Tsss.. en al die merchandise die overblijft wordt zeker weggegooid.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik blijf een Tanja-fan. Ze heeft gedaan zoals het hoort. Ze negeren haar ook en roddelen achter haar rug om, dat ze de waarheid wel ff zullen zeggen en vervolgens zwijgen ze in alle talen.
Nu krijgen ze een koekje van eigen deeg.![]()
en morgen wil ze niet meer meewerken en wordt ze genomineerdquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
T A N J A
![]()
![]()
![]()
Ik blijf een Tanja-fan. Ze heeft gedaan zoals het hoort. Ze negeren haar ook en roddelen achter haar rug om, dat ze de waarheid wel ff zullen zeggen en vervolgens zwijgen ze in alle talen.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:02 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Fatboys? Is zie er maar één in het huis en das een fatgirl...![]()
Kook, zijn kei duur die dingen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:05 schreef Darklight het volgende:
Heb ook meegedaan, wil wel zo'n Fatboy winnen
Is dat nu zwaar? Een fanclub in je eentje runnen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
T A N J A
![]()
![]()
![]()
Ik denk het ook jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:03 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Ingrid het niet leuk vindt dat Lieske het vest van Menno draagt.
hebben jullie bij de weblog niet zo'n contract van 25 A4'tjes dan?quote:
Ik weet echt niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Tsss.. en al die merchandise die overblijft wordt zeker weggegooid.![]()
Het enige wat ik kreeg was een melding op msn dat ik in de crew zat...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
hebben jullie bij de weblog niet zo'n contract van 25 A4'tjes dan?
Daar stond 't allemaal duidelijk in..
die oogkleppen zitten wel erg strak he?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
T A N J A
![]()
![]()
![]()
Waarvan? Van die Joost capture?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:10 schreef kwakveense het volgende:
jezus scan...ik word er een beetje eng van....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |