Nathalie over masturbatie
![]()
Liberated & luxurious
Love To Love...
Nana Love
Ik doe wat ik doe en ik doe het lekker zelf...
Tja een column over "help yourself"…haha..
Ja, daar heb je het al.. het bewijst alweer dat het nog steeds een taboe is hier in Nederland. Zeg nou maar gewoon zelfbevrediging, het spelen met jezelf. Heerlijk toch..jammer eigenlijk dat het voor sommigen nog steeds geen gespreksstof is voor bij the high tea of een gezellig etentje met vrienden.
Moet ook eerlijk zijn dat ik zelf ook niet bij het paasontbijt ga vragen:
"Goh wanneer heb jij je voor het laatst
gerukt?"…
Maar het is eigenlijk heel gewoon, net zoals de liefde bedrijven met een ander…
Moet je vooral ook lief voor jezelf zijn en jezelf koesteren.
Overigens hoor je jongens er wel meer over praten, die zijn daar gewoon wat makkelijker in. Terwijl het voor de boys juist minder prettig is: na afloop met die kwakkies op jezelf en om je heen.
Maar als je dan weer kijkt naar de hulpstukken die gebruikt kunnen worden…
daar hoor je weer meer de vrouwen over …dildo’s, de bekende balletjes en allerlei langwerpige groentes/fruit zoals komkommers en bananen, voorwerpen zoals kaarsen..oh en wat dacht je van de douchekop!
Maar mannen over een opblaaspop..of een stofzuiger..nee dat zeggen zij weer niet..
Zal ik ook niet doen, als je opgezwollen Uhh
... niet meer uit die zuigslurf krijgt… das weer errug genant..maar het gebeurt!!! Jullie kennen ook allemaal wel die scene uit American Pie met de bekende appeltaart..en dan nog betrapt worden door je ouders hahahahaa….
Dat mannen niet over voorwerpen praten heeft denk ik te maken met het mannelijke macho zijn…
Bang dat ze zullen zeggen: "Heb je dan geen wijffie kunnen krijgen?" of "Kan je dat dan zelf niet?" Richt dat dan weer schade aan het ego??!! Dat kunnen de mannenlezers beter zelf bedenken.
Als je er niet over praat doe het dan wel met je partner..Het is juist zo opwindend en het zorgt vaak voor een goed voorspel om het daar over te hebben en laat het elkaar maar zien hoe je het doet.. blijf dan vooral je partner daarbij aankijken….als je hier nog steeds niet door in de mood bent dan is het echt triest met je gesteld. Probeer dan eens het andere geslacht….
Nog ff een tip: zorg wel voor de hygiëne als je voorwerpen gebruikt en schone handen… en een doosje tissues naast je bed is altijd wel geplaatst…
Ik stop…its my time know!!!!
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?