Nope nog niet, zitten we allemaal op te wachten...quote:Op zondag 18 september 2005 19:24 schreef Darklight het volgende:
Heeft Roel al een sanctie gekregen?
Zal wel geen ruimte voor zijn in het weekend ivm het fcuking voetbal....quote:Op zondag 18 september 2005 19:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap ook niet dat ze geen zondaguitzending hebben, nu moeten ze dit hele weekend én vrijdag in 18 minuten proppen![]()
En de rest van de week zitten we weer tegen een doodsaaie opdracht aan te kijken.
Of ze moeten het afleveren van de boodschappen door de week doen, en die muziek avond dan ook, dat zou imo slimmer zijn.
Te duur kan bijna de reden niet zijnquote:Op zondag 18 september 2005 19:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zal wel geen ruimte voor zijn in het weekend ivm het fcuking voetbal....![]()
![]()
wat liefquote:Op zondag 18 september 2005 19:26 schreef Katth het volgende:
Dido: "Ik heb pijn in me kop."
Lieske: "Ik houd wel op met praten."
Idd het is niet om aan te zien op het moment.quote:Op zondag 18 september 2005 19:31 schreef flugeltje het volgende:
Okay, de saaiheid slaat toe...
Ze moeten dus NU met de sanctie komen, hebben ze iets om over te praten
Jouw avatarquote:Op zondag 18 september 2005 19:33 schreef Katth het volgende:
[..]
Idd het is niet om aan te zien op het moment.
Zoals jij het zegt klinkt het alsof ze ook een andere modus heeft. Heb ik even gemist zekerquote:Op zondag 18 september 2005 19:43 schreef KonnieKipke het volgende:
Nathalie heeft haar kinderstem modus weer aangenomen.
quote:Op zondag 18 september 2005 19:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zoals jij het zegt klinkt het alsof ze ook een andere modus heeft. Heb ik even gemist zeker
quote:Op zondag 18 september 2005 19:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit hier langzaam in slaap te vallen....
Dan heb ik nog liever limmericks dan dit..![]()
heb je een linkje?quote:Op zondag 18 september 2005 19:43 schreef kwakveense het volgende:
btw...net effe wat muziek van roel en maten zitten luisteren, das best ok...
http://www.dataleak.org/ dacht ikquote:
Drank, kotsen, tongen, huilen en sancties.... Dat is het zo ongeveer.quote:Op zondag 18 september 2005 19:53 schreef tong80 het volgende:
Wat zijn de items van de laatste twee dagen ? Wat is belangrijk om te weten ?
Hier staat een aardige samenvatting: Live verslag bevalling BB huisquote:Op zondag 18 september 2005 19:53 schreef tong80 het volgende:
Wat zijn de items van de laatste twee dagen ? Wat is belangrijk om te weten ?
thanks for spammingquote:Op zondag 18 september 2005 19:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hier staat een aardige samenvatting: Live verslag bevalling BB huis
Ik heb je zelden iemand zo fanatiek zien verdedigenquote:Op zondag 18 september 2005 19:55 schreef Gert het volgende:
Effe kijken of ik een keer de eerste kan zijn:
Ja ja, Dido wilde niet in het middelpunt staan. Geloof je het zelf, gratenplank?
erm effe zoekenquote:heb je een linkje?
Vet hoor die Tekno van Roelandquote:Op zondag 18 september 2005 19:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
http://www.dataleak.org/ dacht ik
ja die dus....quote:Op zondag 18 september 2005 19:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
http://www.dataleak.org/ dacht ik
O ik vermaak me wel hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 20:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb je zelden iemand zo fanatiek zien verdedigen
dat is haar corps-lookquote:Op zondag 18 september 2005 20:03 schreef scanman01 het volgende:
Lieske kijkt wat minderwaardig naar Chantal, zo lijkt het
[afbeelding]
Daar baal ik eigenlijk ook wel een beetje van. Aan de andere kant is het ook wel weer leuk om te zien. Gelukkig heb ik Dido nogquote:Op zondag 18 september 2005 20:04 schreef Gert het volgende:
Tanja doet veel te sociaal de laatste dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |