En mevrouw, wat is er aan de hand? "Nou, ik heb in een huis gezeten en heb daar zeker 1 uur gewerkt en nu ben ik overwerkt"quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:29 schreef Djoj het volgende:
Hahahah...Tanja in de ziektewet...kom ni meer bij hier...
Niet alle commentaren, de vraag om meer blootquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:30 schreef elskreeft het volgende:
Regie leest continue deze commentaren mee volgens mij. Komen er nu dus achter dat ze een berekeningsfoutje hebben gemaakt. Wordt echt wel aangepast: beetje doorwerken na een maand nietsdoen moet kunnen
maarrrrr vergeet nie tdat ze al een burn-out had toen ze zwanger werd he!!! dat maakt het nu dus extra zwaar voor d'r. Reintegreren in arbeid moet geleidelijk en niet direct met zoveel stress als met zakjes dichtplakkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En mevrouw, wat is er aan de hand? "Nou, ik heb in een huis gezeten en heb daar zeker 1 uur gewerkt en nu ben ik overwerkt"
![]()
![]()
ik dacht meer aan ruimtegebrek, met zo'n zwangere samen in 1 pakquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:32 schreef Djoj het volgende:
Valt volgens mij wel mee, ze is niet echt onredelijk zover ik kan zien...
Dat hoeft ze niet eens want ze stoppen met zijn allenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:34 schreef elskreeft het volgende:
wordt er nog een apart topic geplaatst over: blijft Tanja tot 't einde van de opdracht meehelpen of gooit ze het weer op haar zwangerschap om te stoppen?
Neequote:Op dinsdag 20 september 2005 13:34 schreef elskreeft het volgende:
wordt er nog een apart topic geplaatst over: blijft Tanja tot 't einde van de opdracht meehelpen of gooit ze het weer op haar zwangerschap om te stoppen?
Als je tegelijkertijd dat extra zakje pakt met de blaadjes die in de zak moeten en de boel gelijk dichtplakt heb je alweer tijd gewonnen. Dan hoef je het niet meer door te schuiven en andere mensen tijd te laten verkwanselen door eerst het zakje te pakken dan in de zak te schuiven en het weg te leggen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:33 schreef scanman01 het volgende:
Waar ze niet aan denken is dat het een handigheidje is. Na een paar uur gaat het steeds sneller. Alleen de produktie verdrievoudigen gaat idd niet lukken.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:33 schreef elskreeft het volgende:
[..]
maarrrrr vergeet nie tdat ze al een burn-out had toen ze zwanger werd he!!! dat maakt het nu dus extra zwaar voor d'r. Reintegreren in arbeid moet geleidelijk en niet direct met zoveel stress als met zakjes dichtplakken
Hehe, dat is super lekker manquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:35 schreef Gert het volgende:
Smeert Roel nou pindakaas op z'n boterham met kaas?
Wat een lijpe junk is het toch ook.
De langzaamste acheraan zettenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:37 schreef jalla het volgende:
Als je in een band werkt. loop je net zo snel als de traagste werker, en dat is in dit geval funest denk ik.
Ok dat kan, wel grappig niet aan gedacht. die krijgt dan een enorme voorraad werk, en de eerste die al klaar zijn kunnen dan gaan helpenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
De langzaamste acheraan zetten
Hee, je hebt het wel tegen de ongekroonde koningin van het kutwerk hier he?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:39 schreef Djoj het volgende:
Leuk om te lezen dat heel veel het beter weten, natuurlijk zijn er allerlei theorien hoe of wat, maar ik denk dat je het pas echt zou weten als je er daadwerkelijk voor staat...
Laat maar mislukken is alleen maar leuk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
Belachelijke opdracht. Zonder die dwangbuis was het moeilijk genoeg geweest. Zoals ze het nu eisen is het niet te doen. Als de bewoners slim zijn, kappen ze ermee als er niet een aanpassing volgt van BB.
Roel heeft nu door dat de 'wiskunde' van Joost helemaal nergens op slaat .
Heb ik geen tijd voor: te druk met commentaar leveren op de streamsquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:39 schreef Djoj het volgende:
Leuk om te lezen dat heel veel het beter weten, natuurlijk zijn er allerlei theorien hoe of wat, maar ik denk dat je het pas echt zou weten als je er daadwerkelijk voor staat...
Wat iedereen beter weet is dat met het niets doen, er niets klaar komt of ze het nu zouden redden of nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:39 schreef Djoj het volgende:
Haha, kutwerk kan heel leuk zijn hoor...quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, je hebt het wel tegen de ongekroonde koningin van het kutwerk hier he?.
precies beter proberen als bij voorbaad het bijltje erbij neergooienquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:41 schreef jalla het volgende:
Ik weet ook niet of ik het beter zou doen, maar zou iig niet na 30 minuten al uitgebreid lunchpauze gaan houden, en ouwehoeren over hoe je het meest efficient papieren in een zakje kan doen, want daar gaat het eigelijk om...
Het kan hardstikke leuk zijn, maar het moet wel afquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:42 schreef Djoj het volgende:
[..]
Haha, kutwerk kan heel leuk zijn hoor...![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:43 schreef Darklight het volgende:
wat een watjes, opgeven
Vanaf nu peuken/drank inleveren en op noodrantsoen tot volgende week zaterdag, mietjes
Hij is echt sneaky, ze hebben echt wel goed gerekend er zit gewoon iets achter dus zullen weinig toegeven maar Rob laat iemand voor LUL naar de dbk gaan (en die krijgt waarschijnlijk op zijn flikker)quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:42 schreef scanman01 het volgende:
Rob wil andere mensen de dbk in sturen om te gaan klagen. Zelf heeft hij weinig zin volgens mij.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:44 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Ik ga niet werken voor een noodrantsoen hoor!"
Die kun je in het werkelijke leven zo doortrekken naar: "Ik ga niet werken voor een uitkering hoor!"
Goh, wat is-ie toch slim, hè, onze Roelquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:40 schreef scanman01 het volgende:
Roel heeft door dat je met 2 mensen aan elkaar die maar met 1 arm mogen werken, nooit zo snel kunt werken als een thuiswerker.
Thanks!quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
De weekopdrachten
hier kan je het lezen
omdat Rob vriendje wil blijven met BB (of denken dat ie vriendjes is want hij wordt er toch niet uitgestemd)quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Rob wil vanalles weten van BB. Waarom ga je dan niet zelf LUL
Vreemd genoeg was hij de enige die tot die constatering kwamquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Goh, wat is-ie toch slim, hè, onze Roel![]()
Ben het er mee eens hoor je gaat niet werken aan iets wat onhaalbaar lijkt......en ze komen er in verste verte niet bij die 30.000 stuks.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:45 schreef Djoj het volgende:
Ik denk dat ze zo snel de handdoek gooien omdat ze doorhebben dat het niet haalbaar is...zou het zelf ook doen, en nee, ben niet lui, maar iets wat onhaalbaar is, is niet echt motiverend...Natuurlijk zijn erbij die lui zijn, goh...lijkt het normale leven wel
Werk jij wel is meer dan een uur achter elkaar? Nee dus, dat doet niemand dus ook Linda niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:47 schreef nicoleV het volgende:
deze pauze hadden we al echt verdiend........ LINDA......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |