ja Hum was het zelf maar helaas mochten we niet mee luisterenquote:Op zondag 18 september 2005 20:33 schreef Falco het volgende:
Kreeg Roel nou een standje van Hummie in de DBK?
dacht ik ook...quote:Op zondag 18 september 2005 20:33 schreef Knurkie het volgende:
sjips ik dacht even we mogen mee kijken
20 zweepslagenquote:Op zondag 18 september 2005 20:34 schreef flugeltje het volgende:
Als Hummie zelf op zondagavond naar de studio komt is Roel volgens mij écht nat...
Als ze ook maar een heel klein beetje te grote bek tegen mij had en me dus als klein kind behandelde, dan liep ik per direct het huis uitquote:Op zondag 18 september 2005 20:34 schreef flugeltje het volgende:
Als Hummie zelf op zondagavond naar de studio komt is Roel volgens mij écht nat...
Talpa hequote:Op zondag 18 september 2005 20:35 schreef kwakveense het volgende:
"hallo roel, nu zit ik er weer en is er weer iets mis met de techniek, moment"
Ik kan dat zelf niet, heb in het avatar topic een verzoekje neergelegd.quote:Op zondag 18 september 2005 20:35 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hebbie Ralph nog niet genomen(uit het Live verslag bevalling BB huis)
je kan toch op het plaatje klikken met je rechter muisknop eigenschappen kopieren en plakken in je profiel dan staat ie erquote:Op zondag 18 september 2005 20:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kan dat zelf niet, heb in het avatar topic een verzoekje neergelegd.
Dido en Didetquote:Op zondag 18 september 2005 20:37 schreef mazaru het volgende:
Tering! Wie lacht daar zo hekserig?
Ik ga meteen ff proberen.quote:Op zondag 18 september 2005 20:37 schreef Knurkie het volgende:
[..]
je kan toch op het plaatje klikken met je rechter muisknop eigenschappen kopieren en plakken in je profiel dan staat ie er
Welk plaatje wil je dan?quote:Op zondag 18 september 2005 20:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kan dat zelf niet, heb in het avatar topic een verzoekje neergelegd.
ze denken dat het een stel isquote:Op zondag 18 september 2005 20:41 schreef Darklight het volgende:
roddelen ze nu over Ralph/Natte Lie?
flakkie heeft voor mij een plaatje gemaaktquote:
ja ze denken dat ze nog een setje zijn en geloven niet dat hij zo overheersend was als dat zij aldoor zegt dat ie was/isquote:Op zondag 18 september 2005 20:41 schreef Darklight het volgende:
roddelen ze nu over Ralph/Natte Lie?
Hoe kwamen ze op dit gesprek dan? Naar aanleiding van een concreet voorval/vermoeden?quote:Op zondag 18 september 2005 20:39 schreef mijn23 het volgende:
menno enz hebben het er weer over dat ze denken dat Naat en ralph gewoon een stel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |