Zo moeilijkis dat toch niet. Morgen nomineren ze weer, donderdag wordt het bekend... en de week daarna gaat er iemand uit.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar.... maar het is al dinsdag!!!
wat maf
ene donderdag nomineren, andere donderdag iemand eruitquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar.... maar het is al dinsdag!!!
wat maf
De zakjes zullen gevuld moeten worden. Die zijn vast ergens voor bestemd. BB zal stoppen dus niet aanvaarden verwacht ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze kunnen weinig anders lijkt, ik denk dat de bewoners binnen 2 uur erachter komen dat ze het bij lange na niet kunnen halen.
Ze kappen dan en er staat ons weer een te saaie week te wachten.
En wat is de sanctie dan van BB? Eh ja jongens, werk toch maar door want anders dannnnn... tja helemaal geen rookwaar zou top zijn natuurlijk..quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De zakjes zullen gevuld moeten worden. Die zijn vast ergens voor bestemd. BB zal stoppen dus niet aanvaarden verwacht ik.
Ze worden vanzelf wel sneller hoor, ik denk niet dat de snelheid per definitie een struikelblok is. Dat slappe gelul en natellen wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het steekproef nemen is niet eens nodigHet is zelfs zonder pauze te nemen (en dat lukt ze niet)
Ze moeten er 1500 per uur doen (uitgaande van 20 uur werk) is 250 per stel per uur.
Komt neer op meer dan 4 per minuut![]()
Deze opdracht is volgens mij gegeven om ze weer even met de beentjes op de grond te zetten.
Het lukt ze dus nooit![]()
Dido is liever met haar makeup bezig dan te werken...............quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Dido doet verdomd weinig.....
Magnie, na 8 uur moeten ze verplicht stoppen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef jalla het volgende:
dat wordt overwerken vanacht zo te zien.
![]()
Volgens mij mogen ze 's avonds en 's nachts niet werken aan de opdrachtquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef jalla het volgende:
![]()
Ja en dat mag dus nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef jalla het volgende:
![]()
Dat mág dus niet...quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef jalla het volgende:
![]()
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
tja helemaal geen rookwaar zou top zijn natuurlijk..
niet moeilijk maar wel nieuw.... en een beetje jammer ook wel, vind ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:06 schreef scanman01 het volgende:
Zo moeilijkis dat toch niet. Morgen nomineren ze weer, donderdag wordt het bekend... en de week daarna gaat er iemand uit.
De eerste paar keer is het gewoon 1 exit per 2 weken... en straks wordt het iedere week een exit.
Daar benadeel je maar een aantal bewoners mee en is daarom dus niet eerlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, bb zou dit gemener dan ooit zijn. Nou dat is toch wel een hele gemene (& makkelijk uit te voeren) sanctie. Velen hier op het forum zitten daar op te wachten dat is zeker
.
Ze zullen er zeker wel sneller in worden maar tegen die tijd worden ze moe, moeten ze roken, willen ze eten en uitrusten enz.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ze worden vanzelf wel sneller hoor, ik denk niet dat de snelheid per definitie een struikelblok is. Dat slappe gelul en natellen wel.
wel de grootste egoisten, dus da's wel weer leukquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar benadeel je maar een aantal bewoners mee en is daarom dus niet eerlijk.
Volgens mij was dat bij iedere bb zo dat er in het begin 1 per 2 weken uitging en later pas iedere week.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet moeilijk maar wel nieuw.... en een beetje jammer ook wel, vind ik
Nog niks van gemerktquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, bb zou dit gemener dan ooit zijn.
Uiteraard! Ze heeft nu al meer gewerkt dan ze ooit buiten het huis heeft gedaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zit ook lekker te klagen. Ze denkt nu echt "was ik maar thuis"
Of die mensen te slap en zonder doorzettingsvermogenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze zullen er zeker wel sneller in worden maar tegen die tijd worden ze moe, moeten ze roken, willen ze eten en uitrusten enz.
Ze mogen niet "overwerken" want anders zouden ze het wel redden, de tijd is tekort![]()
Idd. Dr is ook zoiets als leercurve, dus ik zou niet meteen de handdoek in de ring gooien!quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ze worden vanzelf wel sneller hoor, ik denk niet dat de snelheid per definitie een struikelblok is. Dat slappe gelul en natellen wel.
echt? waarom herinner ik me dat niet dan??quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij was dat bij iedere bb zo dat er in het begin 1 per 2 weken uitging en later pas iedere week.
Als ze de gewone werkpauzes aanhouden lijkt me dat geen probleem.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:14 schreef scanman01 het volgende:
Komt nog bij dat ze dus behoorlijk meer dan 20 per minuut moeten doen. Ze moeten ook wel naar het toilet, happie eten, roken, koffie... Dat gaat dus allemaal van de tijd af. Reken maar rustig op 25 per minuut om ook pauze's te kunnen houden.
Ik ben er zelf ook niet 100% van overtuigd, dus pin me er niet op vastquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt? waarom herinner ik me dat niet dan??![]()
Lieske en Menno werken idd best door....quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:15 schreef jalla het volgende:
zijn er een aantal die ik niet hoor, en die dus wel werken.
o.a. lieske en menno
Ook dat jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Of die mensen te slap en zonder doorzettingsvermogen.
Dido voert al 4 weken niks uit, domme doosquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Dido doet verdomd weinig.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |