De vorige delen:
De bewoners:
Livestreams
Andere handige links:
vis, zo te zien.....quote:Op zondag 18 september 2005 18:31 schreef TRiXeS het volgende:
Rode bietjes zijn lkkerWat eten ze er verder bij?
Yupz...quote:Op zondag 18 september 2005 18:34 schreef Zw0rld het volgende:
Anyway rode bietjes zijn ook lekker.
quote:Op zondag 18 september 2005 18:35 schreef kwakveense het volgende:
soooo...
ben even aan t bijlezen van vannacht...jammer dat ik dat gemist heb, erg vermakelijk allemaal....
ik lees teeds dat roel dingen doet omdatie genomineerd staat, maar ik heb t idee dat hij altijd al een van de weinigen was die tanja probeerde erbij te betrekken...herinner me stoeipartijtjes en foto's van lachende tanja en roel, toch?
Lieske en Linda waren in de badkamer bezig.quote:Op zondag 18 september 2005 18:37 schreef scanman01 het volgende:
Maar waar is de rest nou? Weet iemand dat?
Na vannacht ben ik van Roel niet meer zo zeker eigenlijk.quote:Op zondag 18 september 2005 18:35 schreef kwakveense het volgende:
soooo...
ben even aan t bijlezen van vannacht...jammer dat ik dat gemist heb, erg vermakelijk allemaal....
ik lees teeds dat roel dingen doet omdatie genomineerd staat, maar ik heb t idee dat hij altijd al een van de weinigen was die tanja probeerde erbij te betrekken...herinner me stoeipartijtjes en foto's van lachende tanja en roel, toch?
joost had wel gisteren in bad een odalquote:Op zondag 18 september 2005 18:43 schreef Katth het volgende:
Joost zei net dat hij al 20 odols heeft gemist sinds hij in BB zit
Nee, da's harken wat Joost doet, aldus Didoquote:Op zondag 18 september 2005 18:48 schreef teun911 het volgende:
Joost kriebelt over Dildo's rug. op haar verzoek.
Krootjesquote:Op zondag 18 september 2005 18:48 schreef Day het volgende:
Wat zit er eigenlijk in die grote pan?
Nee, in die andere. Waar hij nu in staat te roeren.quote:
mja, ik zeg dus net, dat ie dat vóór de nominatie ook al deed. terwijl hij zelfs gewoon tegen haar gezegd heeft dat ze normaal moest doen bij dat pufgezeur.quote:Op zondag 18 september 2005 18:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Na vannacht ben ik van Roel niet meer zo zeker eigenlijk.
Vind hem onvolwassen in dat hele gedoe rond Dido
De manier waarop hij zo duidelijk met zijn nominatie zit, snap ik ook niet.
1 stem, en hij schijt peulen ineens.
Rob is ms arro te denken dat hij voorlopig buiten schot blijft, maar blijkbaar dacht Roel dat ook, anders zou hij niet zo zitten met die ene stem.
En wat betreft Tanja, geen idee waarom hij dat nu ineens doet.
Om haar erbij te betrekken? waarom dan nu pas
Kan hoor, maar goed, ik weet het niet meer zo met hem.
Trouwens, mr. Player dacht vannacht ook nog even dat Tanja op het punt stond hem te zoenen
"ik zou niet dúrven" zei zij toen ...
Geen idee, ik zit bij de huiskamer nu.quote:Op zondag 18 september 2005 18:49 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, in die andere. Waar hij nu in staat te roeren.
ja sorry, Dude, maar ik spui hier gewoon mijn ruim 22 jaar werkervaring met dat soort zakenquote:Op zondag 18 september 2005 18:37 schreef Duderinnetje het volgende:
O milagro, ik was spuit 11 in het vorige topic. kats door het slotje heenLees anders daar maar even terug, ik ga even koken
Ze zou gisteren koken maar Tanja wilde geen lasagne eten, dus dat is uitgesteld.quote:Op zondag 18 september 2005 18:46 schreef Bocaj het volgende:
Bieten en vis is dat wel een combinatie?Zal mij benieuwen wat ze ervan vinden!
De volgende keer moet ingrid eens gaan koken met haar duim in haar mond!
Die combi geeft altijd schitterende beeldenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |