Het is wel spam.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:01 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vul de prijsvraag in en misschien win je er wel een.
Crew mag niet meedoen.
Nopequote:
Wow die dingen zijn duur zeg, ¤160,- Is wel de moeite waard om met de prijsvraag mee te doen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef schatje het volgende:
Nog maar een keer melden, mensen die geïnteresseerd zijn in de fatboys waar de bewoners zo fijn op liggen. Op Fok! frontpage kun je er eentje winnen.
[afbeelding]
slaapt nog niet....hehe....quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Roel zou een week het voorbeeld van Ralph moeten volgen.![]()
Laat me raden, thuis deed mama altijd alles voor kleine Roel![]()
Als Roel het bedoelt, omdat sommige (Dido o.a) weinig doen, dan ben ik het er wel mee eens![]()
die liggen ook in het BB huisquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hey wat leuk, er zijn ook fatboys voor honden![]()
![]()
Tsss.. en al die merchandise die overblijft wordt zeker weggegooid.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik blijf een Tanja-fan. Ze heeft gedaan zoals het hoort. Ze negeren haar ook en roddelen achter haar rug om, dat ze de waarheid wel ff zullen zeggen en vervolgens zwijgen ze in alle talen.
Nu krijgen ze een koekje van eigen deeg.![]()
en morgen wil ze niet meer meewerken en wordt ze genomineerdquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
T A N J A
![]()
![]()
![]()
Ik blijf een Tanja-fan. Ze heeft gedaan zoals het hoort. Ze negeren haar ook en roddelen achter haar rug om, dat ze de waarheid wel ff zullen zeggen en vervolgens zwijgen ze in alle talen.
Nu krijgen ze een koekje van eigen deeg.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:02 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Fatboys? Is zie er maar één in het huis en das een fatgirl...![]()
Kook, zijn kei duur die dingen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:05 schreef Darklight het volgende:
Heb ook meegedaan, wil wel zo'n Fatboy winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |