Dat dacht ik een week geleden ook nog, gewoon omdat ze het na het bezoekje van Tanja's moeder niet meer eerlijk vindt. Helaas kan ze het de laatste dagen erg goed vinden met Tanja, dus ik begin te twijfelen. Ik denk dat ze weer Ralph nomineert.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Lieske is de enige met lef, denk ik, die nomineert Tanja.
In dit geval zijn dan toch alleen Roel, Lieske en Rob de klos? 3 genomineerden toch?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:49 schreef Peter6000 het volgende:
Rob - Ralph
Roel- Rob
Menno - Lieske
Joost - Tan
Ralph - Rob
Lieske - Dido
Ingrid - Lieske
Linda - Menno
Chantal - Tan
Tan - Rob
Dido - Lieske
Nath - Lieske
Roel - automatisch genomineerd
Lieske - 4 stemmen
Rob - 3 stemmen
Tan - 2 stemmen
Menno - 1 stem
Ralph - 1 stem
Dido - 1 stem
Genomineerd: Roel, Lieske en Rob
Rob moet het huis verlaten.
Idd, na het lezen van eerdere posts weer een paar dingen veranderdquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:53 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
In dit geval zijn dan toch alleen Roel, Lieske en Rob de klos? 3 genomineerden toch?
Lieske heeft in jouw lijstje 3 stemmen, dus dan zijn Lieske, Ralph en Roel genomineerd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:48 schreef schatje het volgende:
Chantal >> Rob
Dido >> Lieske
Ingrid >> Lieske
Joost >> Tanja
Lieske >> Tanja
Linda >> Lieske
Menno >> Ralph
Nath >> Ralph
Tanja >> Rob
Ralph >> Menno
Rob >> Ralph
Roel >> Joost
De genomineerden volgens mij lijstje zijn:
Joost, Menno en Roel met 1 stem
Lieske met 2 stemmen
Ralph met 3 stemmen
Rob met 2 stemmen
Tanja met 2 stemmen.
Rob moet het Huis dan volgens mij verlaten.
Ik heb het aangepast. Ik ging er ook vanuit dat er opnieuw meer dan 3 genomineerden zouden zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske heeft in jouw lijstje 3 stemmen, dus dan zijn Lieske, Ralph en Roel genomineerd.
(mijn nachtmerrie zeg maar)
Nee joh, Joost en Rob zijn vanaf dag 1 samen met Dido echt een hecht vriendengroepje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:59 schreef Lipgloss het volgende:
Joost vs Rob (ivm akkefietje etentje)
Rob vs Joost (ivm akkefietje etentje)
Heb ik wat gemist? Wat was er dan gebeurd bij het etentje tussen Rob en Joost?quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:59 schreef Lipgloss het volgende:
Wie nomineerd wie?
Zelf heb ik dit bedacht;
Roel vs Menno
Ralph vs Menno
Dido vs Lieske (nomineren is nog nooit zo gemakkelijk geweest)
Menno op Lieske (dit heeft hij zelf toegegeven)
Chantal vs Lieske (die mag Lieske gewoon niet ivm dido)
Ingrid vs Lieske (niet om lieske maar om vriendje menno?)
Linda vs Ralph (ze trekt iets meer met Lieske op de laatste tijd)
Nathalie vs Ralph (moet wel voor vriendje Joost)
Joost vs Rob (ivm akkefietje etentje)
Rob vs Joost (ivm akkefietje etentje)
Tanya op Dido (volgens mij ergert zij zich bont en blauw aan Miss.Ice queen)
Lieske op Dido (omdat ze Dido tegen Menno hoorde zingen; "Lieske wordt genomineerd olé olé!")
Roel - Lieske - Menno - Dido - Ralph zitten misschien wel op de bank.
TE logisch. Ik denk dat ze het juist niet doet omdat het dan teveel opvalt en aangezien Didoquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, na het lezen van eerdere posts weer een paar dingen veranderd![]()
Dat Lieske en Dido elkaar nomineren is wel logisch
Ze mogen Tanja wel nomineren, maar de bewoners denken volgensmij dat als Tanja eruit vliegtquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:30 schreef de.diesel het volgende:
volgens mij mogen ze Tanja niet nomineren!!!
Anders stemt iedereen op Tanja. Maar dat mag niet vann Hummie
Donderdagmiddag als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:35 schreef APK het volgende:
Op welke dag hebben ze vorige week eigenlijk genomineerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |