Kap dan gelijk ff met de tvp'squote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:21 schreef Atuniel het volgende:
Geen tv's!
En kappen met die TT die beginnen met "waaaaar"
Tvp
Omdat de huidige topicmaker dat vergeten is en het niet in de wiki staat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
als die topic 127 is... waarom staan dan 122 t/m 126 niet in de OP?
maar goed komen wel leuke dingen aan! Testdrive Unlimited, Saints Row, FiFa2K7 en Splinter Cell... Dat zijn de games die ik nog wil hebben iig!
Koop PD niet, zuig game alert.quote:Zit te twijfelen om Kameo en PD voor 30 per stuk te halen. Vond ze redelijk, maar misschien dat ik toch op SR wacht.
Je kan hem niet laten tracken door diegene bij je had gekocht?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:50 schreef Fliepke het volgende:
* Fliepke wacht al sinds de 2e op zijn HD die met de post uit Duitsland moet aankomen
Ik denk dat hij kwijt is
Nee, want hij komt van het reparatie centrum af en daar vonden ze het een puik idee om hem niet terug te sturen met ups, maar met de postquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je kan hem niet laten tracken door diegene bij je had gekocht?
Is dat niet bij elk personage dat je kiest dan, dat je health na een uur weer helemaal vol is? Ik dacht van wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:22 schreef wc-eend het volgende:
Maarre.. ben nu de eerste gate in oblivion aan het sluitenik save trouwens echt vaak
nu al zo'n 400 saves, file blijft 2mb
enne ik heb gevonden dat je als je als warrior, erg laag zit in health.. dat je gewoon uurtje moet waiten.. dan is alles weer vol
Maarja.. Dead rising.. wachten.. nog half maandje
Spel is maar 3 of 4 tientjes... en het helemaal waardquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:16 schreef Megalomaniac het volgende:
TVP...
Mist z'n Live Gold Abonnement!
...en demo van Table Tennis =![]()
ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Is dat niet bij elk personage dat je kiest dan, dat je health na een uur weer helemaal vol is? Ik dacht van wel.
Luie topicopeners sinds deel 122 dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
als die topic 127 is... waarom staan dan 122 t/m 126 niet in de OP?
Hey dit is wel mijn grootste bron van informatie omtrent de Xbox 360!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Luie topicopeners sinds deel 122 dusMaar wat boeit het? Tis niet alsof er echt info in deze topics staat, tis vooral gezellig ouwehoeren over de 360 met af en toe wat oninteressant TV en HD gezeik.
Heb demo heel lang gespeeld online en het is zeker aan te raden!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:58 schreef Gajes het volgende:
Wie heeft BF2? Is deze een beetje aan te raden?
Die heb ik gisteren inderdaad ook gespeeld en vond het inderdaad erg leuk! Even kijken of ik nog een bank kan veroveren!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:01 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Heb demo heel lang gespeeld online en het is zeker aan te raden!!
Als je al zoveel schik kan hebben met 1 map dan moet een compleet spel helemaal de moeite waard zijn. Het ziet er goed uit en er is genoeg actie. Zeker een aanrader!
Ik mis de tijden van het XBOX topic.. veel plaatjes en lullen over games.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Luie topicopeners sinds deel 122 dusMaar wat boeit het? Tis niet alsof er echt info in deze topics staat, tis vooral gezellig ouwehoeren over de 360 met af en toe wat oninteressant TV en HD gezeik.
past wel, werkt niet....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:16 schreef Kresj het volgende:
Vast al eerder voorbij gekomen, maar kan het niet vinden... Maar is het mogelijk om een grotere HD in je 360 te zetten? Het zijn als het goed is gewoon 2,5 inch laptop HD's...
Nope, je bent verplicht de MS-HD's erin te hangen. De concurrent zal wel gewoon 2,5" laptop HD's ondersteunen, als het goed is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:16 schreef Kresj het volgende:
Vast al eerder voorbij gekomen, maar kan het niet vinden... Maar is het mogelijk om een grotere HD in je 360 te zetten? Het zijn als het goed is gewoon 2,5 inch laptop HD's...
Maar waarom brengen ze dan geen HD's uit die groter zijn dan 20gb... Dat is echt helemaal niks... Ik zit continue te kijken wat ervan afmoet om ruimte te hebben voor andere demo's, content etc...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nope, je bent verplicht de MS-HD's erin te hangen. De concurrent zal wel gewoon 2,5" laptop HD's ondersteunen, als het goed is.
Ik ben er gisteren mee begonnenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:18 schreef BMH het volgende:
Ik heb een 360.. En misschien krijg ik over een paar uur Kameo door me brievenbus.
demo's en filmpjes bewaar ik niet hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:47 schreef Kresj het volgende:
[..]
Maar waarom brengen ze dan geen HD's uit die groter zijn dan 20gb... Dat is echt helemaal niks... Ik zit continue te kijken wat ervan afmoet om ruimte te hebben voor andere demo's, content etc...
Ja dat heb ik ook .. ik snap die verzamelwoede niet van de mensen om alle demo's te bewaren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:56 schreef kepler het volgende:
[..]
demo's en filmpjes bewaar ik niet hoor
en met alleen de save-games en arcade-games duurt het wel even voordat ik aan de 13 gig zit
sommige demo's speel je een paar keer terwijl je op het spel wacht, maar daarna flikker je hem gewoon weg. Zelfde met filmpjes eigenlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook .. ik snap die verzamelwoede niet van de mensen om alle demo's te bewaren.
Gespeeld, idee opgedaan.. en weg ermee, filmpjes kijk je ook maar 1x doorgaans.
Filmpjes zijn leuk om even gauw aan iemand te zien waartoe HD in staat isquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook .. ik snap die verzamelwoede niet van de mensen om alle demo's te bewaren.
Filmpjes staan er ook niet lang op, maar demo's staan er bij mij meestal wat langer op. En ik wil niet altijd alles streamen vanaf m'n pc.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
quote:In The Outsider speelt zich af in Washington D.C. en zal een ‘high-tech’ thriller worden waar de speler de absolute vrijheid heeft zijn eigen pad te kiezen, zij deze goed of slecht of daar tussenin. Terwijl het verhaal zich rond de speler ontvouwt, zal deze op stimulerende wijze bekend worden gemaakt met zijn eventuele motivaties en doelen, op die manier zal de speler vervolgens zelf de keuze kunnen maken wat de uitkomst van de eerstvolgende scène zal worden. Dat betekend niet dat het een rustig avonturenspel wordt, want het spel zal wel degelijk actie bevatten.
De hoofdpersoon is namelijk een CIA agent en wordt in een schokkende introductie gezien als staatsvijand nummer één. Geen wonder dat de gehele overheidsinstanties over elkaar heen lopen om je te zoeken. Uiteraard is het jouw taak om het mysterieuze complot om jou in de val te laten lopen te ontrafelen, met de volledige technologische inventaris en gevechtservaring van een CIA agent tot jouw beschikking. Naast de bekende plekken en bevolkte straten van Washington zul je het CIA hoofdkwartier in Langley, Andrews Air Force Base en Newport News Naval Dockyard aandoen.
Ik heb gisteren ook een zooi weggetieft, sommige heb ik wel bewaard omdat ik die gewoon vaker wil kijken omdat ik het er leuk uit vind zien, maar ben wel van 30 naar 8 gegaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Final Fantasy 11 gebruikt alleen al meer dan 4gb aan schijfruimte. Voeg daar een paar grote demo's aan toe en je houdt byzonder weinig over.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:14 schreef Atuniel het volgende:
Nee, vind het ruim voldoende. Los daarvan.
het klinkt als The Bourne Identityquote:
dat is wel gaaf, hoop alleen dat je ook gewoon kan spelen zoals in de Testdrive Unlimited en niet zoals in de GRAW dat je verplicht online moetquote:Splinter Cell: Double Agent demo onderweg
Nieuws | 8 augustus 2006 - Ubisoft heeft een Xbox 360 demo voor Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent gepland. Ubisoft’s Community Manager van het officiële gameforum heeft dit bevestigd. Het zou gaan om een multiplayer demo die waarschijnlijk in september op Xbox Live zal worden gezet.
Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent verschijnt op 29 oktober op Xbox 360, Xbox, PlayStation 2, GameCube en PC.
Als er mensen zijn die dat er voor over hebben. Waarom niet? Waarom geen enkel alternatief bieden. Ik zal vast niet de enige zijn die een grotere schijf zou willen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:16 schreef twi het volgende:
Een 200GB harddisk voor een redelijke prijs hoef je niet te verwachten. Ze zijn niet te koop, en 100GB kost zo'n 110-130 euro voor het schijfje alleen. Tel daar de behuizing en MS kosten bij op en je komt op 200 euro.
Ik heb emquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:58 schreef Gajes het volgende:
Wie heeft BF2? Is deze een beetje aan te raden?
Dat kon iedereen al lezenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:26 schreef MMaRsu het volgende:
Had ik al gezegd dat de HD-DVD uitbreiding 200 dollar gaat kosten?
vink niet zoveelquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:26 schreef MMaRsu het volgende:
ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:26 schreef MMaRsu het volgende:
Holy shit...hoe krijg je het voor elkaar ><. Mijn record is online 1.250.000, en ben maar 1x daarboven geweest met een score van 1.330.000 ofzoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:33 schreef masterdave het volgende:
whoehoe!kep de 1.000.000 score met 1 leven achievement gehaald met geometry wars, en meteen me record op 4,4 mil gezet, ja ja, moet even pimpen met me score.
Same here. En gezien er geen games op HD-DVD uitkomen koop ik wel een 'echte' speler.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:45 schreef devv05 het volgende:
HD-DVD uitbreiding neem ik pas zodra er echt veel films op uit komen of games er gebruik van gaan maken. Beide zie ik niet zo snel gebeuren nog.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:25 schreef Kremers het volgende:
Wat ik mij eigenlijk afvreg he, zijn erl ingame screenshots van GoW beschikbaar? Ik vind alleen maar concept art en renderd screenshots van filmpjes.
Ben bang voor een tweede Brute Force : Die werd ook enorm gehyped, maar viel echt gigantisch tegen.
Nee, tijdens de pre-E3 show zat die gast dat level zelf te spelen, zag er echt super uit.quote:
Klinkt erg coolquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:17 schreef Atuniel het volgende:
The Outsider
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Tis gewoon een hoekige bank, kunnen zij ook niks aan doen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ze mogen de anti aliasing wel es aanzetten
Een van de grootste klaars van Q4quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het niet zo speciaal, maar andere mensen blijkbaar wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |