quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Whoewhahaa!! en ineens weet ik wie jij bent!![]()
Dus ze is naar de DBK gegaan en daarna naar bed zonder te zeggen hoe of wat.. wat moest ze zeggen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef kwakveense het volgende:
ennn ze moet t zelf zeggen en kapitein iglo gaat haar uithoren...
ja ze had er geen zin meer inquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dus ze is naar de DBK gegaan en daarna naar bed zonder te zeggen hoe of wat.. wat moest ze zeggen?![]()
Al lang ingevuldquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef schatje het volgende:
Nog maar een keer melden, mensen die geïnteresseerd zijn in de fatboys waar de bewoners zo fijn op liggen. Op Fok! frontpage kun je er eentje winnen.
[afbeelding]
Spam!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef schatje het volgende:
Nog maar een keer melden, mensen die geïnteresseerd zijn in de fatboys waar de bewoners zo fijn op liggen. Op Fok! frontpage kun je er eentje winnen.
[afbeelding]
nee natuurlijk heeft ze er geen behoefte aan ze zal ook eens iets voor de groep doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:58 schreef Darklight het volgende:
Tanja heeft er geen behoefte aan, Rob is alweer terug![]()
arrogante teefquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef jessie het volgende:
Ze heeft er geen behoefte aan nu, ze zegt het morgen wel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
vind jij 't ook al zo gemeen?quote:
Roel zou een week het voorbeeld van Ralph moeten volgen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef kwakveense het volgende:
roel: volgende keer doet iedereen 1/12e van de afwas...
Fatboys? Is zie er maar één in het huis en das een fatgirl...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Hey wat leuk, er zijn ook fatboys voor hondenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Lieske ziet er leuk uit met die trui aanquote:
Het is wel spam.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:01 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vul de prijsvraag in en misschien win je er wel een.
Crew mag niet meedoen.
Nopequote:
Wow die dingen zijn duur zeg, ¤160,- Is wel de moeite waard om met de prijsvraag mee te doen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
slaapt nog niet....hehe....quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Roel zou een week het voorbeeld van Ralph moeten volgen.![]()
Laat me raden, thuis deed mama altijd alles voor kleine Roel![]()
Als Roel het bedoelt, omdat sommige (Dido o.a) weinig doen, dan ben ik het er wel mee eens![]()
die liggen ook in het BB huisquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hey wat leuk, er zijn ook fatboys voor honden![]()
![]()
Tsss.. en al die merchandise die overblijft wordt zeker weggegooid.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik blijf een Tanja-fan. Ze heeft gedaan zoals het hoort. Ze negeren haar ook en roddelen achter haar rug om, dat ze de waarheid wel ff zullen zeggen en vervolgens zwijgen ze in alle talen.
Nu krijgen ze een koekje van eigen deeg.![]()
en morgen wil ze niet meer meewerken en wordt ze genomineerdquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
T A N J A
![]()
![]()
![]()
Ik blijf een Tanja-fan. Ze heeft gedaan zoals het hoort. Ze negeren haar ook en roddelen achter haar rug om, dat ze de waarheid wel ff zullen zeggen en vervolgens zwijgen ze in alle talen.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:02 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Fatboys? Is zie er maar één in het huis en das een fatgirl...![]()
Kook, zijn kei duur die dingen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:05 schreef Darklight het volgende:
Heb ook meegedaan, wil wel zo'n Fatboy winnen
Is dat nu zwaar? Een fanclub in je eentje runnen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
T A N J A
![]()
![]()
![]()
Ik denk het ook jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:03 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Ingrid het niet leuk vindt dat Lieske het vest van Menno draagt.
hebben jullie bij de weblog niet zo'n contract van 25 A4'tjes dan?quote:
Ik weet echt niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Tsss.. en al die merchandise die overblijft wordt zeker weggegooid.![]()
Het enige wat ik kreeg was een melding op msn dat ik in de crew zat...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
hebben jullie bij de weblog niet zo'n contract van 25 A4'tjes dan?
Daar stond 't allemaal duidelijk in..
die oogkleppen zitten wel erg strak he?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
T A N J A
![]()
![]()
![]()
Waarvan? Van die Joost capture?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:10 schreef kwakveense het volgende:
jezus scan...ik word er een beetje eng van....
Oogkleppen op, dan is het leven LekkerSimpelquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
T A N J A
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
T A N J A
![]()
![]()
![]()
Is Knut zo makkelijk???quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:10 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het enige wat ik kreeg was een melding op msn dat ik in de crew zat...
Hey, jij weet tenminste waar je aan toe bent. Wij worden keer op keer voor verrassingen gesteld...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
Is Knut zo makkelijk???
tsssssssssssssssssssssskkkkk
ik kreeg alleen een mail of ik wilde joinen en een uitleg van Sil over bloggenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:10 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het enige wat ik kreeg was een melding op msn dat ik in de crew zat...
Hahaha...my thoughts, wilde nog vragen wat er met Chantal aan de hand was, maar ze liep alweer zingend weg, dus dacht dat het een kronkel van mezelf was...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Bijna iedereen is vrolijk als Roel de gitaar krijgt
[afbeelding]
Wat ben jij simpel zeg...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
T A N J A
![]()
![]()
![]()
Dido zei toch iets over dekens mee naar buiten, uit de slaapkamers halen, hopelijk wordt Tanja er wakker vanquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:14 schreef Dynabite het volgende:
damned...waarom niet bij Tanja opde slaapkamer met die gitaar.![]()
volgens mij is dat gewoon zijn eigen gitaar....quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:15 schreef Falco het volgende:
En waarom heeft Roel een gitaar? En hoe komt ie d'r aan? Ze blijven verwend worden!
Ze hadden met de weekopdracht een juiste snaar geraakt (ja, kom er maar eens op) en mogen de gitaar een half uurtje houdenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:15 schreef Falco het volgende:
En waarom heeft Roel een gitaar? En hoe komt ie d'r aan? Ze blijven verwend worden!
Tuurlijk. Vergeten ze perikelen met Tanja even.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:15 schreef Falco het volgende:
Hallo Mama Tanjaquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
T A N J A
![]()
![]()
![]()
Kampvuurtje erbij... dikke pretquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:15 schreef Rica het volgende:
O god nu gaan ze het "gezellig" maken.
Dat er nog nooit iemand gillend over de schutting is geklommen.
Maar jij zit niet in een huis opgesloten, toch??quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:15 schreef regenworm het volgende:
Wat een soft gedoe allemaal een 1/2 uurtje ontspannen.
Krijg nooit een gitaar van me baas
http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.htmlquote:23:13Over de zeik
Rob is naar de Dagboekkamer gegaan. De groep is namelijk een beetje ‘over de zeik’ dat Tanja eerder is gaan eten. Als hij terugkomt laat hij de mede-Bewoners weten dat Tanja zelf moet vertellen wat er gezegd is toen zij een gesprek had met Big Brother. Ze willen namelijk weten hoe het zit met de Weekopdracht. Rob gaat verhaal halen bij Tanja die inmiddels op bed ligt. Maar zij heeft het even gehad met het gezeur van haar mede-Bewoners. “Ik vertel het jullie morgen allemaal.”
Die smileyquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:17 schreef Ireth het volgende:
spannend zo'n leeg huis... [afbeelding]
Je bent dus net zo aso als Tanja, woont zeker in dezelfde achterbuurtquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
T A N J A
![]()
![]()
![]()
muggen scheetjesquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:17 schreef Rica het volgende:
Zit ook telkens weer storing op het geluid.
nope Tanja huilendquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:18 schreef Falco het volgende:
Ligt Ingrid daar op dat bed in die rare houding?
Klopt, ik heb er 1 voor mijn labrador.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
Hey wat leuk, er zijn ook fatboys voor honden![]()
![]()
tanja klaar om het kind uit tequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:18 schreef Falco het volgende:
Nee.. het begint met een T en eindigt op Anjaquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:18 schreef Falco het volgende:
Mjah je moet sowieso toch een bepaald type zijn om al aan BB mee te doen. Ik zou er niet tegen kunnen. Net zoals die toneelstukjes enzo. Waar is de deur?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kampvuurtje erbij... dikke pret
zou dat speciaal voor Dido zijn misschien vind zij het ook wel sexyquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:20 schreef pinkplatinum het volgende:
Roel kan gitaar spelen!
Dat vindt ik zo sexy!
Puntje gestegen
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:20 schreef pinkplatinum het volgende:
Roel kan gitaar spelen!
Dat vindt ik zo sexy!
Weer Puntjes gestegen
Jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:20 schreef Rams3s het volgende:
Dit gaat BB vast gebruiken om te laten zien hoe gemeen de groep is om lol te maken terwijl Tanja aan het huilen is op haar kamer.
LOLquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:21 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Tanja was volgens mij d'r huiswerk van d'r puflessen aan het doen. Ze lag met haar benen opgetrokken![]()
Hmm, dat is dan wel minder Coraquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:19 schreef Cora het volgende:
Klopt, ik heb er 1 voor mijn labrador.
Alleen jammer dat de koningin er gewoon NIET op wilde gaan liggen....
Toen heel die vulling er uit gehaald en het oude kussen van ¤ 2,95 er maar in gestopt.
Ligt ie er nu heel de dag op!
Ik heb de Fatboy nu omgedoopt tot Skinnyboy.
En dat allemaal voor 90 Euro.
Jammerquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:21 schreef D.Rose het volgende:
Dido wordt alweer nat van Roel
goed van dr!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:21 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Tanja was volgens mij d'r huiswerk van d'r puflessen aan het doen. Ze lag met haar benen opgetrokken![]()
Kappen nu.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Tan huilt, waarschijnlijk om haar uitzonderingspositie. En het besef dat de rest nu pret heeft. En omdat ze het graag wil zeggen, dat van de DBK, maar niet meer durft. En daardoor sterker het besef dat ze er niet bijhoort.
En haar leven als alleenstaande moeder, zonder iemand die om haar geeft.
En dan hoort ze vast ook wat geluiden van buiten, waardoor ze zich nog meer alleen voelt.
En het ging zo goed vandaag, zo lang volgehouden mee te doen met de groep. En nu is het toch weer mis.
Arme Tan....
red hot chili peppersquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:22 schreef Darklight het volgende:
Metallica
Ik mis de tekening van TT-nijntje aan de linkerkant....quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Tan huilt, waarschijnlijk om haar uitzonderingspositie. En het besef dat de rest nu pret heeft. En omdat ze het graag wil zeggen, dat van de DBK, maar niet meer durft. En daardoor sterker het besef dat ze er niet bijhoort.
En dan hoort ze vast ook wat geluiden van buiten, waardoor ze zich nog meer alleen voelt.
En het ging zo goed vandaag, zo lang volgehouden mee te doen met de groep. En nu is het toch weer mis.
Arme Tan....
+ songtexten: Karaokequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Had een lesboekje bij die gitaar gedaan..
Das echt zoiets van als je niet aan de meid komt dan leer je gitaar spelen moet werken volgens mij.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:22 schreef Bocaj het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen die zo geil worden op mannen met gitaar![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mis de tekening van TT-nijntje aan de linkerkant....
ja jij bljft het feit dat ze sociaal zwak is maar aanvoeren als excuus, maar dat s het dus gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Arme Tan....
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Arme Tan....
Ja Nothing else matters ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:24 schreef Darklight het volgende:
ja was RHCP, maar hij moet ff Metallica spelen ofzo
Nee, het is niet super. Woon samen met een gitarist die veel beter is. Maar het is wel leuk! Hou sowieso van het geluid van een gitaar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:22 schreef Falco het volgende:
Zo heel super speelt Roel ook weer niet, maar tis wel erg leuk!
Waarom óf óf, als het én én kanquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:24 schreef BB-King het volgende:
Wat doet Roel in de techno... gitaar spelen is toch veel mooier?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Arme Tan....
Kadootje van BB. Ze mogen de gitaar een half uurtje houdenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:26 schreef BBscanner het volgende:
'Smooth Roel' met gitaar breekt Dido's hart![]()
[afbeelding]
BTW sinds wanneer heeft Roeland, (zo heet ie echt) een gitaar, open net de streams kut geluid en dan in eens gitaar![]()
ik denk dat iedereen haar ook wel geaccepteerd had als ze normaal had meegedaan met de groepquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:25 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja jij bljft het feit dat ze sociaal zwak is maar aanvoeren als excuus, maar dat s het dus gewoon niet.
ik voer het feit dat ik dik ben en niet kan hardlopen toch ook niet aan als geldig excuus dat ik net mee kan doen aan het NK hordenlopen? "je ik ben nu eenmaal zo, maar ik wil wel geaccepteerd worden als een topper net als jullie"
tussendoor switchend naar een huilende en zielig zijnde Tanja...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:26 schreef BB-King het volgende:
Dit zullen we zeker nog een beetje van terug zien in de reguliere uitzending denk ik.
Anders vraag je net als 10 anderen boven je ook nog ff hoe hij aan de gitaar komt, je kunt toch wel ff een paar berichten boven je kijkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:26 schreef BBscanner het volgende:
BTW sinds wanneer heeft Roeland een gitaar
Omdat gitaar spelen kunst is en techno draaien... stom is!quote:
Ik gebruik mediaspy (4 kleine beeldjes) om te zien op welke stream wat gebeurd en open in de gewone mediaplayer de stream die ik wil kijken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:21 schreef Djoj het volgende:
Ik vind het zo vreemd, sommige van jullie horen het geluid eerder als ik...
hmmm....zooo lang volgehouden?? 2 dagen lichtelijk bijgedraaid!! niks Arme Tan! afzonderen doe je zelf en als je nie tanders kunt dan heb je in zo'n groepsgebeuren als BB niets te zoeken. Of je ouders dat nou de beste plek voor je vinden of niet. my god het is zelf een moeder over een dikke maand!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Arme Tan....
nee de muziek en dan de beelden van snikking Tanjaquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
tussendoor switchend naar een huilende en zielig zijnde Tanja...
Nee, hij heeft de gitaar gekregen omdat het dreigde te escaleren met Tanja. BB houdt zo de bewoners zoet. Maar dat zet BB natuurlijk niet op de enveloppe.quote:Hij heeft de gitaar gekregen voor de prestaties van vandaag (van alle bewoners).
Dat jouw moeder een hoer met HIV is hoef je niet meteen te denken dat iedereen zo is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:18 schreef Darklight het volgende:
[..]
Je bent dus net zo aso als Tanja, woont zeker in dezelfde achterbuurt![]()
![]()
Ik wil een stream van de slaapkamerquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
tussendoor switchend naar een huilende en zielig zijnde Tanja...
Tussen de streams onderling zit ook verschil in tijd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik gebruik mediaspy (4 kleine beeldjes) om te zien op welke stream wat gebeurd en open in de gewone mediaplayer de stream die ik wil kijken.
Dan heb ik dezelfde stream in mediaspy in het klein en in WMP in het groot, zit er soms wel bijna een minuut verschil tussen. Geen idee hoe dat kan.
Ze lezen meequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil een stream van de slaapkamer![]()
Ik vind dat iedereen wel erg hard doet over 't feit dat ze zwanger is en dat dat NIKS mag uitmaken.. Ik ken wel meer zwangere vrouwen die 't er af en toe even moeilijk mee hebben hoor.. Goed, je hoeft je niet van alles af te stoten, maar ik geloof best dat 't enige invloed op haar heeft.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:27 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen haar ook wel geaccepteerd had als ze normaal had meegedaan met de groep
maar ze heeft zelf besloten "anders"te willen zijn en nu ziet ze misschien in dat, dat niet al te snugger was
en sociaal zwak dat geloof ik niet zo van de week hard ze dr mondje ook klaar om Rob op zn plek te zetten
Over persoonlijke aanvallen gesproken zeg! Ga je mond eens spoelen met een stukje zeep!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat jouw moeder een hoer met HIV is hoef je niet meteen te denken dat iedereen zo is.
En ik denk dat ik in een betere buurt woon dan menigéén hier. Maar gaan jullie vooral zo door mij persoonlijk en off-topic aan te vallen hoor. Daarmee zitten jullie eerder de Tanje-categorie dan ik. Ik lach daar gewoon om, dat kuddegedrag hier. Want als je niet tegen Tanje bent dan hoor je er niet bij.
Heey, hoe komt Roel ineens aan die gitaar?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Anders vraag je net als 10 anderen boven je ook nog ff hoe hij aan de gitaar komt, je kunt toch wel ff een paar berichten boven je kijken![]()
Hij heeft de gitaar gekregen voor de prestaties van vandaag (van alle bewoners).
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
THE RETURN OF TANJA WHO IS LOOKING FOR ORANGE JUICE
Kee thanks!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik gebruik mediaspy (4 kleine beeldjes) om te zien op welke stream wat gebeurd en open in de gewone mediaplayer de stream die ik wil kijken.
Dan heb ik dezelfde stream in mediaspy in het klein en in WMP in het groot, zit er soms wel bijna een minuut verschil tussen. Geen idee hoe dat kan.
Vind dat Peter juist een goeie menselijke analyse heeft neergezet, hoe het echt is, zonder meteen iemand,wat heel makkelijk is, belachelijk te maken.Punt voor Peter!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Arme Tan....
Nee, Roel is in de tuin aan het spelen. Maar Talpa wil blijkbaar ook een deel houden voor de uitzending voor morgen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:30 schreef ruby het volgende:
Ik hoorde net gitaargeplengel. Wat was dat? Foutje van Talpa?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja beweegt, die zal wel voor een lekker peukie gaan. Ik zou haar graag een vuurtje hebben gegeven.
Ik mis de modjes wel op momenten als dezequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Over persoonlijke aanvallen gesproken zeg! Ga je mond eens spoelen met een stukje zeep!![]()
De baby ligt waarschijnlijk erg laag op dit moment..quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:31 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Ze loopt alsof het kind al tussen d'r benen hangt![]()
Voor iemand die dr hard om kan lachen reageer je wel een beetje defensiefquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat jouw moeder een hoer met HIV is hoef je niet meteen te denken dat iedereen zo is.
En ik denk dat ik in een betere buurt woon dan menigéén hier. Maar gaan jullie vooral zo door mij persoonlijk en off-topic aan te vallen hoor. Daarmee zitten jullie eerder de Tanje-categorie dan ik. Ik lach daar gewoon om, dat kuddegedrag hier. Want als je niet tegen Tanje bent dan hoor je er niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |