quote:
Op zondag 18 september 2005 18:37 schreef Duderinnetje het volgende:O milagro, ik was spuit 11 in het vorige topic. kats door het slotje heen
![]()
Lees anders daar maar even terug, ik ga even koken
![]()
ja sorry, Dude, maar ik spui hier gewoon mijn ruim 22 jaar werkervaring met dat soort zaken
![]()
en over dat bewust zijn van mijn kennelijk schoonheid, please, nergens voor nodig dat erbij te halen nu, dat ben ik niet, ik ben geen schoonheid immers, hooguit aantrekkelijk voor sommige heren
mannen vinden een nieuwe dame op werk gewoon interessant, en flirten dan altijd wel wat, daar doelde ik slechts op, en de andere dames nemen dat dan niet in dank af, om de een of andere reden, nu ja, aangeboren jaloezie, zelfs als de complimentenmaker hen niet echt boeit.
kijk eens bij vreemdgaan, wie valt de bedrogen vrouw niet zelden meer aan dan de bedrieger?
de "andere vrouw", die is de dader, zij heeft de man verleid, als zij er niet was geweest dan....etc etc...
kijk eens bij elkaar onbekende stelletjes die elkaar tegen komen, de mannen nemen de andere vrouw op, de vrouwen elkaar
![]()
vrouwen verwachten blijkbaar van elkaar een zeker loyaliteit, terwijl tegelijkertijd er geen onloyaler soort is dan de vrouw, zodra er mannen om de hoek komen kijken
![]()
Het is geen Viva geouwehoer, gewoon wat ik zie, wat ik merk, wat ik voel, en ik denk dat er ook mannen zijn, ook hier, die dat ook zo oppikken.
Dat jij niet zo bent, en de jouwen ook niet, prima, kan, wees blij, maar toch best veel vrouwen voelen zich pas dan op hun best als de andere vrouw geen " bedreiging" vormt
![]()
Ik zou het dan ook het mooiste vinden als iemand als Roel allebei de dames kwijt zou zijn, Dido en Lieske, en die dames dan realiseren hoe suf ze bezig zijn geweest met die lapzwans en elkaar wat meer gaan waarderen
[i]"you left me standing here,
a long long time ago"[/i]