Ik was pro Jeanette.... en daar werd hier op fok ook niet echt een fanclub voor opgerichtquote:Op zondag 18 september 2005 20:08 schreef kwakveense het volgende:
het is voor mij een geheel neiuwe ervaring dat ik níet pro- de meest gehate persoon ben...
heb heel bb4 fanatiek mustafa lopen verdedigen en dat was toch een stuk minder ontspannen fokken...
ze wil dat wel erg graag hoor ze heeft het er al 3 dagen overquote:Op zondag 18 september 2005 20:11 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid lijkt het wel wat om even met iemand in een kamer te mogen zonder camera erbij. Als een soort van kadootje van BB.
quote:Op zondag 18 september 2005 20:12 schreef scanman01 het volgende:
Joost wil Rikkert wel rimmen voor 500000 euro. Zelfs wel een uurtje, zegt hij.
En voor de camera wil ze nog niet eens zoenenquote:Op zondag 18 september 2005 20:12 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ze wil dat wel erg graag hoor ze heeft het er al 3 dagen over![]()
niet nuchter iedergevalquote:Op zondag 18 september 2005 20:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En voor de camera wil ze nog niet eens zoenen
Als je het nog niet gehoord heb is ie wel grappigquote:Op zondag 18 september 2005 20:13 schreef FLIPNEUS het volgende:
Hans Teeuwen naverteld zien worden door Menno is toch wat minder leuk.
quote:Op zondag 18 september 2005 20:08 schreef kwakveense het volgende:
het is voor mij een geheel neiuwe ervaring dat ik níet pro- de meest gehate persoon ben...
heb heel bb4 fanatiek mustafa lopen verdedigen en dat was toch een stuk minder ontspannen fokken...
Is dat zo?quote:Op zondag 18 september 2005 20:19 schreef kwakveense het volgende:
mijn god...heeft Dido eens een keertje gelijk..
het is slab-slabbetje
niet slabber-slabbertje
Klinkt een beetje als Ernie als hij 'netjes' gaat praten. Zou Ernie stiekem eigenlijk ook een Hagenees zijn?quote:Op zondag 18 september 2005 20:19 schreef Falco het volgende:
Ralph gaat nu ABN proberâh!
Met een opgevulde bhquote:Op zondag 18 september 2005 20:29 schreef kwakveense het volgende:
naat was cash en carlo babe....
mijn god...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |