quote:
Op zondag 18 september 2005 19:01 schreef flugeltje het volgende:[..]
Eigenlijk heb je gewoon gelijk Milagro... Ik ben zelf niet lelijk qua koppie, maar ik heb een kont waar je U tegen zegt... Vrouwen zien me dus niet als bedreiging en mannen spreken je makkelijker aan omdat ze niet overdonderd zijn. Ik heb dan ook altijd zeer leuke contacten met zowel mannen áls vrouwen. Okay, mijn kont wordt meer dan eens afkeurend besproken, maar ach... Het is niet dat ik het zelf niet weet dat ie eraan hangt zeg maar.
Leuke is dan weer wel dat ik vaker leuke kerels opduikelde dan mijn mooie-maat-36 vriendinnen, simpelweg omdat niemand je als bedreiging ziet en je dus vrij spel hebt
Ik zie dat dus in het huis ook gebeuren... Dido draait steeds om Roel heen en andersom. En juist de vrouw die dus géén bedreiging vormde (Linda) ging er met de kluif vandoor. Jammer dat ze Bart heeft, anders had Roel vandaag geen zware zak gehad volgens mij
Dat bedoel ik idd.
Tuurlijk zijn niet alle vrouwen zo, maar vaker dan je lief is wel
![]()
Vrouwen kunnen echt opgelucht zijn idd, als er tenminste iets " lelijks" aan je is.
Oh Milagro mag dan lekkere dit en dat hebben, maar ze heeft anders best een lelijke whatever.
De meeste kritiek op je uiterlijk krijg je steevast van andere vrouwen
![]()
Mannen zijn niet zo streng
![]()
Zo ook in het huis met Lieske.
Vrouwen voelen aan dat zij een geile uitstraling heeft, en dat maakt ze op hun hoede.
Lieske kan dan die ' vijandigheid' wegnemen door zich in den beginne niet enkel op de mannen te richten.
Eerst krediet bij de dames opbouwen, en dan ben je niet meer of iig minder bedreigend.
Het is dodelijk vermoeiend en ontzettend suf, maar helaas, in de praktijk werkt dat laatste gewoon het beste.
[i]"you left me standing here,
a long long time ago"[/i]