Is wel steeds hetzelfde scheetgeluid en dat is best moeilijkquote:Op maandag 19 september 2005 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Is er nou iemand de hele tijd scheten aan het laten of zit er een vlieg in iemand z'n mic?
Nathalie heeft alle microfoontjes naar God gegild.quote:Op maandag 19 september 2005 19:10 schreef Darklight het volgende:
Wat is er met het geluid aan de hand
Ik hoop hetquote:Op maandag 19 september 2005 19:12 schreef flugeltje het volgende:
Ik voel een hele zware weekopdracht aankomen....
ik gok op roeien en dan een lampje dat moet blijven brandenquote:Op maandag 19 september 2005 19:12 schreef flugeltje het volgende:
Ff samenvatten:
Ze moesten poetsen en er gebeurde niks
Een vriendje van- kwam over de schutting schreeuwen
Roel was dit weekend wat recalcitrant....
Ik voel een hele zware weekopdracht aankomen....
quote:Op maandag 19 september 2005 19:14 schreef Rica het volgende:
Ik dacht dat Gorden en Joling over de schutting kwamen.
Zit nog te trillen.
hahahahhhahahaquote:Op maandag 19 september 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Maar ff serieus. Zou natuurlijk wel een stunt zijn om die twee een paar dagen in het huis te zetten....
Sinds iemand hier zei dat het best eens zou kunnen vrees ik die dag..quote:Op maandag 19 september 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Maar ff serieus. Zou natuurlijk wel een stunt zijn om die twee een paar dagen in het huis te zetten....
ik zie dat ook echt wel gebeuren! voor hun programma gordon en joling over de vloer.quote:Op maandag 19 september 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Zou zeker een stunt zijn. Voor mij zou dat een vroegtijdig einde van BB betekenen.quote:Op maandag 19 september 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Ja p'cies... Leuk programma trouwens...quote:Op maandag 19 september 2005 19:17 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ik zie dat ook echt wel gebeuren! voor hun programma gordon en joling over de vloer.
Oh god, ik moet er niet aan denken haha.quote:Op maandag 19 september 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |