lush-newbie met een vraagje.
Afgelopen maandag kreeg in van vriendlief een stuk Snowcake en een potje Smitten
voor mijn verjaardag. En ben helemaal verliefd geworden op de geur![]()
Jeetje, wat heerlijk zeg!
Maar welke geuren passen er eigenlijk goed bij?
Want ik zoek nog iets om te smeren na het douchen.
Misschien dat een doorgewinterde Lush-fan me kan adviseren?
Ze hebben wel douche gels, kijk anders even op de site wat ze allemaal hebben. En over het algemeen hebben de meeste zeepjes idd het effect van een stroeve huid achteraf, maar ze hebben ook lekkere bodylotions om je mee in te smeren. Voor ieder wat wils.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:02 schreef amarena het volgende:
Ik heb laatst die cocos-zeep voor onder de douche meegenomen maar ik vind het geen prettig spul, je huid wordt er zo trekkerig en stroef van... is dat nou bij alle Lush-producten zo of echt alleen bij de zeep. Hebben ze niet gewoon douche-gel?
Het zeepje ligt nu in het zeepbakje te verdampen... voordeel is wel dat de douche altijd lekker ruikt naar cocos.
Honey Trap is inderdaad helemaal geweldig!quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:45 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
hoi hoiiii!
kheb een vraagje, heb voor mijn vriendin een tijd terug vanuit londen een doos van lush meegebracht, kostte een kapitaal maar het was het waard.. Het enige nadeel is dat mn vriendin nu helemaal verslaafd is aan Lush spullen. Ze heeft alleen geen bad..
Nou wil ik voor sinterklaas wat spulletjes gaan kopen, kunnen jullie me wat dingen aanraden zodat ik morgen ff een sjiek doosje kan samenstellen?! en nog een klein vraagje voor mezelf.. welke lipbalsem vinden jullie het beste, naja voor mij dan want kheb schrale lippen
thnx alvast!
* Shirley is blij dat ze online is nog en biedt zich meteen aan om de body cream te adopteren!quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:21 schreef Anitra het volgende:
* Anitra sluipt het topic binnen en meld dat ze een The Olive Branch Body Cream heeft staan gloedje nieuw en er niks meer doet
quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
* Shirley is blij dat ze online is nog en biedt zich meteen aan!
Je mag me morgen pm-en/mailen/aanspreken op msn.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:40 schreef Anitra het volgende:
[..]
![]()
En ik maar denken dat ik de enige doos ben die online is![]()
Is het goed als ik morgen pm?
ik ben helemaal blij met pm, heerlijk dat we het nu ook hier hebben
Ik was er ook, alleen niet hier. En ik vind the Olive Branch stinken, dus ik had er toch niet op gereageerd.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:40 schreef Anitra het volgende:
[..]
![]()
Pm?quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:40 schreef Anitra het volgende:
[..]
![]()
Helemaal boven aan naast Big brother daarnaast een envelopje en dan moet je het activeren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:05 schreef JacMar het volgende:
[..]
Pm?Volgens mij heb ik iets gemist....
Hoe werkt dat hier dan?
Mental note to self: later opblijvenquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
* Shirley is blij dat ze online is nog en biedt zich meteen aan om de body cream te adopteren!
Kijk anders even op het Lushforumquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mental note to self: later opblijven.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:24 schreef Anitra het volgende:
* Anitra zegt zachtjes dat ik dat ook ben, geheel tegen mijn principes in maar als de olive branch verkocht is dan is dat account ook weg, want ik heb helemaal niks met dat forum. Ik hoop stiekem op een leuk bod omdat een andere koop niet door gegaan is en daar had ik toch een heel leuk prijsje,.
Zijn die kids zo rustig dan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:45 schreef MissFrodo het volgende:
Wie weet er raad, ik ben weer eens op zoek naar ander werk want ik verveel me een ongeluk als nanny. Wil gewoon iets van 3 dagen werken en dan ook werken en niet zitten suffen.
*zal ook even kijken of Lush nog mensen nodig heeft.
Da's inderdaad lekker saai dan :squote:Op zaterdag 18 november 2006 15:52 schreef MissFrodo het volgende:
Ja joh das een tweeling die alleen maar zichzelf bezig houd, hoef echt bijna niets te doen...
quote:Op maandag 20 november 2006 20:10 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb een vriendje! En hij is leuk. Nog leuker dan Lush. =)
Toen kwamen die andere dingen toch uit? Lemslip en Sweety Pie enz..? Kerst kwam pas later volgens mijquote:Op maandag 20 november 2006 22:20 schreef CherryLips het volgende:.
en dan te bedenken dat ik vorig jaar op 6 oktober al gelijk naar de winkel rende.
Nee, deze is NOG leuker. =)quote:Op maandag 20 november 2006 21:51 schreef CherryLips het volgende:
is het toch degene die je al zo lang leuk vond..?
Was volgens mij op 6 oktober (raar geheugen). De volgende dag kwam m'n Fok Lush-pakket binnen dat ik had gewonnen met kortingsbon, vond ik wel mooie timing. Ik heb foto's van dat pakket gemaakt en daar staat 7 oktober opquote:Op maandag 20 november 2006 22:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Toen kwamen die andere dingen toch uit? Lemslip en Sweety Pie enz..? Kerst kwam pas later volgens mij
Duidelijk wel ja!!! En iddquote:Op maandag 20 november 2006 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]. Gelukkig is dit dan wel wederzijds
.
Oja, dan zal dat welquote:Op maandag 20 november 2006 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was volgens mij op 6 oktober (raar geheugen). De volgende dag kwam m'n Fok Lush-pakket binnen dat ik had gewonnen met kortingsbon, vond ik wel mooie timing. Ik heb foto's van dat pakket gemaakt en daar staat 7 oktober op.
Dat was het ook. Liep nog rond in een t-shirt geloof ikquote:Op maandag 20 november 2006 23:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Oja, dan zal dat welhet leek me alleen zo vroeg, 6 oktober al
http://www.boekenfestijn.nl/boekenfestijn.aspquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:40 schreef MissFrodo het volgende:
Heb ook nog geen kerstprodukten van Lush gehaald, sterker nog ik heb ze zelfs nog niet gezien....
Lees net iets over boekenfestijn in Amsterdam, vertel vertel..
Dat is één van de weinige dingen die ik nog gebruikquote:Op woensdag 22 november 2006 19:00 schreef Bar_en_Mar het volgende:
kan ik nog iemand blij maken met die honing lip balm?
rianne laag streepje negentienvierenzeventig apedingetje hotmail punkt komquote:Op woensdag 22 november 2006 21:25 schreef Bar_en_Mar het volgende:
je bent de enige die er op reageerd
Dus wat mij betrefd wel
Jaoor prima, was heel de dag werken en nu pas even online te vindenquote:Op woensdag 22 november 2006 22:40 schreef heaven7 het volgende:
[..]
rianne laag streepje negentienvierenzeventig apedingetje hotmail punkt kom
Kom je eruit?
Ik heb er helaas eentje met heeeeeeeeel weinig glitters, maar hij ruikt wel heerlijkquote:Op donderdag 23 november 2006 16:16 schreef teigan het volgende:
Glamrock ruikt zo lekker vind ik..
Ik heb het alleen nog neit aangedurft om hem in mijn haar te smeren..
Ik vind het wel lolligquote:Op donderdag 23 november 2006 18:32 schreef PeRi het volgende:
Ik vind Sabon niet zoveel aan, het ziet er toch zo chemisch uit, chemisch dat verdoezeld wordt met een beetje poeder om het natuurlijk te laten lijken..
Ik heb dr een paar keer wat rondgesnuffeld, maar vond er niet zoveel aan. Maar ik ben niet alles langsgeweest. Heb ook altijd de neiging een lege winkel snel te verlatenquote:Op donderdag 23 november 2006 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het wel lollig.
Vriendin van me krijgt morgen haar huisartsendiploma en heb een leuk pakketje voor haar samengesteld.
Oh maar das altijd fijnquote:Heb daar een handenscrub gehad en heb nu al wel de hele dag poezelig zachte en gladde handjes.
Ik trof een leuke verkoopster die me langs alle schappen sleurde en me alles uitgebreid liet ruiken en proberenquote:Op donderdag 23 november 2006 18:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb dr een paar keer wat rondgesnuffeld, maar vond er niet zoveel aan. Maar ik ben niet alles langsgeweest. Heb ook altijd de neiging een lege winkel snel te verlaten.
Ja, en dat was rond 11:30 en ik ruik het luchtje nu nog steeds! Dat zal dat chemische dan wel zijnquote:Oh maar das altijd fijn.
Oe, dat klinkt errug lekkerquote:Op donderdag 23 november 2006 18:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb er helaas eentje met heeeeeeeeel weinig glitters, maar hij ruikt wel heerlijk
beetje love bug, candy fluff achtig
quote:Op donderdag 23 november 2006 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik ruik het luchtje nu nog steeds! Dat zal dat chemische dan wel zijn.
Hai Vavaquote:Op donderdag 23 november 2006 22:14 schreef Vava het volgende:
[..]wat geur betreft is het z'n geld wel waard dus
![]()
Ik ben alleen in Amsterdam in een winkel van Sabon geweest, ik vond het allemaal té perfect. Voor mezelf zou ik er niet snel iets kopen maar voor een cadeau misschien wel![]()
De jouwe maak ik morgen gelijk klaarquote:
Hoi!quote:
Ik geef niemand troep hequote:Gun je anderen die troep wel?
Ja johquote:Op donderdag 23 november 2006 22:48 schreef heaven7 het volgende:
Bij een winkel waar je voor jezelf niks kooptNee hoor ik zit je te jennen
UIteraard mag ik niet ondankbaar klinken ofzo.... maar vond die goodiebag niet zo heel bijzonder. Een proefje AOBS en een Almond body butter. En ik had toch ruim 2x die 30 eurie overschreden. Had stiekem gehoopt op heel veel proefjes ofzo denk ik. Nou ja, volgende keer beter.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:09 schreef CherryLips het volgende:
op zich wel leuk trouwens, die VIP-avond in de Leidse, maar ik kom waarschijnlijk niet aan de ¤30 voor een goodiebag.
Vond 'm ook lekker ruiken idd, maar verder vond ik 'm niet zo boeiend. Ik geloof dat ik 'm vorig jaar de prullenbak in gemieterd heb.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:28 schreef Aarti het volgende:
Ik ga misschien een nieuwe kopen, met glitters, want hij ruikt toch wel erg lekker
tutje!quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vond 'm ook lekker ruiken idd, maar verder vond ik 'm niet zo boeiend. Ik geloof dat ik 'm vorig jaar de prullenbak in gemieterd heb.
quote:
Ik zou een briefje sturen/belletje plegen/teruggaan naar de winkel!quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:44 schreef teigan het volgende:
ik heb net even gekeken of je de glamrock echt zag in je haar, en zo onder het licht in de badkamer zag ik er weinig van..
En toen ik iets harder drukte brak mijn glamrock ineens in tich stukken......, en dat is zo zonde, hij verpoederde voor een groot deel...
Je mag hem ook van mij overnemenquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:28 schreef Aarti het volgende:
Ik ga misschien een nieuwe kopen, met glitters, want hij ruikt toch wel erg lekker
Heb je de jelly in een puff gedaan? Dan schuimt het namelijk heel goed! Net als douchegel..quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:
net gedoucht met zo een gellyding nou daar vind ik ook maar barweinig aan zeg, schuimde matig, en echt lekker ruiken okay maar niet op mijn huid, en het gleed alle kanten uit.
neh niets voor mij
Dat dus. In een puff schuimt alles als een tierelierquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:29 schreef JacMar het volgende:
Heb je de jelly in een puff gedaan? Dan schuimt het namelijk heel goed! Net als douchegel..
Misschien het proberen waard?![]()
Ik ben niet zo van de pakketjes sturen en zoquote:
Ik vind je niet ondankbaar, ik kan me je teleurstelling goed voorstellen. Ik heb vorige week mijn bestelling uit Duitsland binnen gehad en terwijl ik kortingsproducten besteld had al (de try it love it boxen, de inhoud had een UK waarde van 35 en 54 pond, terwijl ik 50 en 30 euro betaald heb), kreeg ik toch een hele blue skies, You've been mangoed, king of skin, ultimate shine, something wicked en black magic cadeau. Had wel de parole ingevuld, maar goed, da's ook geen moeite. Als ik dan zie wat je op een VIP-avond cadeau krijgt, vind ik dat eigenlijk helemaal niet zo fantastisch en ook niet uitnodigend om gauw nog eens te gaan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:02 schreef Sade het volgende:
UIteraard mag ik niet ondankbaar klinken ofzo.... maar vond die goodiebag niet zo heel bijzonder. Een proefje AOBS en een Almond body butter. En ik had toch ruim 2x die 30 eurie overschreden. Had stiekem gehoopt op heel veel proefjes ofzo denk ik. Nou ja, volgende keer beter.
Wonderwall, is dat zo'n doosje met van alles wat (hoe omschrijf ik dat nou goedquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:01 schreef PeRi het volgende:
VIPavonden vallen ook wel mee, oude producten die weg moeten omdat ze de houdbaarheidsdatum naderen/overschreden zijn en halve BBS'n.. Toevallig de laatste keer dat ik en nog wat Fok!kers en VIp avond hadden, kregen we een Wonderwall. We waren echt overrompeld. Maar dat is, naar mijn mening, omdat we de bedrijfsleider/manager/watiszeeigenlijk persoonlijk goed kennen en we al zo vaak er geweest waren en ter ere van het 1 jarig bestaan van Lushalicous toen. De Wonderwalls zijn trouwens ook allang uit het assortiment verdwenen. Niet dat ik er niet ontzettend blij mee ben, maar om het even te relativeren.. Die producten zijn niks waard voor hun.
Dat zijn dezequote:Op vrijdag 24 november 2006 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wonderwall, is dat zo'n doosje met van alles wat (hoe omschrijf ik dat nou goed)
Ik vind het gewoon apart dat het ene land bijna overdreven gul is (want ik vind 40 euro cadeau op een bestelling van 100 euro echt heel gul) en er in Nederland zelfs op een VIP avond nauwelijks een cadeautje af kan.
Nou weet ik dat Engeland over het algemeen ook niet heel gul is, maar daar liggen de prijzen dan weer een heel stuk lager, waardoor ik dat in elk geval beter kan hebben.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:29 schreef JacMar het volgende:
[..]
Heb je de jelly in een puff gedaan? Dan schuimt het namelijk heel goed! Net als douchegel..
Misschien het proberen waard?![]()
Candy Fluff en Olive Branch parfum? Hoe kom je daaraan??? Wat lekker lijkt me dat...quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:34 schreef JacMar het volgende:
![]()
Ik heb parfum gekocht
![]()
![]()
Een flesje candy fluff en een flesje The olive branch!
Naar de candy fluff ben ik heel benieuwd, want die geur ken ik niet..
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:41 schreef JacMar het volgende:
Via het Engelse forum..Er was weer een parfumronde![]()
Dank je! Dat zal wel lukkenquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:36 schreef MissFrodo het volgende:
Veel plezier Marije!
Leuk!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:30 schreef melonovy het volgende:
Ik breek even in hoor, ik las geurzakjes, is dat onderwerp nog aan de orde, anders gewoon lekker even spuit 11![]()
Ik heb er laatst een paar met mijn dochter gemaakt, geurzakjes voor in de kast, je hebt veel plezier van een blokje zeep!
Raspen in een katoenen lapje, lapje met opdruk of patroon erom heen, dicht knopen, beetje bijknippen, versieren en klaar!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze heeft dr juf, de buurvrouw en dr vriendinnetje er blij mee gemaakt, dus zij ook weer gelukkig, en ze ruiken gewoon lekker naar de zeep.
Nou daaag lieve lushladies!![]()
Ben je vandaag nog aan het werk bij Lush? Ik ga straks naar Amsterdamquote:Op zondag 26 november 2006 08:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat een leuke bakjes voor de Jellies!
Oh en echt naar, dat gedoe van dat vliegen. Erg veel mensen vragen er altijd naar of het wel veilig te vervoeren is om mee te nemen (qua controles), maar in de ruimbagage kan het volgens ons geen kwaad.
Heb ik je vandaag gezien? Ik ben wel iemand tegengekomen van het andere Lush.nl forum!quote:Op zondag 26 november 2006 09:39 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ben je vandaag nog aan het werk bij Lush? Ik ga straks naar Amsterdam![]()
Jammer, ik was in de Leidse, volgende keer zal ik beter opletten op dit topicquote:Op zondag 26 november 2006 20:24 schreef JacMar het volgende:
Ik weet niet waar je aan het werk was? Maar ik ben alleen in de Kalverstraat geweest..
Volgens mij heb ik je niet gezien..
Zijn bakjes van Tupperwarequote:Op zondag 26 november 2006 08:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat een leuke bakjes voor de Jellies!
Oh en echt naar, dat gedoe van dat vliegen. Erg veel mensen vragen er altijd naar of het wel veilig te vervoeren is om mee te nemen (qua controles), maar in de ruimbagage kan het volgens ons geen kwaad.
ik ook niet, wat bedoelen ze nou, het aantal winkels in Nederland, het totaal aantal winkels die je op de website ziet staan, of het aantal winkels wereldwijd?quote:Op maandag 27 november 2006 16:40 schreef CherryLips het volgende:
je kunt op de frontpage weer een Lush pakket winnen. Ik snap alleen de vraag niet helemaal
.
Ik zag het ook ja vanochtend, heb het ff aangekaart 'achter'.quote:Op maandag 27 november 2006 16:43 schreef teigan het volgende:
[..]
ik ook niet, wat bedoelen ze nou, het aantal winkels in Nederland, het totaal aantal winkels die je op de website ziet staan, of het aantal winkels wereldwijd?
Geen idee, ik zal het ff vragen, maar PM Vagere_Hein anders ook even zelf.quote:Op maandag 27 november 2006 17:47 schreef CherryLips het volgende:
heb ik dus een verkeerd antwoord gegeven. Kan ik nog een keer meedoen?
Ik reken in dit geval meerdere antwoorden goed.quote:Op maandag 27 november 2006 17:47 schreef CherryLips het volgende:
heb ik dus een verkeerd antwoord gegeven. Kan ik nog een keer meedoen?
yay! dank jequote:Op maandag 27 november 2006 19:23 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ik reken in dit geval meerdere antwoorden goed.
Nee, jullie mogen me niet aanraken.quote:Op maandag 27 november 2006 21:38 schreef Subterranean_Homesick_Blu het volgende:
Hoppa! Pure jaloezie! Als ik naar Lush ga kom ik thuis met hele bergen testertjes. Razorantium dit en showerjellyshizzle dat. Whehehe. 'Dat doen ze bij meisjes niet'....
Dat bleek dan weer niet zo te zijn (was tenminste iemand die pas vanaf oktober besteld heeft), maar het cadeau was wel een héle secret santa (happy hippy 100 ml + happy soap 100 gr) van 9,50 euro. Ik denk niet dat ik ooit nog in Duitsland ga bestellen met kans op zulke gulle cadeausquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dankequote:Op dinsdag 28 november 2006 14:05 schreef Vagere_Hein het volgende:
Je moet naar frontpage.fok.nl gaan Esther. de DNS ligt eruit en www.fok.nl werkt niet.
ze zouden zich kapot moeten schamenquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat bleek dan weer niet zo te zijn (was tenminste iemand die pas vanaf oktober besteld heeft), maar het cadeau was wel een héle secret santa (happy hippy 100 ml + happy soap 100 gr) van 9,50 euro. Ik denk niet dat ik ooit nog in Duitsland ga bestellen met kans op zulke gulle cadeaus![]()
Tof man! Die Engelsen kunnen ook echt wel jaloers op ons zijn. Die hele Free 2006 actie valt hierbij in het nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat bleek dan weer niet zo te zijn (was tenminste iemand die pas vanaf oktober besteld heeft), maar het cadeau was wel een héle secret santa (happy hippy 100 ml + happy soap 100 gr) van 9,50 euro. Ik denk niet dat ik ooit nog in Duitsland ga bestellen met kans op zulke gulle cadeaus![]()
Aargh, ik ben weer de 'fout' in gegaan. Ik ga mee doen met een groupsorder vanuit Duitsland voor de Wundertütequote:Op vrijdag 1 december 2006 10:05 schreef LeNeHe het volgende:
Sade, ik heb er ook last van. En ik wil nog zoveel meer hebben!
Haha, heb ook nog even zitten twijfelen, toch maar niet gedaan! Zit een beetje krap bij kas ook. December he?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:44 schreef Sade het volgende:
[..]
Aargh, ik ben weer de 'fout' in gegaan. Ik ga mee doen met een groupsorder vanuit Duitsland voor de Wundertüte![]()
Vanaf wanneer hebben ze die tuuten weer?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:44 schreef Sade het volgende:
[..]
Aargh, ik ben weer de 'fout' in gegaan. Ik ga mee doen met een groupsorder vanuit Duitsland voor de Wundertüte![]()
Ze hebben nu alweer tuuten, maar er zitten "gewone"produkten inquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Vanaf wanneer hebben ze die tuuten weer?
Ah zoquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:18 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ze hebben nu alweer tuuten, maar er zitten "gewone"produkten in![]()
Misschien kunnen we samen weer bestellen na de Kerst?quote:Op zondag 3 december 2006 15:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Ah zoNee, ik wil dan wel kerstproducten!
Ja, goed ideequote:Op zondag 3 december 2006 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien kunnen we samen weer bestellen na de Kerst?
Je zit in elk geval erg dicht bij één van de winkels in Berlijnquote:Op maandag 4 december 2006 09:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga vrijdag een lang weekeinde naar Berlijn, ik ga daar wel ff snuffelen.
Nou ja, het is in elk geval een stuk beter dan de afgelopen actie (5 cadeaus van een tientjequote:Op dinsdag 5 december 2006 16:36 schreef MissBehave het volgende:
Ja idd, een stash waar je kans op maakt als je minimaal voor 75 euro besteld ja....
ik had pas ook uit Duitsland besteld hequote:Op dinsdag 5 december 2006 16:39 schreef CherryLips het volgende:
ik heb vrijdag ook ingeslagen, maar volgens mij is m'n Lush verslaving na een korte afwezig weer terug.
Ik gebruik de massagebars onder de douche.... Tenminste eronder is een groot woord.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vanochtend voor het eerst Each Peach gebruikt ( m'n eerste Massage Bar nadat ik Black Magic vorig jaar heb weggegooid omdat hij verschrikkelijk begon te stinken), maar hij trekt niet echt in. Misschien kan ik hem voortaan beter 's avodns gebruiken, dit is een beetje lastig met m'n laarzen zo. Maar hij ruikt heerlijk
. Voor m'n nicht had ik vorige week Mange Too gehaald, die ga ik morgen naar haar brengen, maar die ruikt ook heerlijk
. Dus ik denk dat ik die neem als de mijne op is. Ik gebruik het als een soort body lotion omdat ik nogal droge onderbenen heb 's winters, of is dat niet de bedoeling?
Tijdens de VIP-avond werd me Dream Cream aangeraden, maar dat vond ik nogal duur voor een potje waar ik waarschijnlijk niet zo lang mee ga doen aangezien het voor m'n benen is...
Eigenlijk wel, na een verfbeurt ziet het er een beetje vermoeid uit jaquote:
ik heb er 1 staan, maar nog niet geprobeerd, de Mr T.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, na een verfbeurt ziet het er een beetje vermoeid uit ja
Maar goed ik ga het nu te lijf met Lush!
Was trouwens bijna een jaar geleden dat ik er voor het laatst was. Wat me opviel is dat de prijzen flink zijn verhoogd. Er is ook een aantal nieuwe artikelen bij gekomen, zoals die busjes met deo in poedervorm. Heeft iemand die al geprobeerd?
Bar, Engeland is stukken goedkoper, maar wel 18 euro verzendkosten, dus vooral interessant als je een grote bestelling doet of met meer mensen bent.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:02 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik lees jullie over bestellen vanuit duitsland of engeland maakt dat nog zoveel verschil dan?
Ja..Ikkequote:Op vrijdag 8 december 2006 09:01 schreef MissFrodo het volgende:
Ik kan haast niet wachten op de kersttuten...
Zit me er nu al op te verheugen![]()
Mochten meer mensen met mij mee willen bestellen, dan moeten die maar even gillen![]()
Berlijn!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Groetjes uit Berlijn!
Eerste Lush al gezien en ze hebben hier nog hartstikke veel Sonic Death Monkey en Tramp
Doeg
Ooooh ik ben jaloers! Berlijn is een geweldige stad! Heel veel plezier!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Groetjes uit Berlijn!
Eerste Lush al gezien en ze hebben hier nog hartstikke veel Sonic Death Monkey en Tramp
Doeg
Heel erg fijn spul, zowel vriendje als ik gebruiken het, vriendje heeft een heel gevoelige huid en het is voor hem echt perfect.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:49 schreef lienelien het volgende:
Wie kan mij trouwens helpen aan je ervaring met Ambrosia?
Zat je nou achter die eenzame computer in de hal van het hotelquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Groetjes uit Berlijn!
Doeg
IK! Had hem in eerste instantie gehaald voor manlief, maar die bleef toch liever bij zijn scheerschuim. Hij moest nogal wennen aan het idee dat het een creme is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:49 schreef lienelien het volgende:
Wie kan mij trouwens helpen aan je ervaring met Ambrosia?
En ik vind nog wel dat ik weinig hebquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
poeh... ik heb echt niets in vergelijking met jou Sade
Ik heb de zeepjes in die manden wel in het plastic zitten (dus laten opdrogen of een stukje afsnijden, hangt af van het zeepje), misschien is dat het verschil. Zelfde geldt voor bruisballen e.d.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:02 schreef Sade het volgende:
@ Bob en Miss_dynastie: Ik heb nu zo'n zeepbakje van de xenos en prop ze verder op het plankje boven de wasbak. Maar ja, zo liggen alle zeepjes open en bloot en tegen elkaar aan enzo. Ben nog steeds op zoek naar een geniaal systeem...
Zodra er bekend is wanneer ze er zijn en wat het dit jaar kost laat ik het weten en dan maak ik een lijstje en ga bestellen voor ons allen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:07 schreef teigan het volgende:
ik heb eventueel wel interesse missFrodo, en dan bestel je in Duitsland toch?.0
Ik zal even terugzoeken, vorig jaar stonden er foto's van in de lushtopics.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:31 schreef MissBehave het volgende:
Wat was de kersttüte vorig jaar dan?
Ik heb het meeste in mandjes bij de wastafel in mijn slaapkamer staan, in de douche staan wel douchegels. Verder heb ik een bordje waar wat stukjes zeep op liggen die ik regelmatig gebruik, dat bordje neem ik steeds mee naar de douche zodat ik daar kan beslissen waar ik me mee ga wassen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gisteren weer een nieuw zeepbakje gekocht omdat de vorige in beslag wordt genomen door de massage bar. M'n moeder wordt echt knettergek van m'n Lush en ik heb ook geen zin om het op m'n kamer neer te zetten want dan vergeet ik het steeds mee naar de douche te nemen.
Dat is een goed idee!quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb bij Ikea een hoop van die draadzeepbakjes gekocht. Die kun je met zuignapjes aan de muur hangen. De zeepjes die ik heb snij ik door de helft. 1 helft gaat terug in het zakje en de andere helft op het zeepbakje. Er passen dan 2 zeepjes per bakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |