F5quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:51 schreef witste het volgende:
VERVERSKNOPJE RECHTS ONDERIN GRAAG!!!!
Ik verveel me niet zit te wachten op de eerste ruzie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:51 schreef CartWOman het volgende:
Hier naar kijken gaat me nu al vervelen
De personen die iedere keer 1 vel van de stapel moeten pakken, pakken echt wel een keer perongeluk 2 vellen... En dan is hetquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het zal zeker knap zijn maar ik denk toch dat ze het halengewoon goed samenwerken en dat loopt de boel wel ok
ik wil haar gezicht weleens zien als BB omroept dat ze ook de verstopte drank en sigaretten in moet leverenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:53 schreef Falco het volgende:
Op zich is het niet erg dat deze weekopdracht mislukt. Dan leven die bewoners ook weer eens op rantsoen, anders worden het helemaal van die verwende nesten. En ik zou graag Dido wel willen zien hoe ze dan helemaal gek wordt!
Ik 5 minuten. Lieske moet wieberen denk ik, omdat BB Tanja niet laat gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:36 schreef Peter6000 het volgende:
Heeft iedereen zijn nominatievoorspelling al af?
Nominatie voorspellingen 22/9/05
Ben er bijna een half uur mee bezig geweest
Dan heeft BB een flinke taak als ze alles gaan nachecken, mss maakt BB onterecht wel een fout en rekenen ze de opdracht alsnog foutquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De personen die iedere keer 1 vel van de stapel moeten pakken, pakken echt wel een keer perongeluk 2 vellen... En dan is het
als ze het niet halen krijgen ze nood rantsoen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:55 schreef Bocaj het volgende:
Als ze het niet halen dan zitten ze toch nog steeds op 50 euro pp per week
Wat is noodrantsoenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:56 schreef b0ng het volgende:
[..]
als ze het niet halen krijgen ze nood rantsoen.
Roel beaamt dit nu..quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:57 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten er gewoon 20 per minuut doen
Paar pakjes shag, geen alcohol en zelf brood bakken en beperkt beleg dacht ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat is noodrantsoen(Alles behalve drank en sigaretten?)
Voor tanja veel groente en geen spaagghettttiquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:56 schreef b0ng het volgende:
[..]
als ze het niet halen krijgen ze nood rantsoen.
Ze doen gewoon een zooitje steekproeven denk ik. Ze kunnen ook gewoon zonder natellen de opdracht mislukt noemen, want dit kun je niet foutloos doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:55 schreef BONG4002 het volgende:
Dan heeft BB een flinke taak als ze alles gaan nachecken, mss maakt BB onterecht wel een fout en rekenen ze de opdracht alsnog fout
-zware shag ipv sigarettenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat is noodrantsoen(Alles behalve drank en sigaretten?)
En dat zou BB dus ook moeten schrappen tijdens het noodrantsoenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:59 schreef jalla het volgende:
noodrantsoen is shag ipv sigaretten en goedkoper eten enzo volgens mij. maar iets te roken is er altijd dacht ik.
Helemaal mee eens onhaalbaar maar wel erg grappigquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Het is niet haalbaar omdat ze het met 1 arm moeten doen. Lijkt me logisch. Een thuiswerker zou het kunnen halen, zonder zo'n dwangbuis.
Onhaalbaar!
nog geen nominaties, behalve Roel die door Rikkert vanuit de studio genomineerd isquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:02 schreef babette21 het volgende:
dit is vast niet de goede plek, maar aangezien ik 't hier de vorige keer zó gezellig vond maakt dat vast niet uit:
heb de laatste halve week praktisch gemist [eigenlijk sinds die mislukte liveuitzending] en vroeg me af wie er nu eigenlijk genomineerd zijn [en indien bekend door wie]??
en wat is momenteel de weekopdracht [gokje: elkaar zoveel mogelijk aflebberen???]?
Er zijn nog geen harde straffen gevallen, je zou het kunnen proberen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:02 schreef scanman01 het volgende:
Opgeven zal BB nooit accepteren in dit geval.
maar.... maar het is al dinsdag!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:03 schreef D.Rose het volgende:
nog geen nominaties, behalve Roel die door Rikkert vanuit de studio genomineerd is
Waarom niet? Ze kunnen weinig anders lijkt, ik denk dat de bewoners binnen 2 uur erachter komen dat ze het bij lange na niet kunnen halen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:02 schreef scanman01 het volgende:
Opgeven zal BB nooit accepteren in dit geval.
Verbaast mij ook idd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:03 schreef D.Rose het volgende:
nog geen nominaties, behalve Roel die door Rikkert vanuit de studio genomineerd is
Het steekproef nemen is niet eens nodigquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze doen gewoon een zooitje steekproeven denk ik. Ze kunnen ook gewoon zonder natellen de opdracht mislukt noemen, want dit kun je niet foutloos doen.
Roel heeft nu pas uitgerekend dat het meer dan 20 per minuut is... Die was wel snel
Zo moeilijkis dat toch niet. Morgen nomineren ze weer, donderdag wordt het bekend... en de week daarna gaat er iemand uit.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar.... maar het is al dinsdag!!!
wat maf
ene donderdag nomineren, andere donderdag iemand eruitquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar.... maar het is al dinsdag!!!
wat maf
De zakjes zullen gevuld moeten worden. Die zijn vast ergens voor bestemd. BB zal stoppen dus niet aanvaarden verwacht ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze kunnen weinig anders lijkt, ik denk dat de bewoners binnen 2 uur erachter komen dat ze het bij lange na niet kunnen halen.
Ze kappen dan en er staat ons weer een te saaie week te wachten.
En wat is de sanctie dan van BB? Eh ja jongens, werk toch maar door want anders dannnnn... tja helemaal geen rookwaar zou top zijn natuurlijk..quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De zakjes zullen gevuld moeten worden. Die zijn vast ergens voor bestemd. BB zal stoppen dus niet aanvaarden verwacht ik.
Ze worden vanzelf wel sneller hoor, ik denk niet dat de snelheid per definitie een struikelblok is. Dat slappe gelul en natellen wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het steekproef nemen is niet eens nodigHet is zelfs zonder pauze te nemen (en dat lukt ze niet)
Ze moeten er 1500 per uur doen (uitgaande van 20 uur werk) is 250 per stel per uur.
Komt neer op meer dan 4 per minuut![]()
Deze opdracht is volgens mij gegeven om ze weer even met de beentjes op de grond te zetten.
Het lukt ze dus nooit![]()
Dido is liever met haar makeup bezig dan te werken...............quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Dido doet verdomd weinig.....
Magnie, na 8 uur moeten ze verplicht stoppen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef jalla het volgende:
dat wordt overwerken vanacht zo te zien.
![]()
Volgens mij mogen ze 's avonds en 's nachts niet werken aan de opdrachtquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef jalla het volgende:
![]()
Ja en dat mag dus nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef jalla het volgende:
![]()
Dat mág dus niet...quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef jalla het volgende:
![]()
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
tja helemaal geen rookwaar zou top zijn natuurlijk..
niet moeilijk maar wel nieuw.... en een beetje jammer ook wel, vind ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:06 schreef scanman01 het volgende:
Zo moeilijkis dat toch niet. Morgen nomineren ze weer, donderdag wordt het bekend... en de week daarna gaat er iemand uit.
De eerste paar keer is het gewoon 1 exit per 2 weken... en straks wordt het iedere week een exit.
Daar benadeel je maar een aantal bewoners mee en is daarom dus niet eerlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, bb zou dit gemener dan ooit zijn. Nou dat is toch wel een hele gemene (& makkelijk uit te voeren) sanctie. Velen hier op het forum zitten daar op te wachten dat is zeker
.
Ze zullen er zeker wel sneller in worden maar tegen die tijd worden ze moe, moeten ze roken, willen ze eten en uitrusten enz.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ze worden vanzelf wel sneller hoor, ik denk niet dat de snelheid per definitie een struikelblok is. Dat slappe gelul en natellen wel.
wel de grootste egoisten, dus da's wel weer leukquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar benadeel je maar een aantal bewoners mee en is daarom dus niet eerlijk.
Volgens mij was dat bij iedere bb zo dat er in het begin 1 per 2 weken uitging en later pas iedere week.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet moeilijk maar wel nieuw.... en een beetje jammer ook wel, vind ik
Nog niks van gemerktquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, bb zou dit gemener dan ooit zijn.
Uiteraard! Ze heeft nu al meer gewerkt dan ze ooit buiten het huis heeft gedaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zit ook lekker te klagen. Ze denkt nu echt "was ik maar thuis"
Of die mensen te slap en zonder doorzettingsvermogenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze zullen er zeker wel sneller in worden maar tegen die tijd worden ze moe, moeten ze roken, willen ze eten en uitrusten enz.
Ze mogen niet "overwerken" want anders zouden ze het wel redden, de tijd is tekort![]()
Idd. Dr is ook zoiets als leercurve, dus ik zou niet meteen de handdoek in de ring gooien!quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ze worden vanzelf wel sneller hoor, ik denk niet dat de snelheid per definitie een struikelblok is. Dat slappe gelul en natellen wel.
echt? waarom herinner ik me dat niet dan??quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij was dat bij iedere bb zo dat er in het begin 1 per 2 weken uitging en later pas iedere week.
Als ze de gewone werkpauzes aanhouden lijkt me dat geen probleem.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:14 schreef scanman01 het volgende:
Komt nog bij dat ze dus behoorlijk meer dan 20 per minuut moeten doen. Ze moeten ook wel naar het toilet, happie eten, roken, koffie... Dat gaat dus allemaal van de tijd af. Reken maar rustig op 25 per minuut om ook pauze's te kunnen houden.
Ik ben er zelf ook niet 100% van overtuigd, dus pin me er niet op vastquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt? waarom herinner ik me dat niet dan??![]()
Lieske en Menno werken idd best door....quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:15 schreef jalla het volgende:
zijn er een aantal die ik niet hoor, en die dus wel werken.
o.a. lieske en menno
Ook dat jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Of die mensen te slap en zonder doorzettingsvermogen.
Dido voert al 4 weken niks uit, domme doosquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Dido doet verdomd weinig.....
21 zonder pauze! En met een bezoek aan de dbk gaat er weer tijd verloren en komen ze uit op 25 stuksquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:17 schreef scanman01 het volgende:
Ze zitten nu op 7 per minuut... terwijl het er 21 moeten zijn
Op zich zijn het watjes ja... maar het is ook logisch denken. Ze zitten nu op 7 per minuut... Dat moeten er minstens 21 zijnquote:
Hoezo?? Je mag toch elke 45 minuten stoppen met werken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:19 schreef k_i_m het volgende:
Als er nu een baas in de buurt was geweest hadden ze toch op hun flikker gehad.
Ze kunnen ook hun smoel dichthouden en doorwerken. Klinkt heel gek, maar hele volksstammen schijnen dat te kunnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich zijn het watjes ja... maar het is ook logisch denken. Ze zitten nu op 7 per minuut... Dat moeten er minstens 21 zijn...
You do the math
even terug lezenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef babette21 het volgende:
wat zijn ze in godsnaam aan het doen??
en: waarom???
Maar niet deze verwende nesten (niet allemaal) ze zijn echt te lui om te werkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ze kunnen ook hun smoel dichthouden en doorwerken. Klinkt heel gek, maar hele volksstammen schijnen dat te kunnen.
Iemand?quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:53 schreef Lolalala het volgende:
Ik heb al wat terug gelezen maar ik heb niet meer tijd om nog meer terug te lezen.
Wat voor opdracht hebben ze?
En wie heeft besloten wie aan wie gekoppeld moest worden?
Had het niet Dido en Lieske kunnen zijn en Ralph en Nathalie?
Best kans dat dat donderdag mag en dat ze de tijd mogen inhalen, Ome John zal er toch 30000 moeten afleverenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
BB heeft nog maar 1 oplossing en dat is de dwangbuis af.
Denk het ook ja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
BB heeft nog maar 1 oplossing en dat is de dwangbuis af.
Ze doen het alleen niet per paar, maar aan een soort lopende band. Dan wordt die 238 per paar per uur dus ongeveer 1400 per uur... dat is dus 23 per minuut. Ze zitten nu op 7quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:23 schreef Sealord het volgende:
volgens mij moet het wel te doen zijn. Als ze per dag een uur pauze nemen(lijkt me redelijk) heb je dus 21 uur.
30000/21=1428 stuks per uur
1428/6=238 per/paar per uur
238/60= iets minder dan 4 per minuut.
Moet te doen zijn toch? Moet je niet teveel ouwehoeren natuurlijk om het uur een peukie gaan roken. Ze mogen best iets doen voor die 4 ton.
Goedemorgenquote:
Ja, maar is wel het meest reele...quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:26 schreef b0ng het volgende:
de dwangbuis afdoen zou helemaal saai zijn, want dan haal je het makkelijk.
dank je welquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
De weekopdrachten
hier kan je het lezen
Ome John is zo snugger wel om dat niet halen van die 30.000 exemplaren te compenseren door de bewoners op noodrantsoen te zetten!quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Best kans dat dat donderdag mag en dat ze de tijd mogen inhalen, Ome John zal er toch 30000 moeten afleveren![]()
Dacht je datquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:26 schreef b0ng het volgende:
de dwangbuis afdoen zou helemaal saai zijn, want dan haal je het makkelijk.
Dat wel maar daar heeft Meneer Blokker niets aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Ome John is zo snugger wel om dat niet halen van die 30.000 exemplaren te compenseren door de bewoners op noodrantsoen te zetten!
Heel logisch, aangezien het nu duidelijk niet werkt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:27 schreef jalla het volgende:
pauze en werkoverleg nu
Ze zijn een half uur bezig en gaan al over op een andere strategie.
Heerlijk
En mevrouw, wat is er aan de hand? "Nou, ik heb in een huis gezeten en heb daar zeker 1 uur gewerkt en nu ben ik overwerkt"quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:29 schreef Djoj het volgende:
Hahahah...Tanja in de ziektewet...kom ni meer bij hier...
Niet alle commentaren, de vraag om meer blootquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:30 schreef elskreeft het volgende:
Regie leest continue deze commentaren mee volgens mij. Komen er nu dus achter dat ze een berekeningsfoutje hebben gemaakt. Wordt echt wel aangepast: beetje doorwerken na een maand nietsdoen moet kunnen
maarrrrr vergeet nie tdat ze al een burn-out had toen ze zwanger werd he!!! dat maakt het nu dus extra zwaar voor d'r. Reintegreren in arbeid moet geleidelijk en niet direct met zoveel stress als met zakjes dichtplakkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En mevrouw, wat is er aan de hand? "Nou, ik heb in een huis gezeten en heb daar zeker 1 uur gewerkt en nu ben ik overwerkt"
![]()
![]()
ik dacht meer aan ruimtegebrek, met zo'n zwangere samen in 1 pakquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:32 schreef Djoj het volgende:
Valt volgens mij wel mee, ze is niet echt onredelijk zover ik kan zien...
Dat hoeft ze niet eens want ze stoppen met zijn allenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:34 schreef elskreeft het volgende:
wordt er nog een apart topic geplaatst over: blijft Tanja tot 't einde van de opdracht meehelpen of gooit ze het weer op haar zwangerschap om te stoppen?
Neequote:Op dinsdag 20 september 2005 13:34 schreef elskreeft het volgende:
wordt er nog een apart topic geplaatst over: blijft Tanja tot 't einde van de opdracht meehelpen of gooit ze het weer op haar zwangerschap om te stoppen?
Als je tegelijkertijd dat extra zakje pakt met de blaadjes die in de zak moeten en de boel gelijk dichtplakt heb je alweer tijd gewonnen. Dan hoef je het niet meer door te schuiven en andere mensen tijd te laten verkwanselen door eerst het zakje te pakken dan in de zak te schuiven en het weg te leggen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:33 schreef scanman01 het volgende:
Waar ze niet aan denken is dat het een handigheidje is. Na een paar uur gaat het steeds sneller. Alleen de produktie verdrievoudigen gaat idd niet lukken.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:33 schreef elskreeft het volgende:
[..]
maarrrrr vergeet nie tdat ze al een burn-out had toen ze zwanger werd he!!! dat maakt het nu dus extra zwaar voor d'r. Reintegreren in arbeid moet geleidelijk en niet direct met zoveel stress als met zakjes dichtplakken
Hehe, dat is super lekker manquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:35 schreef Gert het volgende:
Smeert Roel nou pindakaas op z'n boterham met kaas?
Wat een lijpe junk is het toch ook.
De langzaamste acheraan zettenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:37 schreef jalla het volgende:
Als je in een band werkt. loop je net zo snel als de traagste werker, en dat is in dit geval funest denk ik.
Ok dat kan, wel grappig niet aan gedacht. die krijgt dan een enorme voorraad werk, en de eerste die al klaar zijn kunnen dan gaan helpenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
De langzaamste acheraan zetten
Hee, je hebt het wel tegen de ongekroonde koningin van het kutwerk hier he?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:39 schreef Djoj het volgende:
Leuk om te lezen dat heel veel het beter weten, natuurlijk zijn er allerlei theorien hoe of wat, maar ik denk dat je het pas echt zou weten als je er daadwerkelijk voor staat...
Laat maar mislukken is alleen maar leuk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
Belachelijke opdracht. Zonder die dwangbuis was het moeilijk genoeg geweest. Zoals ze het nu eisen is het niet te doen. Als de bewoners slim zijn, kappen ze ermee als er niet een aanpassing volgt van BB.
Roel heeft nu door dat de 'wiskunde' van Joost helemaal nergens op slaat .
Heb ik geen tijd voor: te druk met commentaar leveren op de streamsquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:39 schreef Djoj het volgende:
Leuk om te lezen dat heel veel het beter weten, natuurlijk zijn er allerlei theorien hoe of wat, maar ik denk dat je het pas echt zou weten als je er daadwerkelijk voor staat...
Wat iedereen beter weet is dat met het niets doen, er niets klaar komt of ze het nu zouden redden of nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:39 schreef Djoj het volgende:
Haha, kutwerk kan heel leuk zijn hoor...quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, je hebt het wel tegen de ongekroonde koningin van het kutwerk hier he?.
precies beter proberen als bij voorbaad het bijltje erbij neergooienquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:41 schreef jalla het volgende:
Ik weet ook niet of ik het beter zou doen, maar zou iig niet na 30 minuten al uitgebreid lunchpauze gaan houden, en ouwehoeren over hoe je het meest efficient papieren in een zakje kan doen, want daar gaat het eigelijk om...
Het kan hardstikke leuk zijn, maar het moet wel afquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:42 schreef Djoj het volgende:
[..]
Haha, kutwerk kan heel leuk zijn hoor...![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:43 schreef Darklight het volgende:
wat een watjes, opgeven
Vanaf nu peuken/drank inleveren en op noodrantsoen tot volgende week zaterdag, mietjes
Hij is echt sneaky, ze hebben echt wel goed gerekend er zit gewoon iets achter dus zullen weinig toegeven maar Rob laat iemand voor LUL naar de dbk gaan (en die krijgt waarschijnlijk op zijn flikker)quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:42 schreef scanman01 het volgende:
Rob wil andere mensen de dbk in sturen om te gaan klagen. Zelf heeft hij weinig zin volgens mij.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:44 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Ik ga niet werken voor een noodrantsoen hoor!"
Die kun je in het werkelijke leven zo doortrekken naar: "Ik ga niet werken voor een uitkering hoor!"
Goh, wat is-ie toch slim, hè, onze Roelquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:40 schreef scanman01 het volgende:
Roel heeft door dat je met 2 mensen aan elkaar die maar met 1 arm mogen werken, nooit zo snel kunt werken als een thuiswerker.
Thanks!quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
De weekopdrachten
hier kan je het lezen
omdat Rob vriendje wil blijven met BB (of denken dat ie vriendjes is want hij wordt er toch niet uitgestemd)quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Rob wil vanalles weten van BB. Waarom ga je dan niet zelf LUL
Vreemd genoeg was hij de enige die tot die constatering kwamquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Goh, wat is-ie toch slim, hè, onze Roel![]()
Ben het er mee eens hoor je gaat niet werken aan iets wat onhaalbaar lijkt......en ze komen er in verste verte niet bij die 30.000 stuks.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:45 schreef Djoj het volgende:
Ik denk dat ze zo snel de handdoek gooien omdat ze doorhebben dat het niet haalbaar is...zou het zelf ook doen, en nee, ben niet lui, maar iets wat onhaalbaar is, is niet echt motiverend...Natuurlijk zijn erbij die lui zijn, goh...lijkt het normale leven wel
Werk jij wel is meer dan een uur achter elkaar? Nee dus, dat doet niemand dus ook Linda niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:47 schreef nicoleV het volgende:
deze pauze hadden we al echt verdiend........ LINDA......
Jouw stream loopt voor op de mijne, ik hoorde het terwijl ik dit las...quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:47 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Natuurlijk geven zij niet iets op wat niet haalbaar is"
JA dat zou ik ook weleens willen zien ......maar ik ben een niet roker en vind al dat gerook onzinnig....als ik in het huis had gezeten zou ik wat zij uitgeven aan roken voor mezelf willen hebben......al koop ik er maar zoute haringen mee of zo.....quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:48 schreef jalla het volgende:
Arg. ze lijken zich er ook totaal niet druk over te maken dat ze het niet gaan halen.
Hoop dat bb ze flink aanpakt. 2 dagen geen sigaretten en shag of zo
rob snapt de som niet.
het komt niet bij ze op dat ze veel en veel langzamer werken dan dat wat "normaal" is
Alleen die zin al" Rob LAAT iemand naar de DBK gaan. De cholera kan-ie krijgen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij is echt sneaky, ze hebben echt wel goed gerekend er zit gewoon iets achter dus zullen weinig toegeven maar Rob laat iemand voor LUL naar de dbk gaan (en die krijgt waarschijnlijk op zijn flikker)![]()
Probeer dat maar eens met 1 arm dan. Het is gewoon niet te doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:50 schreef jalla het volgende:
Die 30.000 lijkt me best haalbaar als je doorwerkt. het moet dan 3 keer zo snel als dat het ging. Van wat ik ervan gezien heb moet 3 keer zo snel best kunnen, maar dan moet er wel echt gewerkt worden.
de vakbond van luiewerkersquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:42 schreef Lipgloss het volgende:
de vakbond voor thuiswerkers....
Ja, 12 lange minutenquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:11 schreef Day het volgende:
Jemig! Konden jullie ook een tijdje niet op Fok?
Anderhalf uur pauze, dus ze zijn morgen van 0900 tot 1830 bezigquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners hebben nu ook te horen gekregen dat de 8 uur effectieve werktijd is. Pauzes gaan dus niet van de 8 uur tijd af.
Roel is koelquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Goh, wat is-ie toch slim, hè, onze Roel![]()
Is hij nog steeds in zijn "Doe BB Bart na, vervelend en ruzieuitlokkend , dan haal je de eindstreep bui"?
Volgens mij mogen ze de aanpak zelf bepalen. De uitdaging is om de meest effectieve methode te vinden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:52 schreef milagro het volgende:
kunnen ze niet eerst sorteren, per doos en dan alle setjes in mapjes doen? of mag dat niet , noet het een voor een in loopband modus?
Net op tijd veranderdquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Anderhalf uur pauze, dus ze zijn morgen van 0900 tot 1830 bezig![]()
Ik schrok ook al dacht hoe kan dat nou ...... waarschijnlijk scanman te veel plaatjes geplaatst dacht ik nogquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:11 schreef Day het volgende:
Jemig! Konden jullie ook een tijdje niet op Fok?
Roel moet wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:18 schreef jalla het volgende:
rob en roel werken wel snel .
rest niet
Menno had zijn arm niet goed in de dwangbuis.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:23 schreef stil het volgende:
Wat zei de BBstem?
naar de blote schouder van lieskequote:Op dinsdag 20 september 2005 14:22 schreef scanman01 het volgende:
Dit wordt wel enorm boeiend om te kijken trouwens
zat net te denken: ben dit alweer zat, kunnen ze niet wat anders gaan doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:22 schreef scanman01 het volgende:
Heb net ook een mouw dichtgenaaid en een stapel enveloppen uit de kast getrokken.....damn, Hummie had gelijk, het wordt nog verrassender, nog spectaculairder.....quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:22 schreef scanman01 het volgende:
dan worden hun strax automatisch genomineerd en dan gaat chantal eruitquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid en Chantal zijn volgens mij 2 keer zo traag als Rob en Roel
Ik vrees dat het nog heel lang duurt, voordat Chantal genomineerd wordtquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:25 schreef b0ng het volgende:
dan worden hun strax automatisch genomineerd en dan gaat chantal eruit![]()
Rob maakt ook een goede kans... of Tanja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is, die minder bel/ sms- stemmen krijgt dan haar![]()
en niet alleen met kauwgom; met alle etenswaren. en dan het liefst met volle muil praten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:29 schreef scanman01 het volgende:
Wat kauwen die luitjes die kauwgom allemaal met open mond zeg
Tan werkt samen met Ralphquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:32 schreef Djoj het volgende:
Waars Tanja?
Als ik naast iemand zat die zo die kauwgom zat te kauwen, die was ik na een half uur al gillend weggelopenquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:32 schreef elskreeft het volgende:
[..]
en niet alleen met kauwgom; met alle etenswaren. en dan het liefst met volle muil praten.
Tanja zit samen met Ralph folders bij elkaar te pakken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:32 schreef Djoj het volgende:
Waars Tanja?
Zit met dr pens vast in zo'n enveloppie....quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:32 schreef Djoj het volgende:
Waars Tanja?
Die hebben ze per ongeluk in een zakje geplaktquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:32 schreef Djoj het volgende:
Waars Tanja?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:33 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
Zit met dr pens vast in zo'n enveloppie....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha...wat let jij goed op zeg...quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:36 schreef Day het volgende:
Hey, volgens mij doen Joost en Linda geen schaar in de zak.
Ik neem het streamen heel serieus hoor!quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:36 schreef Djoj het volgende:
[..]
Hahaha...wat let jij goed op zeg...![]()
![]()
![]()
Jij ziet het als je werk?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ik neem het streamen heel serieus hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |