Leuk inderdaad.quote:
Prima, dan mocht dat hysterische gejank van Lieske, van een tijdje terug, ook niet.quote:Op maandag 19 september 2005 18:39 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dat mag ook niet (van ons kijkers natuurlijk). Dit ook niet. Punt. Natte Lie eruit.
Tijd voor actie nu jaquote:Op maandag 19 september 2005 18:39 schreef -Delta- het volgende:
Waarom komt er geen nieuwe weekopdracht, ze doen nog steeds geen ene fuck de hele dag
Zal wel weer morgen komen, zoals de afgelopen twee weken. Jammergenoeg voor ons streamersquote:Op maandag 19 september 2005 18:39 schreef -Delta- het volgende:
Waarom komt er geen nieuwe weekopdracht, ze doen nog steeds geen ene fuck de hele dag
Dat van die zwangere dame vind ik ook niet kunnen. Maar dit vind ik ook dom. Van BB ook trouwens, wat een goede bewakingquote:Op maandag 19 september 2005 18:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jezus overdrijf niet zo man vrouw, al dat zielige gedoe voor die hangbuikzwijn mag wel, met d'r moeder in een ander huis en bellen, maar zoiets niet?![]()
Nee, het ligt op terrein van het bedrijf, maar wel 15 meter van de openbare weg (Van Cleeffkade).quote:Op maandag 19 september 2005 18:37 schreef flugeltje het volgende:
Ligt die schutting dan op openbaar terrein ofzo?
Bezoekers komen daar ook gewoon langs (normaal dan nu weet ik het niet)quote:Op maandag 19 september 2005 18:40 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Nee, het ligt op terrein van het bedrijf, maar wel 15 meter van de openbare weg (Van Cleeffkade).
Moeten ook veel auto's langs want dat is eveneens de toegang voor het personeel met al die 3 miljoen auto's
![]()
Nou nu is er tenminste nog íets gebeurd vandaagquote:Op maandag 19 september 2005 18:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat van die zwangere dame vind ik ook niet kunnen. Maar dit vind ik ook dom. Van BB ook trouwens, wat een goede bewaking
Maar hé, overdrijf zelf niet zo. Alsof ik het allemaal meen. Snap zelf ook wel dat ons Naater zelf niks aan kan doen, dus zal een beetje dom zijn haar te straffen.
Inderdaad, maarja het heeft ook wel weer wat...quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Als BB dit niet wil, moeten ze gewoon vantevoren een regel opstellen. Als er een familielid of bekende van een bewoner ongeoorloofd contact opneemt, wordt die betreffende bewoner gediskwalificeerd.
Het is zó simpel.
Ik dacht eerst ff dat het door BB zelf geregeld was. (een huwelijksaanzoek en dan kijken of ze eruit gaatquote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Als BB dit niet wil, moeten ze gewoon vantevoren een regel opstellen. Als er een familielid of bekende van een bewoner ongeoorloofd contact opneemt, wordt die betreffende bewoner gediskwalificeerd.
Het is zó simpel.
T'is gewoon lachwekkend dat ze het huis niet (genoeg) bewaken.quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Het is zó simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |