Zijn bakjes van Tupperwarequote:Op zondag 26 november 2006 08:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat een leuke bakjes voor de Jellies!
Oh en echt naar, dat gedoe van dat vliegen. Erg veel mensen vragen er altijd naar of het wel veilig te vervoeren is om mee te nemen (qua controles), maar in de ruimbagage kan het volgens ons geen kwaad.
ik ook niet, wat bedoelen ze nou, het aantal winkels in Nederland, het totaal aantal winkels die je op de website ziet staan, of het aantal winkels wereldwijd?quote:Op maandag 27 november 2006 16:40 schreef CherryLips het volgende:
je kunt op de frontpage weer een Lush pakket winnen. Ik snap alleen de vraag niet helemaal
.
Ik zag het ook ja vanochtend, heb het ff aangekaart 'achter'.quote:Op maandag 27 november 2006 16:43 schreef teigan het volgende:
[..]
ik ook niet, wat bedoelen ze nou, het aantal winkels in Nederland, het totaal aantal winkels die je op de website ziet staan, of het aantal winkels wereldwijd?
Geen idee, ik zal het ff vragen, maar PM Vagere_Hein anders ook even zelf.quote:Op maandag 27 november 2006 17:47 schreef CherryLips het volgende:
heb ik dus een verkeerd antwoord gegeven. Kan ik nog een keer meedoen?
Ik reken in dit geval meerdere antwoorden goed.quote:Op maandag 27 november 2006 17:47 schreef CherryLips het volgende:
heb ik dus een verkeerd antwoord gegeven. Kan ik nog een keer meedoen?
yay! dank jequote:Op maandag 27 november 2006 19:23 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ik reken in dit geval meerdere antwoorden goed.
Nee, jullie mogen me niet aanraken.quote:Op maandag 27 november 2006 21:38 schreef Subterranean_Homesick_Blu het volgende:
Hoppa! Pure jaloezie! Als ik naar Lush ga kom ik thuis met hele bergen testertjes. Razorantium dit en showerjellyshizzle dat. Whehehe. 'Dat doen ze bij meisjes niet'....
Dat bleek dan weer niet zo te zijn (was tenminste iemand die pas vanaf oktober besteld heeft), maar het cadeau was wel een héle secret santa (happy hippy 100 ml + happy soap 100 gr) van 9,50 euro. Ik denk niet dat ik ooit nog in Duitsland ga bestellen met kans op zulke gulle cadeausquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oftewel; degenen die het meest besteld hebben afgelopen jaar/tijd, maken kans op een extra cadeautje..
Dankequote:Op dinsdag 28 november 2006 14:05 schreef Vagere_Hein het volgende:
Je moet naar frontpage.fok.nl gaan Esther. de DNS ligt eruit en www.fok.nl werkt niet.
ze zouden zich kapot moeten schamenquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat bleek dan weer niet zo te zijn (was tenminste iemand die pas vanaf oktober besteld heeft), maar het cadeau was wel een héle secret santa (happy hippy 100 ml + happy soap 100 gr) van 9,50 euro. Ik denk niet dat ik ooit nog in Duitsland ga bestellen met kans op zulke gulle cadeaus![]()
Tof man! Die Engelsen kunnen ook echt wel jaloers op ons zijn. Die hele Free 2006 actie valt hierbij in het nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat bleek dan weer niet zo te zijn (was tenminste iemand die pas vanaf oktober besteld heeft), maar het cadeau was wel een héle secret santa (happy hippy 100 ml + happy soap 100 gr) van 9,50 euro. Ik denk niet dat ik ooit nog in Duitsland ga bestellen met kans op zulke gulle cadeaus![]()
Aargh, ik ben weer de 'fout' in gegaan. Ik ga mee doen met een groupsorder vanuit Duitsland voor de Wundertütequote:Op vrijdag 1 december 2006 10:05 schreef LeNeHe het volgende:
Sade, ik heb er ook last van. En ik wil nog zoveel meer hebben!
Haha, heb ook nog even zitten twijfelen, toch maar niet gedaan! Zit een beetje krap bij kas ook. December he?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:44 schreef Sade het volgende:
[..]
Aargh, ik ben weer de 'fout' in gegaan. Ik ga mee doen met een groupsorder vanuit Duitsland voor de Wundertüte![]()
Vanaf wanneer hebben ze die tuuten weer?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:44 schreef Sade het volgende:
[..]
Aargh, ik ben weer de 'fout' in gegaan. Ik ga mee doen met een groupsorder vanuit Duitsland voor de Wundertüte![]()
Ze hebben nu alweer tuuten, maar er zitten "gewone"produkten inquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Vanaf wanneer hebben ze die tuuten weer?
Ah zoquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:18 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ze hebben nu alweer tuuten, maar er zitten "gewone"produkten in![]()
Misschien kunnen we samen weer bestellen na de Kerst?quote:Op zondag 3 december 2006 15:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Ah zoNee, ik wil dan wel kerstproducten!
Ja, goed ideequote:Op zondag 3 december 2006 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien kunnen we samen weer bestellen na de Kerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |