quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Whoewhahaa!! en ineens weet ik wie jij bent!![]()
Dus ze is naar de DBK gegaan en daarna naar bed zonder te zeggen hoe of wat.. wat moest ze zeggen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef kwakveense het volgende:
ennn ze moet t zelf zeggen en kapitein iglo gaat haar uithoren...
ja ze had er geen zin meer inquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dus ze is naar de DBK gegaan en daarna naar bed zonder te zeggen hoe of wat.. wat moest ze zeggen?![]()
Al lang ingevuldquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef schatje het volgende:
Nog maar een keer melden, mensen die geïnteresseerd zijn in de fatboys waar de bewoners zo fijn op liggen. Op Fok! frontpage kun je er eentje winnen.
[afbeelding]
Spam!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef schatje het volgende:
Nog maar een keer melden, mensen die geïnteresseerd zijn in de fatboys waar de bewoners zo fijn op liggen. Op Fok! frontpage kun je er eentje winnen.
[afbeelding]
nee natuurlijk heeft ze er geen behoefte aan ze zal ook eens iets voor de groep doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:58 schreef Darklight het volgende:
Tanja heeft er geen behoefte aan, Rob is alweer terug![]()
arrogante teefquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef jessie het volgende:
Ze heeft er geen behoefte aan nu, ze zegt het morgen wel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
vind jij 't ook al zo gemeen?quote:
Roel zou een week het voorbeeld van Ralph moeten volgen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef kwakveense het volgende:
roel: volgende keer doet iedereen 1/12e van de afwas...
Fatboys? Is zie er maar één in het huis en das een fatgirl...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Hey wat leuk, er zijn ook fatboys voor hondenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Lieske ziet er leuk uit met die trui aanquote:
Het is wel spam.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:01 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vul de prijsvraag in en misschien win je er wel een.
Crew mag niet meedoen.
Nopequote:
Wow die dingen zijn duur zeg, ¤160,- Is wel de moeite waard om met de prijsvraag mee te doen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
slaapt nog niet....hehe....quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Roel zou een week het voorbeeld van Ralph moeten volgen.![]()
Laat me raden, thuis deed mama altijd alles voor kleine Roel![]()
Als Roel het bedoelt, omdat sommige (Dido o.a) weinig doen, dan ben ik het er wel mee eens![]()
die liggen ook in het BB huisquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hey wat leuk, er zijn ook fatboys voor honden![]()
![]()
Tsss.. en al die merchandise die overblijft wordt zeker weggegooid.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik blijf een Tanja-fan. Ze heeft gedaan zoals het hoort. Ze negeren haar ook en roddelen achter haar rug om, dat ze de waarheid wel ff zullen zeggen en vervolgens zwijgen ze in alle talen.
Nu krijgen ze een koekje van eigen deeg.![]()
en morgen wil ze niet meer meewerken en wordt ze genomineerdquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
T A N J A
![]()
![]()
![]()
Ik blijf een Tanja-fan. Ze heeft gedaan zoals het hoort. Ze negeren haar ook en roddelen achter haar rug om, dat ze de waarheid wel ff zullen zeggen en vervolgens zwijgen ze in alle talen.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:02 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Fatboys? Is zie er maar één in het huis en das een fatgirl...![]()
Kook, zijn kei duur die dingen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:05 schreef Darklight het volgende:
Heb ook meegedaan, wil wel zo'n Fatboy winnen
Is dat nu zwaar? Een fanclub in je eentje runnen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
T A N J A
![]()
![]()
![]()
Ik denk het ook jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:03 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Ingrid het niet leuk vindt dat Lieske het vest van Menno draagt.
hebben jullie bij de weblog niet zo'n contract van 25 A4'tjes dan?quote:
Ik weet echt niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Tsss.. en al die merchandise die overblijft wordt zeker weggegooid.![]()
Het enige wat ik kreeg was een melding op msn dat ik in de crew zat...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
hebben jullie bij de weblog niet zo'n contract van 25 A4'tjes dan?
Daar stond 't allemaal duidelijk in..
die oogkleppen zitten wel erg strak he?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
T A N J A
![]()
![]()
![]()
Waarvan? Van die Joost capture?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:10 schreef kwakveense het volgende:
jezus scan...ik word er een beetje eng van....
Oogkleppen op, dan is het leven LekkerSimpelquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
T A N J A
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
T A N J A
![]()
![]()
![]()
Is Knut zo makkelijk???quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:10 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het enige wat ik kreeg was een melding op msn dat ik in de crew zat...
Hey, jij weet tenminste waar je aan toe bent. Wij worden keer op keer voor verrassingen gesteld...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
Is Knut zo makkelijk???
tsssssssssssssssssssssskkkkk
ik kreeg alleen een mail of ik wilde joinen en een uitleg van Sil over bloggenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:10 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het enige wat ik kreeg was een melding op msn dat ik in de crew zat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |