F5quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:51 schreef witste het volgende:
VERVERSKNOPJE RECHTS ONDERIN GRAAG!!!!
Ik verveel me niet zit te wachten op de eerste ruzie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:51 schreef CartWOman het volgende:
Hier naar kijken gaat me nu al vervelen
De personen die iedere keer 1 vel van de stapel moeten pakken, pakken echt wel een keer perongeluk 2 vellen... En dan is hetquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het zal zeker knap zijn maar ik denk toch dat ze het halengewoon goed samenwerken en dat loopt de boel wel ok
ik wil haar gezicht weleens zien als BB omroept dat ze ook de verstopte drank en sigaretten in moet leverenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:53 schreef Falco het volgende:
Op zich is het niet erg dat deze weekopdracht mislukt. Dan leven die bewoners ook weer eens op rantsoen, anders worden het helemaal van die verwende nesten. En ik zou graag Dido wel willen zien hoe ze dan helemaal gek wordt!
Ik 5 minuten. Lieske moet wieberen denk ik, omdat BB Tanja niet laat gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:36 schreef Peter6000 het volgende:
Heeft iedereen zijn nominatievoorspelling al af?
Nominatie voorspellingen 22/9/05
Ben er bijna een half uur mee bezig geweest
Dan heeft BB een flinke taak als ze alles gaan nachecken, mss maakt BB onterecht wel een fout en rekenen ze de opdracht alsnog foutquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De personen die iedere keer 1 vel van de stapel moeten pakken, pakken echt wel een keer perongeluk 2 vellen... En dan is het
als ze het niet halen krijgen ze nood rantsoen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:55 schreef Bocaj het volgende:
Als ze het niet halen dan zitten ze toch nog steeds op 50 euro pp per week
Wat is noodrantsoenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:56 schreef b0ng het volgende:
[..]
als ze het niet halen krijgen ze nood rantsoen.
Roel beaamt dit nu..quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:57 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten er gewoon 20 per minuut doen
Paar pakjes shag, geen alcohol en zelf brood bakken en beperkt beleg dacht ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat is noodrantsoen(Alles behalve drank en sigaretten?)
Voor tanja veel groente en geen spaagghettttiquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:56 schreef b0ng het volgende:
[..]
als ze het niet halen krijgen ze nood rantsoen.
Ze doen gewoon een zooitje steekproeven denk ik. Ze kunnen ook gewoon zonder natellen de opdracht mislukt noemen, want dit kun je niet foutloos doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:55 schreef BONG4002 het volgende:
Dan heeft BB een flinke taak als ze alles gaan nachecken, mss maakt BB onterecht wel een fout en rekenen ze de opdracht alsnog fout
-zware shag ipv sigarettenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat is noodrantsoen(Alles behalve drank en sigaretten?)
En dat zou BB dus ook moeten schrappen tijdens het noodrantsoenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:59 schreef jalla het volgende:
noodrantsoen is shag ipv sigaretten en goedkoper eten enzo volgens mij. maar iets te roken is er altijd dacht ik.
Helemaal mee eens onhaalbaar maar wel erg grappigquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Het is niet haalbaar omdat ze het met 1 arm moeten doen. Lijkt me logisch. Een thuiswerker zou het kunnen halen, zonder zo'n dwangbuis.
Onhaalbaar!
nog geen nominaties, behalve Roel die door Rikkert vanuit de studio genomineerd isquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:02 schreef babette21 het volgende:
dit is vast niet de goede plek, maar aangezien ik 't hier de vorige keer zó gezellig vond maakt dat vast niet uit:
heb de laatste halve week praktisch gemist [eigenlijk sinds die mislukte liveuitzending] en vroeg me af wie er nu eigenlijk genomineerd zijn [en indien bekend door wie]??
en wat is momenteel de weekopdracht [gokje: elkaar zoveel mogelijk aflebberen???]?
Er zijn nog geen harde straffen gevallen, je zou het kunnen proberen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:02 schreef scanman01 het volgende:
Opgeven zal BB nooit accepteren in dit geval.
maar.... maar het is al dinsdag!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:03 schreef D.Rose het volgende:
nog geen nominaties, behalve Roel die door Rikkert vanuit de studio genomineerd is
Waarom niet? Ze kunnen weinig anders lijkt, ik denk dat de bewoners binnen 2 uur erachter komen dat ze het bij lange na niet kunnen halen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:02 schreef scanman01 het volgende:
Opgeven zal BB nooit accepteren in dit geval.
Verbaast mij ook idd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:03 schreef D.Rose het volgende:
nog geen nominaties, behalve Roel die door Rikkert vanuit de studio genomineerd is
Het steekproef nemen is niet eens nodigquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze doen gewoon een zooitje steekproeven denk ik. Ze kunnen ook gewoon zonder natellen de opdracht mislukt noemen, want dit kun je niet foutloos doen.
Roel heeft nu pas uitgerekend dat het meer dan 20 per minuut is... Die was wel snel
Zo moeilijkis dat toch niet. Morgen nomineren ze weer, donderdag wordt het bekend... en de week daarna gaat er iemand uit.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar.... maar het is al dinsdag!!!
wat maf
ene donderdag nomineren, andere donderdag iemand eruitquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar.... maar het is al dinsdag!!!
wat maf
De zakjes zullen gevuld moeten worden. Die zijn vast ergens voor bestemd. BB zal stoppen dus niet aanvaarden verwacht ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze kunnen weinig anders lijkt, ik denk dat de bewoners binnen 2 uur erachter komen dat ze het bij lange na niet kunnen halen.
Ze kappen dan en er staat ons weer een te saaie week te wachten.
En wat is de sanctie dan van BB? Eh ja jongens, werk toch maar door want anders dannnnn... tja helemaal geen rookwaar zou top zijn natuurlijk..quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De zakjes zullen gevuld moeten worden. Die zijn vast ergens voor bestemd. BB zal stoppen dus niet aanvaarden verwacht ik.
Ze worden vanzelf wel sneller hoor, ik denk niet dat de snelheid per definitie een struikelblok is. Dat slappe gelul en natellen wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het steekproef nemen is niet eens nodigHet is zelfs zonder pauze te nemen (en dat lukt ze niet)
Ze moeten er 1500 per uur doen (uitgaande van 20 uur werk) is 250 per stel per uur.
Komt neer op meer dan 4 per minuut![]()
Deze opdracht is volgens mij gegeven om ze weer even met de beentjes op de grond te zetten.
Het lukt ze dus nooit![]()
Dido is liever met haar makeup bezig dan te werken...............quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Dido doet verdomd weinig.....
Magnie, na 8 uur moeten ze verplicht stoppen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef jalla het volgende:
dat wordt overwerken vanacht zo te zien.
![]()
Volgens mij mogen ze 's avonds en 's nachts niet werken aan de opdrachtquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef jalla het volgende:
![]()
Ja en dat mag dus nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef jalla het volgende:
![]()
Dat mág dus niet...quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef jalla het volgende:
![]()
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
tja helemaal geen rookwaar zou top zijn natuurlijk..
niet moeilijk maar wel nieuw.... en een beetje jammer ook wel, vind ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:06 schreef scanman01 het volgende:
Zo moeilijkis dat toch niet. Morgen nomineren ze weer, donderdag wordt het bekend... en de week daarna gaat er iemand uit.
De eerste paar keer is het gewoon 1 exit per 2 weken... en straks wordt het iedere week een exit.
Daar benadeel je maar een aantal bewoners mee en is daarom dus niet eerlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, bb zou dit gemener dan ooit zijn. Nou dat is toch wel een hele gemene (& makkelijk uit te voeren) sanctie. Velen hier op het forum zitten daar op te wachten dat is zeker
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |