vis, zo te zien.....quote:Op zondag 18 september 2005 18:31 schreef TRiXeS het volgende:
Rode bietjes zijn lkkerWat eten ze er verder bij?
Yupz...quote:Op zondag 18 september 2005 18:34 schreef Zw0rld het volgende:
Anyway rode bietjes zijn ook lekker.
quote:Op zondag 18 september 2005 18:35 schreef kwakveense het volgende:
soooo...
ben even aan t bijlezen van vannacht...jammer dat ik dat gemist heb, erg vermakelijk allemaal....
ik lees teeds dat roel dingen doet omdatie genomineerd staat, maar ik heb t idee dat hij altijd al een van de weinigen was die tanja probeerde erbij te betrekken...herinner me stoeipartijtjes en foto's van lachende tanja en roel, toch?
Lieske en Linda waren in de badkamer bezig.quote:Op zondag 18 september 2005 18:37 schreef scanman01 het volgende:
Maar waar is de rest nou? Weet iemand dat?
Na vannacht ben ik van Roel niet meer zo zeker eigenlijk.quote:Op zondag 18 september 2005 18:35 schreef kwakveense het volgende:
soooo...
ben even aan t bijlezen van vannacht...jammer dat ik dat gemist heb, erg vermakelijk allemaal....
ik lees teeds dat roel dingen doet omdatie genomineerd staat, maar ik heb t idee dat hij altijd al een van de weinigen was die tanja probeerde erbij te betrekken...herinner me stoeipartijtjes en foto's van lachende tanja en roel, toch?
joost had wel gisteren in bad een odalquote:Op zondag 18 september 2005 18:43 schreef Katth het volgende:
Joost zei net dat hij al 20 odols heeft gemist sinds hij in BB zit
Nee, da's harken wat Joost doet, aldus Didoquote:Op zondag 18 september 2005 18:48 schreef teun911 het volgende:
Joost kriebelt over Dildo's rug. op haar verzoek.
Krootjesquote:Op zondag 18 september 2005 18:48 schreef Day het volgende:
Wat zit er eigenlijk in die grote pan?
Nee, in die andere. Waar hij nu in staat te roeren.quote:
mja, ik zeg dus net, dat ie dat vóór de nominatie ook al deed. terwijl hij zelfs gewoon tegen haar gezegd heeft dat ze normaal moest doen bij dat pufgezeur.quote:Op zondag 18 september 2005 18:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Na vannacht ben ik van Roel niet meer zo zeker eigenlijk.
Vind hem onvolwassen in dat hele gedoe rond Dido
De manier waarop hij zo duidelijk met zijn nominatie zit, snap ik ook niet.
1 stem, en hij schijt peulen ineens.
Rob is ms arro te denken dat hij voorlopig buiten schot blijft, maar blijkbaar dacht Roel dat ook, anders zou hij niet zo zitten met die ene stem.
En wat betreft Tanja, geen idee waarom hij dat nu ineens doet.
Om haar erbij te betrekken? waarom dan nu pas
Kan hoor, maar goed, ik weet het niet meer zo met hem.
Trouwens, mr. Player dacht vannacht ook nog even dat Tanja op het punt stond hem te zoenen
"ik zou niet dúrven" zei zij toen ...
Geen idee, ik zit bij de huiskamer nu.quote:Op zondag 18 september 2005 18:49 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, in die andere. Waar hij nu in staat te roeren.
ja sorry, Dude, maar ik spui hier gewoon mijn ruim 22 jaar werkervaring met dat soort zakenquote:Op zondag 18 september 2005 18:37 schreef Duderinnetje het volgende:
O milagro, ik was spuit 11 in het vorige topic. kats door het slotje heenLees anders daar maar even terug, ik ga even koken
Ze zou gisteren koken maar Tanja wilde geen lasagne eten, dus dat is uitgesteld.quote:Op zondag 18 september 2005 18:46 schreef Bocaj het volgende:
Bieten en vis is dat wel een combinatie?Zal mij benieuwen wat ze ervan vinden!
De volgende keer moet ingrid eens gaan koken met haar duim in haar mond!
Die combi geeft altijd schitterende beeldenquote:
nu komt het altijd dood saaie avondeten..quote:Op zondag 18 september 2005 18:49 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Is er nou niks interessanters dan een over de rug van Dido aaiende Joost en een kokende Rob!?
Da's mooi, want dan kan ik altijd ook ff eten in die tijdquote:Op zondag 18 september 2005 18:59 schreef teun911 het volgende:
[..]
nu komt het altijd dood saaie avondeten..![]()
Eigenlijk heb je gewoon gelijk Milagro... Ik ben zelf niet lelijk qua koppie, maar ik heb een kont waar je U tegen zegt... Vrouwen zien me dus niet als bedreiging en mannen spreken je makkelijker aan omdat ze niet overdonderd zijn. Ik heb dan ook altijd zeer leuke contacten met zowel mannen áls vrouwen. Okay, mijn kont wordt meer dan eens afkeurend besproken, maar ach... Het is niet dat ik het zelf niet weet dat ie eraan hangt zeg maar.quote:
Misschien zegt dat iets over Rob zijn kook kwaliteitenquote:Op zondag 18 september 2005 18:59 schreef TRiXeS het volgende:
Die eten ook echt werkelijk overal Curry/Ketchup/Mayonaise/Fritessaus bij he...
Die zit er al een paar dagenquote:Op zondag 18 september 2005 19:00 schreef TagForce het volgende:
Fokking dikke spin op de badkamer camera lens, joh!
ze hebben gebakken aardappels daar is het wel lekker bijquote:Op zondag 18 september 2005 18:59 schreef TRiXeS het volgende:
Die eten ook echt werkelijk overal Curry/Ketchup/Mayonaise/Fritessaus bij he...
Ja, zag het ookquote:Op zondag 18 september 2005 19:01 schreef Knurkie het volgende:
ze hebben gebakken aardappels daar is het wel lekker bij![]()
Wie weetquote:Op zondag 18 september 2005 19:01 schreef teun911 het volgende:
Misschien zegt dat iets over Rob zijn kook kwaliteiten![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 19:01 schreef bemeall het volgende:
[..]
Da's mooi, want dan kan ik altijd ook ff eten in die tijd
Zo zie je maar... Ik kijk altijd op de verkeerde momenten... Als er in de badkamer niets te beleven is.quote:Die zit er al een paar dagen
ze hebben nog gebakken aardappels... maar met vis/rode kool erbij zou ik de mayo ook achterwegen laten op de aardappels.quote:Op zondag 18 september 2005 19:03 schreef kwakveense het volgende:
maar wat is er in godesnaam aan vis of bietjes/rode kool waar mayo op kan zonder dat t kotswaardig wordt?
echt ook bij het ontbijtquote:Op zondag 18 september 2005 19:03 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ja, zag het ookDan is het wel lekker. Maar het was meer een algemene opmerking, aangezien ze het 's morgens bij het ontbijt doen en vrijwel iedere avond tijdens het avondeten.
[..]
Wie weet![]()
Batterijen wisselen, en vergeten de schuif dicht te gooien bij regie = ruis.quote:krijg steeds dikke ruis over de streams
misschien komt Leroy straks binnenquote:Op zondag 18 september 2005 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk 2 streams op de hal staan? Gaat er iets gebeuren?
normaal gesproken krijgen we tijdens het eten toch vier maal eettafel?
Dat bedoel ik idd.quote:Op zondag 18 september 2005 19:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gewoon gelijk Milagro... Ik ben zelf niet lelijk qua koppie, maar ik heb een kont waar je U tegen zegt... Vrouwen zien me dus niet als bedreiging en mannen spreken je makkelijker aan omdat ze niet overdonderd zijn. Ik heb dan ook altijd zeer leuke contacten met zowel mannen áls vrouwen. Okay, mijn kont wordt meer dan eens afkeurend besproken, maar ach... Het is niet dat ik het zelf niet weet dat ie eraan hangt zeg maar.
Leuke is dan weer wel dat ik vaker leuke kerels opduikelde dan mijn mooie-maat-36 vriendinnen, simpelweg omdat niemand je als bedreiging ziet en je dus vrij spel hebt![]()
Ik zie dat dus in het huis ook gebeuren... Dido draait steeds om Roel heen en andersom. En juist de vrouw die dus géén bedreiging vormde (Linda) ging er met de kluif vandoor. Jammer dat ze Bart heeft, anders had Roel vandaag geen zware zak gehad volgens mij![]()
alweer?quote:Op zondag 18 september 2005 19:07 schreef Knurkie het volgende:
[..]
misschien komt Leroy straks binnen![]()
Ik verwacht nog een sanctie en een weekopdracht. Die fiets loopband werd vorige week toch ook op zondag binnen gereden?quote:Op zondag 18 september 2005 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk 2 streams op de hal staan? Gaat er iets gebeuren?
normaal gesproken krijgen we tijdens het eten toch vier maal eettafel?
ik hou nu al van hemquote:Op zondag 18 september 2005 19:07 schreef Knurkie het volgende:
[..]
misschien komt Leroy straks binnen![]()
Hihi... Was ff wat offtopic gereutel tussendoor...quote:Op zondag 18 september 2005 19:12 schreef Pinball het volgende:
VROUWENPRAATGROEP NAAR DE DBK R&P,VROUWENPRAATGROEP NAAR DE DBK R&P
Oh, milagro en flugel, iemand roept
Volgens mij is het dan toch al afgelopenquote:Op zondag 18 september 2005 19:12 schreef fantastrick het volgende:
ben trouwens ook benieuwd of Sinterklaas binnen komt op 5 december....
quote:Op zondag 18 september 2005 19:10 schreef fantastrick het volgende:
@milagro...
met andere woorden: wat hebben wij mannen het toch fijn?
quote:Op zondag 18 september 2005 19:14 schreef milagro het volgende:
[..], niet van dat gezeik, geen menstruatie maandelijks, geen PMS, niet hoeven te baren, niet in de stress hoeven te schieten als de eerste rimpel verschijnt, rondneuken zonder een slet te worden genoemd en als zodanig behandeld..... was ik maar een vent... NOT!!!!!!!! want ondanks dat alles hebben wij vrouwen jullie precies waar we jullie hebben willen
![]()
![]()
Maar het wordt misschien tijd dat jullie vrouwen mij als man eens op een plek willen hebben waar ik ook zou willen zijn!quote:want ondanks dat alles hebben wij vrouwen jullie precies waar we jullie hebben willen
Ralp is nog bezig met kiezen uit het grote aanbod....quote:
Geen nominaties meer zou wel een harde straf zijn, dan zit Roel in z'n eentje op de bank.quote:Op zondag 18 september 2005 19:12 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij is BB nu ook aan het eten en aan het verzinnen wat voor sanctie ze Roel en/of de groep op kunnen gaan leggen.. Ik denk dat ze er niet zo goed raad mee weten nu. Een directe nominatie kan niet, want Roel zit al op de bank. Ze zullen dus met iets anders moeten komen...
en dan het liefst ten koste van allemaalquote:Op zondag 18 september 2005 19:12 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij is BB nu ook aan het eten en aan het verzinnen wat voor sanctie ze Roel en/of de groep op kunnen gaan leggen.. Ik denk dat ze er niet zo goed raad mee weten nu. Een directe nominatie kan niet, want Roel zit al op de bank. Ze zullen dus met iets anders moeten komen...
Nope was op Dinsdagquote:Op zondag 18 september 2005 19:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een sanctie en een weekopdracht. Die fiets loopband werd vorige week toch ook op zondag binnen gereden?
Ik denk dat ze de hele groep gaan pakken. Dat geeft immers een leuker effect.quote:Op zondag 18 september 2005 19:12 schreef flugeltje het volgende:
Ze kunnen in ieder geval niet zeggen dat het feest volgende week niet doorgaat. Dan snijden ze zichzelf in de vingers... Is de beste tv die ze tot nu toe gehad hebben.quote:Op zondag 18 september 2005 19:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Geen nominaties meer zou wel een harde straf zijn, dan zit Roel in z'n eentje op de bank.
Niet dat ik daar o pzit te wachten trouwens.
iemand?quote:Op zondag 18 september 2005 19:14 schreef fantastrick het volgende:
Ik ben paar dagen van de wereld geweest, nog steeds beetje, ziek helaas... wat is er met Roel dat hij een sanctie zou moeten krijgen?
Inderdaad. Ik snap ook niet dat ze geen zondaguitzending hebben, nu moeten ze dit hele weekend én vrijdag in 18 minuten proppenquote:Op zondag 18 september 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
. Is de beste tv die ze tot nu toe gehad hebben.
Hij gooide gisteren met zijn zatte hoofd éérst zijn zender door de tuin heen en vervolgens vanuit het bubbelbad een bierflesje over de schutting... Niet echt netjes dus..quote:
En het duurt ook altijd zo lang.quote:Op zondag 18 september 2005 18:59 schreef teun911 het volgende:
[..]
nu komt het altijd dood saaie avondeten..![]()
wat een prutser... dan zal er nog wel een sanctie komen denk ik ja... ik duik weer mijn nest in...quote:Op zondag 18 september 2005 19:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij gooide gisteren met zijn zatte hoofd éérst zijn zender door de tuin heen en vervolgens vanuit het bubbelbad een bierflesje over de schutting... Niet echt netjes dus..
Nope nog niet, zitten we allemaal op te wachten...quote:Op zondag 18 september 2005 19:24 schreef Darklight het volgende:
Heeft Roel al een sanctie gekregen?
Zal wel geen ruimte voor zijn in het weekend ivm het fcuking voetbal....quote:Op zondag 18 september 2005 19:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap ook niet dat ze geen zondaguitzending hebben, nu moeten ze dit hele weekend én vrijdag in 18 minuten proppen![]()
En de rest van de week zitten we weer tegen een doodsaaie opdracht aan te kijken.
Of ze moeten het afleveren van de boodschappen door de week doen, en die muziek avond dan ook, dat zou imo slimmer zijn.
Te duur kan bijna de reden niet zijnquote:Op zondag 18 september 2005 19:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zal wel geen ruimte voor zijn in het weekend ivm het fcuking voetbal....![]()
![]()
wat liefquote:Op zondag 18 september 2005 19:26 schreef Katth het volgende:
Dido: "Ik heb pijn in me kop."
Lieske: "Ik houd wel op met praten."
Idd het is niet om aan te zien op het moment.quote:Op zondag 18 september 2005 19:31 schreef flugeltje het volgende:
Okay, de saaiheid slaat toe...
Ze moeten dus NU met de sanctie komen, hebben ze iets om over te praten
Jouw avatarquote:Op zondag 18 september 2005 19:33 schreef Katth het volgende:
[..]
Idd het is niet om aan te zien op het moment.
Zoals jij het zegt klinkt het alsof ze ook een andere modus heeft. Heb ik even gemist zekerquote:Op zondag 18 september 2005 19:43 schreef KonnieKipke het volgende:
Nathalie heeft haar kinderstem modus weer aangenomen.
quote:Op zondag 18 september 2005 19:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zoals jij het zegt klinkt het alsof ze ook een andere modus heeft. Heb ik even gemist zeker
quote:Op zondag 18 september 2005 19:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit hier langzaam in slaap te vallen....
Dan heb ik nog liever limmericks dan dit..![]()
heb je een linkje?quote:Op zondag 18 september 2005 19:43 schreef kwakveense het volgende:
btw...net effe wat muziek van roel en maten zitten luisteren, das best ok...
http://www.dataleak.org/ dacht ikquote:
Drank, kotsen, tongen, huilen en sancties.... Dat is het zo ongeveer.quote:Op zondag 18 september 2005 19:53 schreef tong80 het volgende:
Wat zijn de items van de laatste twee dagen ? Wat is belangrijk om te weten ?
Hier staat een aardige samenvatting: Live verslag bevalling BB huisquote:Op zondag 18 september 2005 19:53 schreef tong80 het volgende:
Wat zijn de items van de laatste twee dagen ? Wat is belangrijk om te weten ?
thanks for spammingquote:Op zondag 18 september 2005 19:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hier staat een aardige samenvatting: Live verslag bevalling BB huis
Ik heb je zelden iemand zo fanatiek zien verdedigenquote:Op zondag 18 september 2005 19:55 schreef Gert het volgende:
Effe kijken of ik een keer de eerste kan zijn:
Ja ja, Dido wilde niet in het middelpunt staan. Geloof je het zelf, gratenplank?
erm effe zoekenquote:heb je een linkje?
Vet hoor die Tekno van Roelandquote:Op zondag 18 september 2005 19:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
http://www.dataleak.org/ dacht ik
ja die dus....quote:Op zondag 18 september 2005 19:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
http://www.dataleak.org/ dacht ik
O ik vermaak me wel hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 20:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb je zelden iemand zo fanatiek zien verdedigen
dat is haar corps-lookquote:Op zondag 18 september 2005 20:03 schreef scanman01 het volgende:
Lieske kijkt wat minderwaardig naar Chantal, zo lijkt het
[afbeelding]
Daar baal ik eigenlijk ook wel een beetje van. Aan de andere kant is het ook wel weer leuk om te zien. Gelukkig heb ik Dido nogquote:Op zondag 18 september 2005 20:04 schreef Gert het volgende:
Tanja doet veel te sociaal de laatste dagen.
Ik was pro Jeanette.... en daar werd hier op fok ook niet echt een fanclub voor opgerichtquote:Op zondag 18 september 2005 20:08 schreef kwakveense het volgende:
het is voor mij een geheel neiuwe ervaring dat ik níet pro- de meest gehate persoon ben...
heb heel bb4 fanatiek mustafa lopen verdedigen en dat was toch een stuk minder ontspannen fokken...
ze wil dat wel erg graag hoor ze heeft het er al 3 dagen overquote:Op zondag 18 september 2005 20:11 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid lijkt het wel wat om even met iemand in een kamer te mogen zonder camera erbij. Als een soort van kadootje van BB.
quote:Op zondag 18 september 2005 20:12 schreef scanman01 het volgende:
Joost wil Rikkert wel rimmen voor 500000 euro. Zelfs wel een uurtje, zegt hij.
En voor de camera wil ze nog niet eens zoenenquote:Op zondag 18 september 2005 20:12 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ze wil dat wel erg graag hoor ze heeft het er al 3 dagen over![]()
niet nuchter iedergevalquote:Op zondag 18 september 2005 20:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En voor de camera wil ze nog niet eens zoenen
Als je het nog niet gehoord heb is ie wel grappigquote:Op zondag 18 september 2005 20:13 schreef FLIPNEUS het volgende:
Hans Teeuwen naverteld zien worden door Menno is toch wat minder leuk.
quote:Op zondag 18 september 2005 20:08 schreef kwakveense het volgende:
het is voor mij een geheel neiuwe ervaring dat ik níet pro- de meest gehate persoon ben...
heb heel bb4 fanatiek mustafa lopen verdedigen en dat was toch een stuk minder ontspannen fokken...
Is dat zo?quote:Op zondag 18 september 2005 20:19 schreef kwakveense het volgende:
mijn god...heeft Dido eens een keertje gelijk..
het is slab-slabbetje
niet slabber-slabbertje
Klinkt een beetje als Ernie als hij 'netjes' gaat praten. Zou Ernie stiekem eigenlijk ook een Hagenees zijn?quote:Op zondag 18 september 2005 20:19 schreef Falco het volgende:
Ralph gaat nu ABN proberâh!
Met een opgevulde bhquote:Op zondag 18 september 2005 20:29 schreef kwakveense het volgende:
naat was cash en carlo babe....
mijn god...
ja Hum was het zelf maar helaas mochten we niet mee luisterenquote:Op zondag 18 september 2005 20:33 schreef Falco het volgende:
Kreeg Roel nou een standje van Hummie in de DBK?
dacht ik ook...quote:Op zondag 18 september 2005 20:33 schreef Knurkie het volgende:
sjips ik dacht even we mogen mee kijken
20 zweepslagenquote:Op zondag 18 september 2005 20:34 schreef flugeltje het volgende:
Als Hummie zelf op zondagavond naar de studio komt is Roel volgens mij écht nat...
Als ze ook maar een heel klein beetje te grote bek tegen mij had en me dus als klein kind behandelde, dan liep ik per direct het huis uitquote:Op zondag 18 september 2005 20:34 schreef flugeltje het volgende:
Als Hummie zelf op zondagavond naar de studio komt is Roel volgens mij écht nat...
Talpa hequote:Op zondag 18 september 2005 20:35 schreef kwakveense het volgende:
"hallo roel, nu zit ik er weer en is er weer iets mis met de techniek, moment"
Ik kan dat zelf niet, heb in het avatar topic een verzoekje neergelegd.quote:Op zondag 18 september 2005 20:35 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hebbie Ralph nog niet genomen(uit het Live verslag bevalling BB huis)
je kan toch op het plaatje klikken met je rechter muisknop eigenschappen kopieren en plakken in je profiel dan staat ie erquote:Op zondag 18 september 2005 20:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kan dat zelf niet, heb in het avatar topic een verzoekje neergelegd.
Dido en Didetquote:Op zondag 18 september 2005 20:37 schreef mazaru het volgende:
Tering! Wie lacht daar zo hekserig?
Ik ga meteen ff proberen.quote:Op zondag 18 september 2005 20:37 schreef Knurkie het volgende:
[..]
je kan toch op het plaatje klikken met je rechter muisknop eigenschappen kopieren en plakken in je profiel dan staat ie er
Welk plaatje wil je dan?quote:Op zondag 18 september 2005 20:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kan dat zelf niet, heb in het avatar topic een verzoekje neergelegd.
ze denken dat het een stel isquote:Op zondag 18 september 2005 20:41 schreef Darklight het volgende:
roddelen ze nu over Ralph/Natte Lie?
flakkie heeft voor mij een plaatje gemaaktquote:
ja ze denken dat ze nog een setje zijn en geloven niet dat hij zo overheersend was als dat zij aldoor zegt dat ie was/isquote:Op zondag 18 september 2005 20:41 schreef Darklight het volgende:
roddelen ze nu over Ralph/Natte Lie?
Hoe kwamen ze op dit gesprek dan? Naar aanleiding van een concreet voorval/vermoeden?quote:Op zondag 18 september 2005 20:39 schreef mijn23 het volgende:
menno enz hebben het er weer over dat ze denken dat Naat en ralph gewoon een stel zijn
Volgens mij zijn ze dat allebei!quote:Op zondag 18 september 2005 20:44 schreef Flakkie01 het volgende:
nat is echt een heks met dat lachen of is dat dido?
Zoiets?quote:Op zondag 18 september 2005 20:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
flakkie heeft voor mij een plaatje gemaakt![]()
En die wil ik gecombineerd met m'n huidige avatar. Komt wel goed denk ik...
De spanning is hier in huis trouwens om te snijden... Ben benieuwd of Hummie d'r tanden gaat laten zien.
Ingrid dacht er aan en Menno heeft Nathalie gister gevraagd hoe het zat. Of ze over drie maanden te horen zouden krijgen dat ze gewoon een stel zijn en Joost d'r broer is. Ze heeft gezegd; dat hoor je dan wel weer.quote:Op zondag 18 september 2005 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe kwamen ze op dit gesprek dan? Naar aanleiding van een concreet voorval/vermoeden?
O scanman, wat lief... (waarom kan ik dat nou zelluf niet?)quote:
ze zouden muziek krijgen maar dat gaat niet door..quote:Op zondag 18 september 2005 20:50 schreef Darklight het volgende:
wat is de sanctie van Roel?
Ze waren van plan een uur zijn muziek te draaien www.dataleak.orgquote:Op zondag 18 september 2005 20:50 schreef Darklight het volgende:
wat is de sanctie van Roel?
Ze worden écht soft.... *zucht*quote:Op zondag 18 september 2005 20:51 schreef Michelle-74 het volgende:
Roel komt uit de dagboekkamer, geen sancties. Heeft een prettig gesprek gehad met mevr v/d Tonnekreek
dat denk ik eerder want anders hoef je niet een kwartier te praten lijkt mijquote:Op zondag 18 september 2005 20:52 schreef kwakveense het volgende:
of heeft roel weer een geheime opdracht?
Die heb ik net geprobeerd, maar omdat het plaatje zo klein wordt (60x60) is de tekst niet meer te lezen helaas.quote:Op zondag 18 september 2005 20:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O scanman, wat lief... (waarom kan ik dat nou zelluf niet?)
Maar goed, het is helaas niet het juiste plaatje... (flakkie heb een speciaal flugel-plaatje gemaakt)
Heb ik al door ja, zie m'n avatar...quote:Op zondag 18 september 2005 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heb ik net geprobeerd, maar omdat het plaatje zo klein wordt (60x60) is de tekst niet meer te lezen helaas.
Ja.quote:Op zondag 18 september 2005 20:55 schreef nicoleV het volgende:
Roddelen jullie in het dagelijks leven ook zoveel?
In het begin was het storend.. nu is het zeer irritantquote:Op zondag 18 september 2005 20:58 schreef tybalt2 het volgende:
nu pas? dat was het al..
Geeft niks hoor, ben er zo ook heel blij meequote:Op zondag 18 september 2005 20:59 schreef Flakkie01 het volgende:
had Ralph beter een spandoek kunnen geven geloof ik![]()
Hij stond op springen en is een kwartier weggeweest, en heeft geen sanctie gekregen van Hummie.quote:Op zondag 18 september 2005 20:55 schreef kwakveense het volgende:
zijn geheime opdracht: vind een rukplek. of hummie heeft hem gewoon verteld waar het kan zonder dat de camera's het zien....
Dat zou toch niet???quote:Op zondag 18 september 2005 21:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij stond op springen en is een kwartier weggeweest, en heeft geen sanctie gekregen van Hummie.
Hmmmmmm... waar zou Roel zijn zaad toch gelaten hebben..
Even denken hoor...
Ehhhmmmmmm....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |