quote:Op
maandag 19
september 2005 16:54 schreef wickie het volgende: Beste
Teun9nogwatttes waar dacht jij dan dat Linda een schimmelinfectie
heeft? Vrouwen, als die is schimmel hebben dan is dat vrijwel
altijd een vaginale schimmel. Je kan ook een schimmelinfectie in je
mond hebben, spruw genaamd (ook weleens ehad door antibiotica), een
soort van heel veel kleine aften, maar dit komt vrijwel nooit bij
grote mensen voor, het is meer een 'baby' schimmel.
Wauw een boterham smeren is ze mis????quote:Op maandag 19 september 2005 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Dido doet zowaar iets in de keuken!!
[afbeelding]
Volgens mij is ze zelfs met eten voor straks bezig ofzo.quote:Op maandag 19 september 2005 17:05 schreef kluivie het volgende:
[..]
Wauw een boterham smeren is ze mis????![]()
Je had geen bericht geplaatst misschien, alleen een titel?quote:Op maandag 19 september 2005 17:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap er niets van.... Het eerste topic wat ik opende deed zo raar... En nu bestaat dat hele topic blijkbaar niet. vaag hoor. Mijn topic-open-angst is dus niet geheel onterecht blijkt maar weer.
Nope, had gewoon de OP van wiki gehaald.. Hikje in fok denk ik.quote:Op maandag 19 september 2005 17:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je had geen bericht geplaatst misschien, alleen een titel?
Nee joh dat kán niet. Het is vast voor haarzelf.quote:Op maandag 19 september 2005 17:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze zelfs met eten voor straks bezig ofzo.
Oh het gaat over dooie lover van dr die zomaar dood viel ofzo, wel sneu, maar dat heeft ze toch al veel vaker verteld?quote:Op maandag 19 september 2005 17:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Pfff ik word dat gemijmer over die dode vriend van Chantal nu wel be-hoor-lijk beu hoor.
Waarom denk je dat ik er zo moe van word?quote:Op maandag 19 september 2005 17:10 schreef wickie het volgende:
[..]
Oh het gaat over dooie lover van dr die zomaar dood viel ofzo, wel sneu, maar dat heeft ze toch al veel vaker verteld?
viel niet zomaar dood, maar autoongeluk. BOEM: dood.quote:Op maandag 19 september 2005 17:12 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er zo moe van word?
LOLquote:Op maandag 19 september 2005 17:15 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ralph meteen daarna ook tegen Nathalie :"Ja joh jij was echt stabiel".
Haha. Ralph. Held.
Inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2005 17:12 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
't is hier net Floortje Dessing!![]()
Volgens mij een behoorlijke bende...quote:Op maandag 19 september 2005 17:31 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik ben benieuwd als Rob weggaat hoe een teringzooi t dan word in huis..
O ik had begrepen dat ze al wel hadden gepoetst. Beetje jammer weer. Luie flikkers, ze hoeven al heel de dag geen kut te doen en zelfs schoonmaken kunnen ze niet opbrengen.quote:Op maandag 19 september 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij een behoorlijke bende...
Ze hadden opdracht van BB gekregen om vandaag te poetsen en niemand doet iets. Ik denk dat er écht wel een moment gaat komen dat BB échte sancties op gaat leggen...
Hebben ze schoonmaakmiddelen gekregen ??quote:Op maandag 19 september 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze hadden opdracht van BB gekregen om vandaag te poetsen en niemand doet iets. Ik denk dat er écht wel een moment gaat komen dat BB échte sancties op gaat leggen...
Dat is me dus ook niet duidelijk, BB had gezegd dat die vandaag klaar zouden staan... Ik denk echter niet dat er al iemand is gaan kijken of ze er zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 17:39 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Hebben ze schoonmaakmiddelen gekregen ??
Ze kunnen er toch ook om vragen?quote:Op maandag 19 september 2005 17:39 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Hebben ze schoonmaakmiddelen gekregen ??
Misschien is het meer de angst dat je iets mist...quote:Op maandag 19 september 2005 17:43 schreef nicoleV het volgende:
Raar eigenlijk he dat dit zo verslavend is....of is het iets anders.....
LOL ik zit elke keer te kijken of ze al aan de poets zijn(dan doen ze tenminste iets nuttigs) maar dan kom ik jou tegen en lees dat ze nog niet aan het poetsen zijnquote:Op maandag 19 september 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
hahah vandaar dat zij alle BB's uit de hoofd kentquote:Op maandag 19 september 2005 17:50 schreef flugeltje het volgende:
Chantal: 'Iemand met enige intelligentie kijkt zeker niet naar ons'
Ik voel me niet aangesproken haha.......geloof ik.quote:Op maandag 19 september 2005 17:50 schreef flugeltje het volgende:
Chantal: 'Iemand met enige intelligentie kijkt zeker niet naar ons'
Klopt ja, domme doos.quote:Op maandag 19 september 2005 17:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hahah vandaar dat zij alle BB's uit de hoofd kent
Dat zou ik n btje stil houden hier op 't forum...quote:Op maandag 19 september 2005 17:54 schreef nicoleV het volgende:
Yeah Ralph heeft GEEN HUMOR.....zo helemaal niet dat de anderen er om lachen moeten.
Die grap die Ingrid gisteren met hem uithaalde was pas leuk. Ik heb echt in een deuk gelegenquote:Op maandag 19 september 2005 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Menno kon dat niet zo waarderen en giste de medicijnen uit Tanja haar handen.... Wat een losertje is die Menno, als ze hem een grap uithalen..
Ja die was wel sterkquote:Op maandag 19 september 2005 18:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Die grap die Ingrid gisteren met hem uithaalde was pas leuk. Ik heb echt in een deuk gelegen![]()
.
quote:Op maandag 19 september 2005 17:29 schreef Rams3s het volgende:
Chantal was toen nog jong en ze dacht dat haar toenmalig vriendje iemand anders zag. Dus is ze hem komen opzoeken, het was bij een soort jeugdhonk. Ze was in het zwart gekleed met een bivakmuts op en ze hield haar vriendje in de gaten. Toen hij wegging met iemand anders heeft ze zich verstopt in de bosjes. De twee kamen langs en haar vriend zei: "Dag Chantal" en liepen verder.
Chantal heeft zich nog nooi zo geschaamd als op dat moment
Die heb ik gemist. Want mijn internet was supertraag. Heb vanochtend gelijk een andere aansluiting genomen zonder datalimiet.... Uhhh nee hoor, ben nite verslaafd aan BBquote:Op maandag 19 september 2005 18:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Die grap die Ingrid gisteren met hem uithaalde was pas leuk. Ik heb echt in een deuk gelegen![]()
.
Waarom?? allemaal Ralph fans?quote:Op maandag 19 september 2005 18:02 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dat zou ik n btje stil houden hier op 't forum...
quote:Op maandag 19 september 2005 18:16 schreef schatje het volgende:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in die Fatboys waarop de bewoners lekker liggen. Op de Fok! frontpage kun je er eentje winnen.
Laat ze maar doen, het werkt alleen maar averechtsquote:Op maandag 19 september 2005 18:16 schreef MissX het volgende:
ik schakel nu net in, maar zijn ze Ralph weer aan het bashen
ik heb me bij de eerste plattegrond van het huis ook afgevraagd waar die logeerkamer voor was.....quote:Op maandag 19 september 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
Denken ze nu ooit een logeernachtje te mogen weggeven, voor bv Joost en Brenda?
Waar halen ze die flauwekul vandaan zeg.
bevallingskamer/etentjeskamer/.....quote:Op maandag 19 september 2005 18:26 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb me bij de eerste plattegrond van het huis ook afgevraagd waar die logeerkamer voor was.....
Volgens mij wel... Ik dacht ff dat ie haar ten huwelijk ging vragen....quote:Op maandag 19 september 2005 18:28 schreef Debbus het volgende:
Joost van Nathalie?
Ik ookquote:Op maandag 19 september 2005 18:29 schreef TagForce het volgende:
LOOOOL... Precies op het goeie moment ingeschakeld...
BTW, hoi verslaafden
Ik las heel even bEd... Ik schrok al.quote:Kom net uit bad...
quote:Op maandag 19 september 2005 18:32 schreef MissX het volgende:
wie niet binnen blijft, is nog niet jarig
quote:Op maandag 19 september 2005 18:32 schreef MissX het volgende:
Dat mens reageert toch niet normaal.quote:Op maandag 19 september 2005 18:32 schreef -Delta- het volgende:
Wat een actie, wat een liefde, wat schattig![]()
![]()
Nee aan de buitenkant daar bij dat oogquote:Op maandag 19 september 2005 18:34 schreef frankievl het volgende:
heeeeeeee mis ik wat boeiends?? was joost OP het terrein ofzo??
Leuk toch voor Naat..quote:
Dat zeiden ze echt hè? Daar zakt je de broek toch echt meters van afquote:Op maandag 19 september 2005 18:32 schreef MissX het volgende:
Ja, over de schutting met wat bekenden van Naat, incl. megafoon en camera.quote:Op maandag 19 september 2005 18:34 schreef frankievl het volgende:
heeeeeeee mis ik wat boeiends?? was joost OP het terrein ofzo??
ja, het klonk echt zooo super triest. Echt van als je nu niet naar binnen gaat, neemt Sinterklaas je mee in de zak naar Spanjequote:Op maandag 19 september 2005 18:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze echt hè? Daar zakt je de broek toch echt meters van afAlsof ze het tegen een stel kleuters hebben
Jezus overdrijf niet zo man, al dat zielige gedoe voor die hangbuikzwijn mag wel, met d'r moeder in een ander huis en bellen, maar zoiets niet?quote:Op maandag 19 september 2005 18:35 schreef clauwheee het volgende:
Sanctie, vind ik. Dit mag niet. Punt.
Niet waar HIJ niet blij mee is, maar waar ZIJ niet blij mee is... en dat ze zich daarom niet druk moest maken.quote:Op maandag 19 september 2005 18:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Leuk toch voor Naat..
Lullig alleen voor Ralph, dat die "Gijs" zegt dat er iemand in het huis zit, waar ie niet zo blij mee is...
Terwijl Naat en Ralph gewoon leuk met mekaar omgaan in het huis.
quote:Op maandag 19 september 2005 18:37 schreef MissX het volgende:
Echt van als je nu niet naar binnen gaat, neemt Sinterklaas je mee in de zak naar Spanje
denk dat het haar sterkt om te blijvenquote:Op maandag 19 september 2005 18:36 schreef Kokstra het volgende:
God, als je het iemand niet gunt is het Natte Lie, al die aandacht...
Het enige positieve hieraan is dat ze misschien thuis gaat missen en vertrekt.
Ja gewoon aan de weg bij de studio'squote:Op maandag 19 september 2005 18:37 schreef flugeltje het volgende:
Ligt die schutting dan op openbaar terrein ofzo?
Ja dat bedoelde ik ook, zij, maar goed ze gaan goed met elkaar om (in het begin heel anders), dus vind het flauw dat dat nu nog benadrukt wordquote:Op maandag 19 september 2005 18:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet waar HIJ niet blij mee is, maar waar ZIJ niet blij mee is... en dat ze zich daarom niet druk moest maken.
Inderdaad ja. Het is zo enorm tragisch, dat het bijna komisch wordt. Wat een trieste figuur was dat die dat omriep.quote:Op maandag 19 september 2005 18:37 schreef MissX het volgende:
[..]
ja, het klonk echt zooo super triest. Echt van als je nu niet naar binnen gaat, neemt Sinterklaas je mee in de zak naar Spanje
Dat mag ook niet (van ons kijkers natuurlijk). Dit ook niet. Punt. Natte Lie eruit.quote:Op maandag 19 september 2005 18:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jezus overdrijf niet zo man, al dat zielige gedoe voor die hangbuikzwijn mag wel, met d'r moeder in een ander huis en bellen, maar zoiets niet?![]()
Leuk inderdaad.quote:
Prima, dan mocht dat hysterische gejank van Lieske, van een tijdje terug, ook niet.quote:Op maandag 19 september 2005 18:39 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dat mag ook niet (van ons kijkers natuurlijk). Dit ook niet. Punt. Natte Lie eruit.
Tijd voor actie nu jaquote:Op maandag 19 september 2005 18:39 schreef -Delta- het volgende:
Waarom komt er geen nieuwe weekopdracht, ze doen nog steeds geen ene fuck de hele dag
Zal wel weer morgen komen, zoals de afgelopen twee weken. Jammergenoeg voor ons streamersquote:Op maandag 19 september 2005 18:39 schreef -Delta- het volgende:
Waarom komt er geen nieuwe weekopdracht, ze doen nog steeds geen ene fuck de hele dag
Dat van die zwangere dame vind ik ook niet kunnen. Maar dit vind ik ook dom. Van BB ook trouwens, wat een goede bewakingquote:Op maandag 19 september 2005 18:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jezus overdrijf niet zo man vrouw, al dat zielige gedoe voor die hangbuikzwijn mag wel, met d'r moeder in een ander huis en bellen, maar zoiets niet?![]()
Nee, het ligt op terrein van het bedrijf, maar wel 15 meter van de openbare weg (Van Cleeffkade).quote:Op maandag 19 september 2005 18:37 schreef flugeltje het volgende:
Ligt die schutting dan op openbaar terrein ofzo?
Bezoekers komen daar ook gewoon langs (normaal dan nu weet ik het niet)quote:Op maandag 19 september 2005 18:40 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Nee, het ligt op terrein van het bedrijf, maar wel 15 meter van de openbare weg (Van Cleeffkade).
Moeten ook veel auto's langs want dat is eveneens de toegang voor het personeel met al die 3 miljoen auto's
![]()
Nou nu is er tenminste nog íets gebeurd vandaagquote:Op maandag 19 september 2005 18:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat van die zwangere dame vind ik ook niet kunnen. Maar dit vind ik ook dom. Van BB ook trouwens, wat een goede bewaking
Maar hé, overdrijf zelf niet zo. Alsof ik het allemaal meen. Snap zelf ook wel dat ons Naater zelf niks aan kan doen, dus zal een beetje dom zijn haar te straffen.
Inderdaad, maarja het heeft ook wel weer wat...quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Als BB dit niet wil, moeten ze gewoon vantevoren een regel opstellen. Als er een familielid of bekende van een bewoner ongeoorloofd contact opneemt, wordt die betreffende bewoner gediskwalificeerd.
Het is zó simpel.
Ik dacht eerst ff dat het door BB zelf geregeld was. (een huwelijksaanzoek en dan kijken of ze eruit gaatquote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Als BB dit niet wil, moeten ze gewoon vantevoren een regel opstellen. Als er een familielid of bekende van een bewoner ongeoorloofd contact opneemt, wordt die betreffende bewoner gediskwalificeerd.
Het is zó simpel.
T'is gewoon lachwekkend dat ze het huis niet (genoeg) bewaken.quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Het is zó simpel.
neee, een stgakke aksiequote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef schatje het volgende:
Ralph vindt het ook een strakke actie.
Die bewaking is er vandoor sinds er lege bierflesjes over de schutting vliegen...quote:Op maandag 19 september 2005 18:40 schreef clauwheee het volgende:
Maar dit vind ik ook dom. Van BB ook trouwens, wat een goede bewaking
Ja...quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Het is zó simpel.
Dan zou dus een familielid / bekende, een bewoner eruit kunnen werken als hij dat wil. Ik denk niet dat dat de bedoeling is.quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Het is zó simpel.
Dan nog, dan hebben ze toch wel iets anders geregeldquote:Op maandag 19 september 2005 18:45 schreef Debbus het volgende:
[..]
Die bewaking is er vandoor sinds er lege bierflesjes over de schutting vliegen...
Dat was -Delta- die dat schreef....quote:
Zeg ik dan dat ik wil dat Nathalie gediskwalificeerd wordt? Niet zo snel iets denken Delta.quote:Op maandag 19 september 2005 18:44 schreef -Delta- het volgende:
En Scan, wat als iemand iets liefs voor Ralph komt zeggen, wil je dan ook dat ie gediskwalificeerd wordt ?
Klopt. Als ze dat die persoon willen aandoen, moeten ze dat maar doen dan.quote:Op maandag 19 september 2005 18:46 schreef Da_JoeneZ het volgende:
[..]
Dan zou dus een familielid / bekende, een bewoner eruit kunnen werken als hij dat wil. Ik denk niet dat dat de bedoeling is.
Het is idd erg simpel![]()
Ah man zeur niet zo, 1 keer in de maand iemand die wat komt roepen, leuk tochquote:Op maandag 19 september 2005 18:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat ik wil dat Nathalie gediskwalificeerd wordt? Niet zo snel iets denken Delta.
Door de idiote reactie van BB leek het me verstandig dat ze dan zo'n regel opstellen. Dat was alles.
Van mij mag Roel nog wel effe flesje richting die hysterische trol gooien, midden in d'r smoel.quote:Op maandag 19 september 2005 18:45 schreef Debbus het volgende:
Die bewaking is er vandoor sinds er lege bierflesjes over de schutting vliegen...
Ja, dat wist ik ook wel, maar jij hebt zelfs speciaal een Ralph avatar laten maken, lieverd... Dus als iemand hier zoiets voor Ralphje zou doen, dan kom ik automagisch bij jou uitquote:Op maandag 19 september 2005 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat was -Delta- die dat schreef....
* flugeltje is netjes getrouwd en zal dat soort plannetjes dus achterwege laten![]()
Hahaha... Goede reactiequote:Op maandag 19 september 2005 18:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ah man zeur niet zo, 1 keer in de maand iemand die wat komt roepen, leuk tochGewoon houden zo.
![]()
Heb eerder een idee dat ze het opzettelijk licht bewaken. Door dit soort stunts komt BB weer extra in de Media!quote:Op maandag 19 september 2005 18:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
T'is gewoon lachwekkend dat ze het huis niet (genoeg) bewaken.
Eigen schuld dus.
Don't forget Milagroquote:Op maandag 19 september 2005 18:49 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik ook wel, maar jij hebt zelfs speciaal een Ralph avatar laten maken, lieverd... Dus als iemand hier zoiets voor Ralphje zou doen, dan kom ik automagisch bij jou uit![]()
nee, die wordt vanaf nu geweigerdquote:Op maandag 19 september 2005 18:50 schreef TRiXeS het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het er in de live-uitzending aan toe gaatDie Joost zit er namelijk ook weer bij
Precies, levert weer verhalen en kijkcijfers op. Net wat ze willen.quote:Op maandag 19 september 2005 18:50 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb eerder een idee dat ze het opzettelijk licht bewaken. Door dit soort stunts komt BB weer extra in de Media!Viel me op hoe lang het duurde voordat er actie werdt ondernomen! Als een zender kraakt is het binnen 20 seconden verholpen. Nu duurde het ruim twee minuten voordat ze uit de tuin moetsten.
Gaan jullie samen? Holle tennisballen met briefjes over het hek gooien?quote:
Ik denk juist dat Ruud nu voor het eerst écht respect voor hem heeft.quote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef Darklight het volgende:
[..]
nee, die wordt vanaf nu geweigerd
quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Het is zó simpel.
quote:Op maandag 19 september 2005 18:54 schreef Gert het volgende:
"En ik ben dan Nana Love, en ik schrijf over liefde en dingen."![]()
Brrrquote:Op maandag 19 september 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
Nana Love:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil dat zeggen dat er dan ook mannelijke ongesteldheid bestaat?quote:
Ze zier er echt ander uit daar!quote:Op maandag 19 september 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
Nana Love:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gatverquote:Op maandag 19 september 2005 18:57 schreef Tamaartje het volgende:
Ze ziet er echt heel anders uit met blond haar...
[afbeelding]
quote:18:30Nathalie's vriend betuigt liefde
Wat gebeurt er nu? Heeft Nathalie het er net over dat ze haar vriend Joost zo mist, komt hij opeens boven de schutting uit. Op een brandweerauto staand roept hij door een megafoon naar Nathalie: "Ik moet het kort houden. Laat je niet gek maken. Schat ik hou van je."" Nathalie schreeuwt het uit. "Joost, ik hou ook van jou", huilt ze. Ze valt op haar knieën. "Dank je wel."
quote:Op maandag 19 september 2005 18:57 schreef Tamaartje het volgende:
Ze ziet er echt heel anders uit met blond haar...
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 september 2005 18:58 schreef TagForce het volgende:
Maar nog steeds niet knap, ofzo...
Dit is echt heeel slecht, vooral de schrijfstijl alsof ze een 16 jarige puber is.quote:Op maandag 19 september 2005 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
"Column"
dat de serre deuren dicht moetenquote:Op maandag 19 september 2005 19:06 schreef Darklight het volgende:
ze staan er weer, camera's draaien weg
em de stem van Hummie
Is wel steeds hetzelfde scheetgeluid en dat is best moeilijkquote:Op maandag 19 september 2005 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Is er nou iemand de hele tijd scheten aan het laten of zit er een vlieg in iemand z'n mic?
Nathalie heeft alle microfoontjes naar God gegild.quote:Op maandag 19 september 2005 19:10 schreef Darklight het volgende:
Wat is er met het geluid aan de hand
Ik hoop hetquote:Op maandag 19 september 2005 19:12 schreef flugeltje het volgende:
Ik voel een hele zware weekopdracht aankomen....
ik gok op roeien en dan een lampje dat moet blijven brandenquote:Op maandag 19 september 2005 19:12 schreef flugeltje het volgende:
Ff samenvatten:
Ze moesten poetsen en er gebeurde niks
Een vriendje van- kwam over de schutting schreeuwen
Roel was dit weekend wat recalcitrant....
Ik voel een hele zware weekopdracht aankomen....
quote:Op maandag 19 september 2005 19:14 schreef Rica het volgende:
Ik dacht dat Gorden en Joling over de schutting kwamen.
Zit nog te trillen.
hahahahhhahahaquote:Op maandag 19 september 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Maar ff serieus. Zou natuurlijk wel een stunt zijn om die twee een paar dagen in het huis te zetten....
Sinds iemand hier zei dat het best eens zou kunnen vrees ik die dag..quote:Op maandag 19 september 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Maar ff serieus. Zou natuurlijk wel een stunt zijn om die twee een paar dagen in het huis te zetten....
ik zie dat ook echt wel gebeuren! voor hun programma gordon en joling over de vloer.quote:Op maandag 19 september 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Zou zeker een stunt zijn. Voor mij zou dat een vroegtijdig einde van BB betekenen.quote:Op maandag 19 september 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Ja p'cies... Leuk programma trouwens...quote:Op maandag 19 september 2005 19:17 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ik zie dat ook echt wel gebeuren! voor hun programma gordon en joling over de vloer.
Oh god, ik moet er niet aan denken haha.quote:Op maandag 19 september 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
hahaquote:Op maandag 19 september 2005 19:13 schreef APK het volgende:
Nathalie heeft alle microfoontjes naar God gegild.
Geef alle bewoners een videoboodschap van thuis en verbied ze om te huilen...quote:Op maandag 19 september 2005 19:20 schreef MissX het volgende:
ik hoop een zware weekopdracht voor 50 000 eurodie bijna niet te halen is. Maar omdat het weer voor 50 000 euro is gaan ze er helemaal voor en gaat iedereen elkaar verwijten lopen maken
Ja dan gaat Roel weer lekker fanatiek doen tegen Linda en komen er misschien nog meer nominaties voor Roelquote:Op maandag 19 september 2005 19:20 schreef MissX het volgende:
ik hoop een zware weekopdracht voor 50 000 eurodie bijna niet te halen is. Maar omdat het weer voor 50 000 euro is gaan ze er helemaal voor en gaat iedereen elkaar verwijten lopen maken
Welk nieuws?quote:Op maandag 19 september 2005 19:24 schreef Kokstra het volgende:
Hebben die mensen echt niks anders om over te praten? Het nieuws ofzo?
quote:Op maandag 19 september 2005 19:24 schreef Kokstra het volgende:
Hebben die mensen echt niks anders om over te praten? Het nieuws ofzo?
Dat heb ik hier dagen geleden al gepost, dat ik het daar nog wel van zie komen, dat die 2 3 dagen komen logeren.quote:Op maandag 19 september 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
sigaretten?quote:Op maandag 19 september 2005 19:27 schreef MissX het volgende:
het is maandag en ze zitten nu al te zeuren dat ze niet genoeg hebben
Ze hadden het over het vlees volgens mij.quote:Op maandag 19 september 2005 19:29 schreef Wup het volgende:
[..]
sigaretten?
gaat leuk weekje worden dan....
eten, maar volgens mij moeten die sigaretten ondertussen ook al bijna op zijn. Met de hoeveelheid die er zaterdag is gerookt.quote:Op maandag 19 september 2005 19:29 schreef Wup het volgende:
[..]
sigaretten?
gaat leuk weekje worden dan....
Ja zoiets zag ik ookquote:Op maandag 19 september 2005 19:47 schreef Day het volgende:
Hey mensen, kijken jullie nu toevallig ook naar de tv-uitzending?
Het lijkt erop dat Roel en Lieske toch hebben gezoend, hoor!
was nu beter te zien dat op de streams idd.... ben benieuwd wat ze nog meer uitzendenquote:Op maandag 19 september 2005 19:47 schreef Day het volgende:
Tanja zinspeelde er ook op gisteren, tegen Roel en Lies, die allebei driftig ontkende.quote:Op maandag 19 september 2005 19:47 schreef Day het volgende:
Oh ik krijg ineens een enorme deja-vu!quote:Op maandag 19 september 2005 19:52 schreef milagro het volgende:
Nou, ik geloof Lies wel, hoor, want ze zoekt in Roel echt alleen een maatje![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 19:54 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Oh ik krijg ineens een enorme deja-vu!Iets met BB2 en Hieke en dinges
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |