Dat was -Delta- die dat schreef....quote:
Zeg ik dan dat ik wil dat Nathalie gediskwalificeerd wordt? Niet zo snel iets denken Delta.quote:Op maandag 19 september 2005 18:44 schreef -Delta- het volgende:
En Scan, wat als iemand iets liefs voor Ralph komt zeggen, wil je dan ook dat ie gediskwalificeerd wordt ?
Klopt. Als ze dat die persoon willen aandoen, moeten ze dat maar doen dan.quote:Op maandag 19 september 2005 18:46 schreef Da_JoeneZ het volgende:
[..]
Dan zou dus een familielid / bekende, een bewoner eruit kunnen werken als hij dat wil. Ik denk niet dat dat de bedoeling is.
Het is idd erg simpel![]()
Ah man zeur niet zo, 1 keer in de maand iemand die wat komt roepen, leuk tochquote:Op maandag 19 september 2005 18:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat ik wil dat Nathalie gediskwalificeerd wordt? Niet zo snel iets denken Delta.
Door de idiote reactie van BB leek het me verstandig dat ze dan zo'n regel opstellen. Dat was alles.
Van mij mag Roel nog wel effe flesje richting die hysterische trol gooien, midden in d'r smoel.quote:Op maandag 19 september 2005 18:45 schreef Debbus het volgende:
Die bewaking is er vandoor sinds er lege bierflesjes over de schutting vliegen...
Ja, dat wist ik ook wel, maar jij hebt zelfs speciaal een Ralph avatar laten maken, lieverd... Dus als iemand hier zoiets voor Ralphje zou doen, dan kom ik automagisch bij jou uitquote:Op maandag 19 september 2005 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat was -Delta- die dat schreef....
* flugeltje is netjes getrouwd en zal dat soort plannetjes dus achterwege laten![]()
Hahaha... Goede reactiequote:Op maandag 19 september 2005 18:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ah man zeur niet zo, 1 keer in de maand iemand die wat komt roepen, leuk tochGewoon houden zo.
![]()
Heb eerder een idee dat ze het opzettelijk licht bewaken. Door dit soort stunts komt BB weer extra in de Media!quote:Op maandag 19 september 2005 18:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
T'is gewoon lachwekkend dat ze het huis niet (genoeg) bewaken.
Eigen schuld dus.
Don't forget Milagroquote:Op maandag 19 september 2005 18:49 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik ook wel, maar jij hebt zelfs speciaal een Ralph avatar laten maken, lieverd... Dus als iemand hier zoiets voor Ralphje zou doen, dan kom ik automagisch bij jou uit![]()
nee, die wordt vanaf nu geweigerdquote:Op maandag 19 september 2005 18:50 schreef TRiXeS het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het er in de live-uitzending aan toe gaatDie Joost zit er namelijk ook weer bij
Precies, levert weer verhalen en kijkcijfers op. Net wat ze willen.quote:Op maandag 19 september 2005 18:50 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb eerder een idee dat ze het opzettelijk licht bewaken. Door dit soort stunts komt BB weer extra in de Media!Viel me op hoe lang het duurde voordat er actie werdt ondernomen! Als een zender kraakt is het binnen 20 seconden verholpen. Nu duurde het ruim twee minuten voordat ze uit de tuin moetsten.
Gaan jullie samen? Holle tennisballen met briefjes over het hek gooien?quote:
Ik denk juist dat Ruud nu voor het eerst écht respect voor hem heeft.quote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef Darklight het volgende:
[..]
nee, die wordt vanaf nu geweigerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |