Volgens mij zijn ze dat allebei!quote:Op zondag 18 september 2005 20:44 schreef Flakkie01 het volgende:
nat is echt een heks met dat lachen of is dat dido?
Zoiets?quote:Op zondag 18 september 2005 20:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
flakkie heeft voor mij een plaatje gemaakt![]()
En die wil ik gecombineerd met m'n huidige avatar. Komt wel goed denk ik...
De spanning is hier in huis trouwens om te snijden... Ben benieuwd of Hummie d'r tanden gaat laten zien.
Ingrid dacht er aan en Menno heeft Nathalie gister gevraagd hoe het zat. Of ze over drie maanden te horen zouden krijgen dat ze gewoon een stel zijn en Joost d'r broer is. Ze heeft gezegd; dat hoor je dan wel weer.quote:Op zondag 18 september 2005 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe kwamen ze op dit gesprek dan? Naar aanleiding van een concreet voorval/vermoeden?
O scanman, wat lief... (waarom kan ik dat nou zelluf niet?)quote:
ze zouden muziek krijgen maar dat gaat niet door..quote:Op zondag 18 september 2005 20:50 schreef Darklight het volgende:
wat is de sanctie van Roel?
Ze waren van plan een uur zijn muziek te draaien www.dataleak.orgquote:Op zondag 18 september 2005 20:50 schreef Darklight het volgende:
wat is de sanctie van Roel?
Ze worden écht soft.... *zucht*quote:Op zondag 18 september 2005 20:51 schreef Michelle-74 het volgende:
Roel komt uit de dagboekkamer, geen sancties. Heeft een prettig gesprek gehad met mevr v/d Tonnekreek
dat denk ik eerder want anders hoef je niet een kwartier te praten lijkt mijquote:Op zondag 18 september 2005 20:52 schreef kwakveense het volgende:
of heeft roel weer een geheime opdracht?
Die heb ik net geprobeerd, maar omdat het plaatje zo klein wordt (60x60) is de tekst niet meer te lezen helaas.quote:Op zondag 18 september 2005 20:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O scanman, wat lief... (waarom kan ik dat nou zelluf niet?)
Maar goed, het is helaas niet het juiste plaatje... (flakkie heb een speciaal flugel-plaatje gemaakt)
Heb ik al door ja, zie m'n avatar...quote:Op zondag 18 september 2005 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heb ik net geprobeerd, maar omdat het plaatje zo klein wordt (60x60) is de tekst niet meer te lezen helaas.
Ja.quote:Op zondag 18 september 2005 20:55 schreef nicoleV het volgende:
Roddelen jullie in het dagelijks leven ook zoveel?
In het begin was het storend.. nu is het zeer irritantquote:Op zondag 18 september 2005 20:58 schreef tybalt2 het volgende:
nu pas? dat was het al..
Geeft niks hoor, ben er zo ook heel blij meequote:Op zondag 18 september 2005 20:59 schreef Flakkie01 het volgende:
had Ralph beter een spandoek kunnen geven geloof ik![]()
Hij stond op springen en is een kwartier weggeweest, en heeft geen sanctie gekregen van Hummie.quote:Op zondag 18 september 2005 20:55 schreef kwakveense het volgende:
zijn geheime opdracht: vind een rukplek. of hummie heeft hem gewoon verteld waar het kan zonder dat de camera's het zien....
Dat zou toch niet???quote:Op zondag 18 september 2005 21:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij stond op springen en is een kwartier weggeweest, en heeft geen sanctie gekregen van Hummie.
Hmmmmmm... waar zou Roel zijn zaad toch gelaten hebben..
Even denken hoor...
Ehhhmmmmmm....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |