De jouwe maak ik morgen gelijk klaarquote:
Hoi!quote:
Ik geef niemand troep hequote:Gun je anderen die troep wel?
Ja johquote:Op donderdag 23 november 2006 22:48 schreef heaven7 het volgende:
Bij een winkel waar je voor jezelf niks kooptNee hoor ik zit je te jennen
UIteraard mag ik niet ondankbaar klinken ofzo.... maar vond die goodiebag niet zo heel bijzonder. Een proefje AOBS en een Almond body butter. En ik had toch ruim 2x die 30 eurie overschreden. Had stiekem gehoopt op heel veel proefjes ofzo denk ik. Nou ja, volgende keer beter.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:09 schreef CherryLips het volgende:
op zich wel leuk trouwens, die VIP-avond in de Leidse, maar ik kom waarschijnlijk niet aan de ¤30 voor een goodiebag.
Vond 'm ook lekker ruiken idd, maar verder vond ik 'm niet zo boeiend. Ik geloof dat ik 'm vorig jaar de prullenbak in gemieterd heb.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:28 schreef Aarti het volgende:
Ik ga misschien een nieuwe kopen, met glitters, want hij ruikt toch wel erg lekker
tutje!quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vond 'm ook lekker ruiken idd, maar verder vond ik 'm niet zo boeiend. Ik geloof dat ik 'm vorig jaar de prullenbak in gemieterd heb.
quote:
Ik zou een briefje sturen/belletje plegen/teruggaan naar de winkel!quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:44 schreef teigan het volgende:
ik heb net even gekeken of je de glamrock echt zag in je haar, en zo onder het licht in de badkamer zag ik er weinig van..
En toen ik iets harder drukte brak mijn glamrock ineens in tich stukken......, en dat is zo zonde, hij verpoederde voor een groot deel...
Je mag hem ook van mij overnemenquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:28 schreef Aarti het volgende:
Ik ga misschien een nieuwe kopen, met glitters, want hij ruikt toch wel erg lekker
Heb je de jelly in een puff gedaan? Dan schuimt het namelijk heel goed! Net als douchegel..quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:
net gedoucht met zo een gellyding nou daar vind ik ook maar barweinig aan zeg, schuimde matig, en echt lekker ruiken okay maar niet op mijn huid, en het gleed alle kanten uit.
neh niets voor mij
Dat dus. In een puff schuimt alles als een tierelierquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:29 schreef JacMar het volgende:
Heb je de jelly in een puff gedaan? Dan schuimt het namelijk heel goed! Net als douchegel..
Misschien het proberen waard?![]()
Ik ben niet zo van de pakketjes sturen en zoquote:
Ik vind je niet ondankbaar, ik kan me je teleurstelling goed voorstellen. Ik heb vorige week mijn bestelling uit Duitsland binnen gehad en terwijl ik kortingsproducten besteld had al (de try it love it boxen, de inhoud had een UK waarde van 35 en 54 pond, terwijl ik 50 en 30 euro betaald heb), kreeg ik toch een hele blue skies, You've been mangoed, king of skin, ultimate shine, something wicked en black magic cadeau. Had wel de parole ingevuld, maar goed, da's ook geen moeite. Als ik dan zie wat je op een VIP-avond cadeau krijgt, vind ik dat eigenlijk helemaal niet zo fantastisch en ook niet uitnodigend om gauw nog eens te gaan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:02 schreef Sade het volgende:
UIteraard mag ik niet ondankbaar klinken ofzo.... maar vond die goodiebag niet zo heel bijzonder. Een proefje AOBS en een Almond body butter. En ik had toch ruim 2x die 30 eurie overschreden. Had stiekem gehoopt op heel veel proefjes ofzo denk ik. Nou ja, volgende keer beter.
Wonderwall, is dat zo'n doosje met van alles wat (hoe omschrijf ik dat nou goedquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:01 schreef PeRi het volgende:
VIPavonden vallen ook wel mee, oude producten die weg moeten omdat ze de houdbaarheidsdatum naderen/overschreden zijn en halve BBS'n.. Toevallig de laatste keer dat ik en nog wat Fok!kers en VIp avond hadden, kregen we een Wonderwall. We waren echt overrompeld. Maar dat is, naar mijn mening, omdat we de bedrijfsleider/manager/watiszeeigenlijk persoonlijk goed kennen en we al zo vaak er geweest waren en ter ere van het 1 jarig bestaan van Lushalicous toen. De Wonderwalls zijn trouwens ook allang uit het assortiment verdwenen. Niet dat ik er niet ontzettend blij mee ben, maar om het even te relativeren.. Die producten zijn niks waard voor hun.
Dat zijn dezequote:Op vrijdag 24 november 2006 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wonderwall, is dat zo'n doosje met van alles wat (hoe omschrijf ik dat nou goed)
Ik vind het gewoon apart dat het ene land bijna overdreven gul is (want ik vind 40 euro cadeau op een bestelling van 100 euro echt heel gul) en er in Nederland zelfs op een VIP avond nauwelijks een cadeautje af kan.
Nou weet ik dat Engeland over het algemeen ook niet heel gul is, maar daar liggen de prijzen dan weer een heel stuk lager, waardoor ik dat in elk geval beter kan hebben.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:29 schreef JacMar het volgende:
[..]
Heb je de jelly in een puff gedaan? Dan schuimt het namelijk heel goed! Net als douchegel..
Misschien het proberen waard?![]()
Candy Fluff en Olive Branch parfum? Hoe kom je daaraan??? Wat lekker lijkt me dat...quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:34 schreef JacMar het volgende:
![]()
Ik heb parfum gekocht
![]()
![]()
Een flesje candy fluff en een flesje The olive branch!
Naar de candy fluff ben ik heel benieuwd, want die geur ken ik niet..
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:41 schreef JacMar het volgende:
Via het Engelse forum..Er was weer een parfumronde![]()
Dank je! Dat zal wel lukkenquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:36 schreef MissFrodo het volgende:
Veel plezier Marije!
Leuk!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:30 schreef melonovy het volgende:
Ik breek even in hoor, ik las geurzakjes, is dat onderwerp nog aan de orde, anders gewoon lekker even spuit 11![]()
Ik heb er laatst een paar met mijn dochter gemaakt, geurzakjes voor in de kast, je hebt veel plezier van een blokje zeep!
Raspen in een katoenen lapje, lapje met opdruk of patroon erom heen, dicht knopen, beetje bijknippen, versieren en klaar!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze heeft dr juf, de buurvrouw en dr vriendinnetje er blij mee gemaakt, dus zij ook weer gelukkig, en ze ruiken gewoon lekker naar de zeep.
Nou daaag lieve lushladies!![]()
Ben je vandaag nog aan het werk bij Lush? Ik ga straks naar Amsterdamquote:Op zondag 26 november 2006 08:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat een leuke bakjes voor de Jellies!
Oh en echt naar, dat gedoe van dat vliegen. Erg veel mensen vragen er altijd naar of het wel veilig te vervoeren is om mee te nemen (qua controles), maar in de ruimbagage kan het volgens ons geen kwaad.
Heb ik je vandaag gezien? Ik ben wel iemand tegengekomen van het andere Lush.nl forum!quote:Op zondag 26 november 2006 09:39 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ben je vandaag nog aan het werk bij Lush? Ik ga straks naar Amsterdam![]()
Jammer, ik was in de Leidse, volgende keer zal ik beter opletten op dit topicquote:Op zondag 26 november 2006 20:24 schreef JacMar het volgende:
Ik weet niet waar je aan het werk was? Maar ik ben alleen in de Kalverstraat geweest..
Volgens mij heb ik je niet gezien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |