Zijn bakjes van Tupperwarequote:Op zondag 26 november 2006 08:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat een leuke bakjes voor de Jellies!
Oh en echt naar, dat gedoe van dat vliegen. Erg veel mensen vragen er altijd naar of het wel veilig te vervoeren is om mee te nemen (qua controles), maar in de ruimbagage kan het volgens ons geen kwaad.
ik ook niet, wat bedoelen ze nou, het aantal winkels in Nederland, het totaal aantal winkels die je op de website ziet staan, of het aantal winkels wereldwijd?quote:Op maandag 27 november 2006 16:40 schreef CherryLips het volgende:
je kunt op de frontpage weer een Lush pakket winnen. Ik snap alleen de vraag niet helemaal
.
Ik zag het ook ja vanochtend, heb het ff aangekaart 'achter'.quote:Op maandag 27 november 2006 16:43 schreef teigan het volgende:
[..]
ik ook niet, wat bedoelen ze nou, het aantal winkels in Nederland, het totaal aantal winkels die je op de website ziet staan, of het aantal winkels wereldwijd?
Geen idee, ik zal het ff vragen, maar PM Vagere_Hein anders ook even zelf.quote:Op maandag 27 november 2006 17:47 schreef CherryLips het volgende:
heb ik dus een verkeerd antwoord gegeven. Kan ik nog een keer meedoen?
Ik reken in dit geval meerdere antwoorden goed.quote:Op maandag 27 november 2006 17:47 schreef CherryLips het volgende:
heb ik dus een verkeerd antwoord gegeven. Kan ik nog een keer meedoen?
yay! dank jequote:Op maandag 27 november 2006 19:23 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ik reken in dit geval meerdere antwoorden goed.
Nee, jullie mogen me niet aanraken.quote:Op maandag 27 november 2006 21:38 schreef Subterranean_Homesick_Blu het volgende:
Hoppa! Pure jaloezie! Als ik naar Lush ga kom ik thuis met hele bergen testertjes. Razorantium dit en showerjellyshizzle dat. Whehehe. 'Dat doen ze bij meisjes niet'....
Dat bleek dan weer niet zo te zijn (was tenminste iemand die pas vanaf oktober besteld heeft), maar het cadeau was wel een héle secret santa (happy hippy 100 ml + happy soap 100 gr) van 9,50 euro. Ik denk niet dat ik ooit nog in Duitsland ga bestellen met kans op zulke gulle cadeausquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oftewel; degenen die het meest besteld hebben afgelopen jaar/tijd, maken kans op een extra cadeautje..
Dankequote:Op dinsdag 28 november 2006 14:05 schreef Vagere_Hein het volgende:
Je moet naar frontpage.fok.nl gaan Esther. de DNS ligt eruit en www.fok.nl werkt niet.
ze zouden zich kapot moeten schamenquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat bleek dan weer niet zo te zijn (was tenminste iemand die pas vanaf oktober besteld heeft), maar het cadeau was wel een héle secret santa (happy hippy 100 ml + happy soap 100 gr) van 9,50 euro. Ik denk niet dat ik ooit nog in Duitsland ga bestellen met kans op zulke gulle cadeaus![]()
Tof man! Die Engelsen kunnen ook echt wel jaloers op ons zijn. Die hele Free 2006 actie valt hierbij in het nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat bleek dan weer niet zo te zijn (was tenminste iemand die pas vanaf oktober besteld heeft), maar het cadeau was wel een héle secret santa (happy hippy 100 ml + happy soap 100 gr) van 9,50 euro. Ik denk niet dat ik ooit nog in Duitsland ga bestellen met kans op zulke gulle cadeaus![]()
Aargh, ik ben weer de 'fout' in gegaan. Ik ga mee doen met een groupsorder vanuit Duitsland voor de Wundertütequote:Op vrijdag 1 december 2006 10:05 schreef LeNeHe het volgende:
Sade, ik heb er ook last van. En ik wil nog zoveel meer hebben!
Haha, heb ook nog even zitten twijfelen, toch maar niet gedaan! Zit een beetje krap bij kas ook. December he?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:44 schreef Sade het volgende:
[..]
Aargh, ik ben weer de 'fout' in gegaan. Ik ga mee doen met een groupsorder vanuit Duitsland voor de Wundertüte![]()
Vanaf wanneer hebben ze die tuuten weer?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:44 schreef Sade het volgende:
[..]
Aargh, ik ben weer de 'fout' in gegaan. Ik ga mee doen met een groupsorder vanuit Duitsland voor de Wundertüte![]()
Ze hebben nu alweer tuuten, maar er zitten "gewone"produkten inquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Vanaf wanneer hebben ze die tuuten weer?
Ah zoquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:18 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ze hebben nu alweer tuuten, maar er zitten "gewone"produkten in![]()
Misschien kunnen we samen weer bestellen na de Kerst?quote:Op zondag 3 december 2006 15:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Ah zoNee, ik wil dan wel kerstproducten!
Ja, goed ideequote:Op zondag 3 december 2006 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien kunnen we samen weer bestellen na de Kerst?
Je zit in elk geval erg dicht bij één van de winkels in Berlijnquote:Op maandag 4 december 2006 09:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga vrijdag een lang weekeinde naar Berlijn, ik ga daar wel ff snuffelen.
Nou ja, het is in elk geval een stuk beter dan de afgelopen actie (5 cadeaus van een tientjequote:Op dinsdag 5 december 2006 16:36 schreef MissBehave het volgende:
Ja idd, een stash waar je kans op maakt als je minimaal voor 75 euro besteld ja....
ik had pas ook uit Duitsland besteld hequote:Op dinsdag 5 december 2006 16:39 schreef CherryLips het volgende:
ik heb vrijdag ook ingeslagen, maar volgens mij is m'n Lush verslaving na een korte afwezig weer terug.
Ik gebruik de massagebars onder de douche.... Tenminste eronder is een groot woord.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vanochtend voor het eerst Each Peach gebruikt ( m'n eerste Massage Bar nadat ik Black Magic vorig jaar heb weggegooid omdat hij verschrikkelijk begon te stinken), maar hij trekt niet echt in. Misschien kan ik hem voortaan beter 's avodns gebruiken, dit is een beetje lastig met m'n laarzen zo. Maar hij ruikt heerlijk
. Voor m'n nicht had ik vorige week Mange Too gehaald, die ga ik morgen naar haar brengen, maar die ruikt ook heerlijk
. Dus ik denk dat ik die neem als de mijne op is. Ik gebruik het als een soort body lotion omdat ik nogal droge onderbenen heb 's winters, of is dat niet de bedoeling?
Tijdens de VIP-avond werd me Dream Cream aangeraden, maar dat vond ik nogal duur voor een potje waar ik waarschijnlijk niet zo lang mee ga doen aangezien het voor m'n benen is...
Eigenlijk wel, na een verfbeurt ziet het er een beetje vermoeid uit jaquote:
ik heb er 1 staan, maar nog niet geprobeerd, de Mr T.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, na een verfbeurt ziet het er een beetje vermoeid uit ja
Maar goed ik ga het nu te lijf met Lush!
Was trouwens bijna een jaar geleden dat ik er voor het laatst was. Wat me opviel is dat de prijzen flink zijn verhoogd. Er is ook een aantal nieuwe artikelen bij gekomen, zoals die busjes met deo in poedervorm. Heeft iemand die al geprobeerd?
Bar, Engeland is stukken goedkoper, maar wel 18 euro verzendkosten, dus vooral interessant als je een grote bestelling doet of met meer mensen bent.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:02 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik lees jullie over bestellen vanuit duitsland of engeland maakt dat nog zoveel verschil dan?
Ja..Ikkequote:Op vrijdag 8 december 2006 09:01 schreef MissFrodo het volgende:
Ik kan haast niet wachten op de kersttuten...
Zit me er nu al op te verheugen![]()
Mochten meer mensen met mij mee willen bestellen, dan moeten die maar even gillen![]()
Berlijn!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Groetjes uit Berlijn!
Eerste Lush al gezien en ze hebben hier nog hartstikke veel Sonic Death Monkey en Tramp
Doeg
Ooooh ik ben jaloers! Berlijn is een geweldige stad! Heel veel plezier!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Groetjes uit Berlijn!
Eerste Lush al gezien en ze hebben hier nog hartstikke veel Sonic Death Monkey en Tramp
Doeg
Heel erg fijn spul, zowel vriendje als ik gebruiken het, vriendje heeft een heel gevoelige huid en het is voor hem echt perfect.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:49 schreef lienelien het volgende:
Wie kan mij trouwens helpen aan je ervaring met Ambrosia?
Zat je nou achter die eenzame computer in de hal van het hotelquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Groetjes uit Berlijn!
Doeg
IK! Had hem in eerste instantie gehaald voor manlief, maar die bleef toch liever bij zijn scheerschuim. Hij moest nogal wennen aan het idee dat het een creme is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:49 schreef lienelien het volgende:
Wie kan mij trouwens helpen aan je ervaring met Ambrosia?
En ik vind nog wel dat ik weinig hebquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
poeh... ik heb echt niets in vergelijking met jou Sade
Ik heb de zeepjes in die manden wel in het plastic zitten (dus laten opdrogen of een stukje afsnijden, hangt af van het zeepje), misschien is dat het verschil. Zelfde geldt voor bruisballen e.d.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:02 schreef Sade het volgende:
@ Bob en Miss_dynastie: Ik heb nu zo'n zeepbakje van de xenos en prop ze verder op het plankje boven de wasbak. Maar ja, zo liggen alle zeepjes open en bloot en tegen elkaar aan enzo. Ben nog steeds op zoek naar een geniaal systeem...
Zodra er bekend is wanneer ze er zijn en wat het dit jaar kost laat ik het weten en dan maak ik een lijstje en ga bestellen voor ons allen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:07 schreef teigan het volgende:
ik heb eventueel wel interesse missFrodo, en dan bestel je in Duitsland toch?.0
Ik zal even terugzoeken, vorig jaar stonden er foto's van in de lushtopics.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:31 schreef MissBehave het volgende:
Wat was de kersttüte vorig jaar dan?
Ik heb het meeste in mandjes bij de wastafel in mijn slaapkamer staan, in de douche staan wel douchegels. Verder heb ik een bordje waar wat stukjes zeep op liggen die ik regelmatig gebruik, dat bordje neem ik steeds mee naar de douche zodat ik daar kan beslissen waar ik me mee ga wassen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gisteren weer een nieuw zeepbakje gekocht omdat de vorige in beslag wordt genomen door de massage bar. M'n moeder wordt echt knettergek van m'n Lush en ik heb ook geen zin om het op m'n kamer neer te zetten want dan vergeet ik het steeds mee naar de douche te nemen.
Dat is een goed idee!quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb bij Ikea een hoop van die draadzeepbakjes gekocht. Die kun je met zuignapjes aan de muur hangen. De zeepjes die ik heb snij ik door de helft. 1 helft gaat terug in het zakje en de andere helft op het zeepbakje. Er passen dan 2 zeepjes per bakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |