quote:Op
maandag 19
september 2005 16:54 schreef wickie het volgende: Beste
Teun9nogwatttes waar dacht jij dan dat Linda een schimmelinfectie
heeft? Vrouwen, als die is schimmel hebben dan is dat vrijwel
altijd een vaginale schimmel. Je kan ook een schimmelinfectie in je
mond hebben, spruw genaamd (ook weleens ehad door antibiotica), een
soort van heel veel kleine aften, maar dit komt vrijwel nooit bij
grote mensen voor, het is meer een 'baby' schimmel.
Wauw een boterham smeren is ze mis????quote:Op maandag 19 september 2005 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Dido doet zowaar iets in de keuken!!
[afbeelding]
Volgens mij is ze zelfs met eten voor straks bezig ofzo.quote:Op maandag 19 september 2005 17:05 schreef kluivie het volgende:
[..]
Wauw een boterham smeren is ze mis????![]()
Je had geen bericht geplaatst misschien, alleen een titel?quote:Op maandag 19 september 2005 17:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap er niets van.... Het eerste topic wat ik opende deed zo raar... En nu bestaat dat hele topic blijkbaar niet. vaag hoor. Mijn topic-open-angst is dus niet geheel onterecht blijkt maar weer.
Nope, had gewoon de OP van wiki gehaald.. Hikje in fok denk ik.quote:Op maandag 19 september 2005 17:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je had geen bericht geplaatst misschien, alleen een titel?
Nee joh dat kán niet. Het is vast voor haarzelf.quote:Op maandag 19 september 2005 17:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze zelfs met eten voor straks bezig ofzo.
Oh het gaat over dooie lover van dr die zomaar dood viel ofzo, wel sneu, maar dat heeft ze toch al veel vaker verteld?quote:Op maandag 19 september 2005 17:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Pfff ik word dat gemijmer over die dode vriend van Chantal nu wel be-hoor-lijk beu hoor.
Waarom denk je dat ik er zo moe van word?quote:Op maandag 19 september 2005 17:10 schreef wickie het volgende:
[..]
Oh het gaat over dooie lover van dr die zomaar dood viel ofzo, wel sneu, maar dat heeft ze toch al veel vaker verteld?
viel niet zomaar dood, maar autoongeluk. BOEM: dood.quote:Op maandag 19 september 2005 17:12 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er zo moe van word?
LOLquote:Op maandag 19 september 2005 17:15 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ralph meteen daarna ook tegen Nathalie :"Ja joh jij was echt stabiel".
Haha. Ralph. Held.
Inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2005 17:12 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
't is hier net Floortje Dessing!![]()
Volgens mij een behoorlijke bende...quote:Op maandag 19 september 2005 17:31 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik ben benieuwd als Rob weggaat hoe een teringzooi t dan word in huis..
O ik had begrepen dat ze al wel hadden gepoetst. Beetje jammer weer. Luie flikkers, ze hoeven al heel de dag geen kut te doen en zelfs schoonmaken kunnen ze niet opbrengen.quote:Op maandag 19 september 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij een behoorlijke bende...
Ze hadden opdracht van BB gekregen om vandaag te poetsen en niemand doet iets. Ik denk dat er écht wel een moment gaat komen dat BB échte sancties op gaat leggen...
Hebben ze schoonmaakmiddelen gekregen ??quote:Op maandag 19 september 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze hadden opdracht van BB gekregen om vandaag te poetsen en niemand doet iets. Ik denk dat er écht wel een moment gaat komen dat BB échte sancties op gaat leggen...
Dat is me dus ook niet duidelijk, BB had gezegd dat die vandaag klaar zouden staan... Ik denk echter niet dat er al iemand is gaan kijken of ze er zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 17:39 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Hebben ze schoonmaakmiddelen gekregen ??
Ze kunnen er toch ook om vragen?quote:Op maandag 19 september 2005 17:39 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Hebben ze schoonmaakmiddelen gekregen ??
Misschien is het meer de angst dat je iets mist...quote:Op maandag 19 september 2005 17:43 schreef nicoleV het volgende:
Raar eigenlijk he dat dit zo verslavend is....of is het iets anders.....
LOL ik zit elke keer te kijken of ze al aan de poets zijn(dan doen ze tenminste iets nuttigs) maar dan kom ik jou tegen en lees dat ze nog niet aan het poetsen zijnquote:Op maandag 19 september 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
hahah vandaar dat zij alle BB's uit de hoofd kentquote:Op maandag 19 september 2005 17:50 schreef flugeltje het volgende:
Chantal: 'Iemand met enige intelligentie kijkt zeker niet naar ons'
Ik voel me niet aangesproken haha.......geloof ik.quote:Op maandag 19 september 2005 17:50 schreef flugeltje het volgende:
Chantal: 'Iemand met enige intelligentie kijkt zeker niet naar ons'
Klopt ja, domme doos.quote:Op maandag 19 september 2005 17:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hahah vandaar dat zij alle BB's uit de hoofd kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |