dat zie je veel bij fundamentalistenquote:Op zondag 19 juni 2005 19:02 schreef Alicey het volgende:
Wat ook meespeelde is dat ze een fundamenteel verkeerde interpretatie (... )maakte.
Ah, een klassiek misverstand, verergert met een flinke scheut religie. Wat er ook gebeurt, je hebt altijd ons nogquote:Op zondag 19 juni 2005 19:02 schreef Alicey het volgende:
Dank je.
We hebben intussen weer bijgelegd. Wat ook meespeelde is dat ze een fundamenteel verkeerde interpretatie van mijn lichaamstaal maakte.
quote:
ja, alle 'e'tjes waren geselecteerd als ik op die link kliktequote:Gele 'e'tjes?Ik heb nergens last van...?
Vaag. Nou ja, het zal wel komen omdat ik dat citaat met de search vond, en alle relevante woorden blauw en geel werden weergegeven...quote:Op zondag 19 juni 2005 19:08 schreef het_fokschaap het volgende:
ja, alle 'e'tjes waren geselecteerd als ik op die link klikte
in dit geval alleen relevante 'e'tjes...quote:Op zondag 19 juni 2005 19:09 schreef Doffy het volgende:
[..]
Vaag. Nou ja, het zal wel komen omdat ik dat citaat met de search vond, en alle relevante woorden blauw en geel werden weergegeven...![]()
Het bleek dus dat toen ik in tranen schoot ze dacht dat ik haar aan het uitlachen was.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat zie je veel bij fundamentalisten
Nog een teken dat de Jongste Dag nabij isquote:Op zondag 19 juni 2005 19:11 schreef het_fokschaap het volgende:
nou, dat waren weer een paar posts over geselecteerde 'e'tjes
en dat je moest huilen van het lachen ?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het bleek dus dat toen ik in tranen schoot ze dacht dat ik haar aan het uitlachen was.
Dat is dan weer heel erg lief!quote:Op zondag 19 juni 2005 19:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ah, een klassiek misverstand, verergert met een flinke scheut religie. Wat er ook gebeurt, je hebt altijd ons nog![]()
![]()
ja, dit is ook een subtiele manier om je te laten merken dat je altijd first and foremost WFL-mod bent
Ik zag ze ook, de e'tjes waren gemarkeerd?quote:Gele 'e'tjes?Ik heb nergens last van...?
voortaan voordat je een link post even testen zodat je zeker weet dat er geen 'e'tjes zijn geselecteerdquote:
Kennelijk, maar het is bij mij inderdaad niet altijd duidelijk te zien of ik lach of huil.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en dat je moest huilen van het lachen ?
Dat heb ik dus gedaan, maar ik zie geen gele e'tjesquote:Op zondag 19 juni 2005 19:14 schreef het_fokschaap het volgende:
voortaan voordat je een link post even testen zodat je zeker weet dat er geen 'e'tjes zijn geselecteerd
misschien iets voor de FAQ
Zou dit een Goddelijk teken zijn?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan, maar ik zie geen gele e'tjes
iedereen ziet gele 'e'tjes Doffy. En dan zou jij geen gele 'e'tjes zien. Dat kan natuurlijk nietquote:Op zondag 19 juni 2005 19:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als al die dingen uit Openbaringen gaan gebeuren, dan wil ik dat best zien. Best wel spectaculair enzo.quote:
neem gewoon deze: http://www.statenvertaling.net/bijbel/matt/10.htmlquote:Op zondag 19 juni 2005 19:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
iedereen ziet gele 'e'tjes Doffy. En dan zou jij geen gele 'e'tjes zien. Dat kan natuurlijk niet
probeer het nog eens...
http://www.statenvertaling.net/zoektoon.php?boek=matt&hoofdstuk=10
Nog steeds geen gele e'tjes...quote:Op zondag 19 juni 2005 19:16 schreef het_fokschaap het volgende:
iedereen ziet gele 'e'tjes Doffy. En dan zou jij geen gele 'e'tjes zien. Dat kan natuurlijk niet
probeer het nog eens...
http://www.statenvertaling.net/zoektoon.php?boek=matt&hoofdstuk=10![]()
Welke browser gebruik je?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik heb alles al beter in Hollywood blockbusters gezienquote:Op zondag 19 juni 2005 19:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als al die dingen uit Openbaringen gaan gebeuren, dan wil ik dat best zien. Best wel spectaculair enzo.
Het inspireert mij wel, maar op het moment dat het tussen een band komt met een van de weinige familieleden waar ik goed mee kan opschieten, kan ik toch zeggen dat ik er op zijn zachtst gezegd van baal.quote:
Maar is Openbaringen al eens verfilmd?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:18 schreef Doffy het volgende:
Ik heb alles al beter in Hollywood blockbusters gezien![]()
maar dan zonder het pretentieuze gewouwel
Dat zeg ik, een goddelijk teken om hem te wijzen op zijn zondige gedrag.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy is homo. Die zien geen gele e-tjes.
quote:Op zondag 19 juni 2005 19:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Pas om half 10quote:
Dat kan ik me inderdaad best voorstellenquote:Op zondag 19 juni 2005 19:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het inspireert mij wel, maar op het moment dat het tussen een band komt met een van de weinige familieleden waar ik goed mee kan opschieten, kan ik toch zeggen dat ik er op zijn zachtst gezegd van baal.
hoezo datquote:Op zondag 19 juni 2005 19:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wordt een saai filmpje volgens mij... maar goed, Apocalypse Now! heet natuurlijk niet voor niets zo...quote:Op zondag 19 juni 2005 19:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar is Openbaringen al eens verfilmd?
Komt vast wel een film van de Left behind-serie.
Dat moet het zijn.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:19 schreef Alicey het volgende:
Dat zeg ik, een goddelijk teken om hem te wijzen op zijn zondige gedrag.
Indd... ik zit te zweten als een otter, en ik doe niets meer dan jus d'orange zuipen en tikkenquote:
Volgens Raymond zijn het enorm spannende boeken. Ken je ze?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:20 schreef Doffy het volgende:
Wordt een saai filmpje volgens mij... maar goed, Apocalypse Now! heet natuurlijk niet voor niets zo...
hoe zweet een otter ?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
Indd... ik zit te zweten als een otter, en ik doe niets meer dan jus d'orange zuipen en tikken![]()
Welke boeken?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgens Raymond zijn het enorm spannende boeken. Ken je ze?
Mooie film!quote:Ik ben bang voor Apocalypse Now. Heb hem nooit durven kijken.
Zweten otters?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:21 schreef Doffy het volgende:
Indd... ik zit te zweten als een otter, en ik doe niets meer dan jus d'orange zuipen en tikken![]()
Ik heb nog een deel uit de Laatste Bazuin serie liggen, ooit voor mijn verjaardag gekregen.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens Raymond zijn het enorm spannende boeken. Ken je ze?
Ik ben bang voor Apocalypse Now. Heb hem nooit durven kijken.
Geen idee, maar het schijnt veel te zijn... volgens de overlevering.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:22 schreef het_fokschaap het volgende:
hoe zweet een otter ?
Ik denk dat je je kleding uit moet doen, en een foto van jezelf inplakken.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zit al in m'n onderbroekquote:Op zondag 19 juni 2005 19:24 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat je je kleding uit moet doen, en een foto van jezelf inplakken.
Left behind van Tim LaHaye. Over het Einde der Tijden volgens de christelijke leer. Bush gelooft dat deze (fictie)boeken werkelijkheid zullen worden. Vertaald als De laatste bazuin.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:23 schreef Doffy het volgende:
Welke boeken?
quote:Op zondag 19 juni 2005 19:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Geen idee, maar het schijnt veel te zijn... volgens de overlevering.
quote:Op zondag 19 juni 2005 19:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zit al in m'n onderbroek![]()
En daar blijft het bij, en ik maak er ook geen foto van![]()
Succes.quote:Maar in ga nu in het tempo van een 3-tenige luiaard met migraine een broodje smeren![]()
hee, d'r zijn ook DVDs van !quote:Op zondag 19 juni 2005 19:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Left behind van Tim LaHaye. Over het Einde der Tijden volgens de christelijke leer. Bush gelooft dat deze (fictie)boeken werkelijkheid zullen worden. Vertaald als De laatste bazuin.
http://www.stapel.org/nl/b/9024262267.htm
Dat zullen wel van die kwalitatief hoogstaande low-budget christelijke films met bordkartonnen decors zijn.quote:
Het valt tegen. Als je Openbaringen kent, dan weet je precies hoe het verhaal loopt. Het is gewoon niet leuk, want werkelijk alles is zo voorspelbaar als wat.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:28 schreef Doffy het volgende:
Voor details kunnen jullie terecht bij Lupa
En die boeken klinken de moeite van het lezen waard. Als ik me echt verveel, althans
details willen we Luupquote:
Openbaringen is voor mij al lang geleden, dus misschien dat ik ze nog eens ga lezen. Maar komen die dingen als dat grote beest uit zee er ook in voor dan?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:29 schreef Alicey het volgende:
Het valt tegen. Als je Openbaringen kent, dan weet je precies hoe het verhaal loopt. Het is gewoon niet leuk, want werkelijk alles is zo voorspelbaar als wat.
Evolutiequote:
ja, die met 7 koppenquote:Op zondag 19 juni 2005 19:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Openbaringen is voor mij al lang geleden, dus misschien dat ik ze nog eens ga lezen. Maar komen die dingen als dat grote beest uit zee er ook in voor dan?
mooiquote:Op zondag 19 juni 2005 19:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Evolutie
Ik geloofde van Goden
Dat Goden goed waren
Hun daden mooi en waar
Hun kinderen rein en pracht
Onzer leven ondergeschikt
Aan opperwezens schoon en puur
Ik dacht van profeten
Dat profeten wijs waren
Hun woorden waar en raak
Hun voorkomen inspirerend
Onze bevindingen verdacht
Bij mensen zulker signatuur
Ik zag in geloven
Dat geloven weten was
Ons leven enkel voor kruis
Ons lezen enkel van index
Het paradijs zacht en zoet
Bij een aarde zo zuur
Ik keek naar atheïsme
Dat leven het individu was
Ons denken zonder vooroordeel
Ons doen zonder beperkingen
Het leven slechts gegrild
Door de tastbare, weelderige natuur
(Helaas) niet, neequote:Op zondag 19 juni 2005 19:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mooi
al is een atheïstisch leven niet zonder vooroordelen
dan wil ik niet weten wat er gebeurt als ik die films online aanschafquote:Op zondag 19 juni 2005 19:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Computer bevroor tijdens het downen van de trailer.Een daad van God, vermoed ik.
Ik zou het risico idd niet nemen als ik jou was.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:39 schreef het_fokschaap het volgende:
dan wil ik niet weten wat er gebeurt als ik die films online aanschaf
ik heb met dit weer juist de neiging heel licht te eten. een komkommer met dipsaus ofzoquote:Op zondag 19 juni 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb met dit soort weer altijd zo'n zin in vet eten. Is dat verklaarbaar? Vanmiddag is mijn morele verval zelfs tot een dieptepunt gedaald met het verorberen van een frikadel speciaal.
Het gaat steeds beter met je!quote:Op zondag 19 juni 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb met dit soort weer altijd zo'n zin in vet eten. Is dat verklaarbaar? Vanmiddag is mijn morele verval zelfs tot een dieptepunt gedaald met het verorberen van een frikadel speciaal.
maar ik neem aan dat niet iedereen die uitdrukking gebruiktquote:Op zondag 19 juni 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet je dat in het Engels (Amerika met name neem ik aan) overmacht aangeduid wordt met 'an act of God'?
Dat is ook veel logischer heb ik het idee. Maar bij mij werkt dat dus niet zo.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:44 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb met dit weer juist de neiging heel licht te eten. een komkommer met dipsaus ofzo
Hetzelfde hierquote:Op zondag 19 juni 2005 19:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb met dit weer juist de neiging heel licht te eten. een komkommer met dipsaus ofzo
Ik kwam het eens tegen in de algemene voorwaarden van een vliegmaatschappij. Ik vermoed dus van wel, dat het de officiële term is...quote:Op zondag 19 juni 2005 19:45 schreef het_fokschaap het volgende:
maar ik neem aan dat niet iedereen die uitdrukking gebruikt
En daargaans gaan die 'acts of God' gepaard met flinke schadequote:Op zondag 19 juni 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet je dat in het Engels (Amerika met name neem ik aan) overmacht aangeduid wordt met 'an act of God'?
Inderdaad, er wordt gedoeld op natuurrampen e.d.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:48 schreef Doffy het volgende:
En daargaans gaan die 'acts of God' gepaard met flinke schade
Typisch..
Idd. De creatie mens is ook al zo'n act of god die veel schade aanricht. Voornamelijk die tweeeneenhalf procent morele zondaars die niet in hem wilt gelovenquote:Op zondag 19 juni 2005 19:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
En daargaans gaan die 'acts of God' gepaard met flinke schade
Typisch..
Och, je moet de Hel toch ergens warm mee stokenquote:Op zondag 19 juni 2005 19:50 schreef Reya het volgende:
Idd. De creatie mens is ook al zo'n act of god die veel schade aanricht. Voornamelijk die tweeeneenhalf procent morele zondaars die niet in hem wilt geloven
Ik moet de eerste oorlog ontketend tussen verschillende groepen atheïsten nog zien.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:50 schreef Reya het volgende:
Idd. De creatie mens is ook al zo'n act of god die veel schade aanricht. Voornamelijk die tweeeneenhalf procent morele zondaars die niet in hem wilt geloven
Hmmm, geloof is misschien een oorzaak van oorlogen, maar het ligt veelal ook aan mensen die denken andere mensen te kunnen controleren. Alhoewel er natuurlijk wel gelijkenissen tussen beide bestaanquote:Op zondag 19 juni 2005 19:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik moet de eerste oorlog ontketend tussen verschillende groepen atheïsten nog zien.
Ik maak ook maar een geintje. Oorlog hoort bij mensen. Religie is slechts een excuus.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:54 schreef Reya het volgende:
Hmmm, geloof is misschien een oorzaak van oorlogen, maar het ligt veelal ook aan mensen die denken andere mensen te kunnen controleren. Alhoewel er natuurlijk wel gelijkenissen tussen beide bestaan
Uitstekend ideequote:Op zondag 19 juni 2005 19:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zullen wij de eerste atheïstische kerk oprichten, waarin elke zondag gepreekt wordt over het niet-bestaan van God en de noodzaak om zelf na te denken?
En liederen die het individu en het hedonisme vieren.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:57 schreef Doffy het volgende:
Met het wekelijkse ketterse gedicht van Reya![]()
Hmmm, bij de Romeinen was geloof niet zo sterk en in verre mate vervlochten in hun levensstijl. Het imperialisme van de Romeinen sprrekt me eigenlijk helemaal niet aan...quote:Op zondag 19 juni 2005 19:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En liederen die het individu en het hedonisme vieren.
En orgies natuurlijk
Ik vind het soms zo jammer dat het Romeinse geloof het niet gewonnen heeft van het christelijke. Dat was pas een sympathiek geloof.
Bedoel je niet de Romeinse gedachte ipv het geloof?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En liederen die het individu en het hedonisme vieren.
En orgies natuurlijk
Ik vind het soms zo jammer dat het Romeinse geloof het niet gewonnen heeft van het christelijke. Dat was pas een sympathiek geloof.
Dat is inderdaad wel tofquote:Op zondag 19 juni 2005 20:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik bedoel gewoon al die leuke gezellige goden die aan één stuk door ruziemaken en zich overgeven aan vleselijke genoegens, al dan niet met een sterveling.
De Romeinen hebben alles gejat van de Griekenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Venus, op z'n Romeins.
Geef mij de heren maar. Ze waren ook allemaal überlekker.
Heb je 'De Bacchanten' van Euripides al eens gelezen? Is een aanrader, lekker luguber.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:12 schreef Reya het volgende:
Dionysos/Bacchus is trouwens mijn favoriete klassieke god. Hij was de god van de druiven, wijn en vrolijkheid en was tevens ook de patroon van de Griekse drama's en komedies
Da's waar, maar de Romeinen hadden meer stijl. Vind ik. Qua beeldhouwkunst e.d. dan.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:10 schreef Reya het volgende:
De Romeinen hebben alles gejat van de Grieken
Eerlijk gezegd nog niet. Maar ik zal je tip zeker in mijn achterhoofd houdenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb je 'De Bacchanten' van Euripides al eens gelezen? Is een aanrader, lekker luguber.
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:20 schreef Doffy het volgende:
Eros
ontwortelt
mijn hart
zoals een wervelwind
een bergeik
![]()
Het boekje 'Eros ontwortelt mijn hart' staat hier in mijn kast.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:20 schreef Doffy het volgende:
Eros
ontwortelt
mijn hart
zoals een wervelwind
een bergeik
![]()
Het ligt hier nu onder mijn handquote:Op zondag 19 juni 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het boekje 'Eros ontwortelt mijn hart' staat hier in mijn kast.
Ik in mijn literatuur-gekke periode (die nog steeds voortduurt) in de ramsj bij De Slegtequote:Op zondag 19 juni 2005 20:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb het in mijn lesbische periode besteld bij een lesbische boekhandel.
Je maakt me lyrisch, Doffyquote:Op zondag 19 juni 2005 20:24 schreef Doffy het volgende:
Ik houd van dingen
die mij strelen
ik geloof dat
liefde
het zonlicht
weerspiegelt![]()
![]()
Ik heb alleen het eerste boek gelezen.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Openbaringen is voor mij al lang geleden, dus misschien dat ik ze nog eens ga lezen. Maar komen die dingen als dat grote beest uit zee er ook in voor dan?
Daar was het vast goedkoper.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:24 schreef Doffy het volgende:
Ik in mijn literatuur-gekke periode (die nog steeds voortduurt) in de ramsj bij De Slegte
Ook letterlijk in officiele contracten en akten etc.?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik mag mij soms graag weg laten voeren ja, zeker op dit soort schitterende dromerij.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb je zo'n romantische inborst, Doffel?
Misschien omdat je dan minder hoeft te eten.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, opvallend positiefquote:Op zondag 19 juni 2005 20:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb je zo'n romantische inborst, Doffel?
Ja dus.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kwam het eens tegen in de algemene voorwaarden van een vliegmaatschappij. Ik vermoed dus van wel, dat het de officiële term is...
Liev.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:26 schreef Doffy het volgende:
Ik mag mij soms graag weg laten voeren ja, zeker op dit soort schitterende dromerij.
Het staat zelfs in het woordenboek:quote:
Niets mis meequote:Op zondag 19 juni 2005 20:26 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik mag mij soms graag weg laten voeren ja, zeker op dit soort schitterende dromerij.
Zal God leuk vinden, dat-ie overal de schuld van krijgt.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het staat zelfs in het woordenboek:
3 ( juridisch; handel )
circumstances beyond one's control
( juridisch, handel ) force majeure, Act of God ( in het bijzonder met betrekking tot verzekeringen )
context
een geval van overmacht
circumstances beyond one's control, (a case of) force majeure, an Act of God
God is Liefde, dus dat hij de schuld krijgt van alle rampen lijkt me geen probleem voor hem. Sterker, hij is ook de veroorzaker, dus hij moet niet zeurenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:32 schreef Alicey het volgende:
Zal God leuk vinden, dat-ie overal de schuld van krijgt.
Ja, en dat mensen dat dan ook nog eens niet vergoed krijgen.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:32 schreef Alicey het volgende:
Zal God leuk vinden, dat-ie overal de schuld van krijgt.
Zo'n slanke jongen waarschijnlijk:quote:Op zondag 19 juni 2005 20:31 schreef Doffy het volgende:
Het is de schuld van Aphrodite
lieve moeder
ik kan echt niet
verder weven
Ik ben door
liefde
voor een slanke jongen
verlamd
Mjah, voor veel beroepen is het verplicht om een aansprakelijkheidsverzekering te hebben, maar juist voor een beroep met veel verantwoordelijkheid als God dus schijnbaar niet.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, en dat mensen dat dan ook nog eens niet vergoed krijgen.
Hmmm ja, zoiets, maar dan andersquote:Op zondag 19 juni 2005 20:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo'n slanke jongen waarschijnlijk:
[afbeelding]
Maar dan zonder blaadje tuuk. Stomme Vaticaansen.
christen, hare krishna, pot...wat voor periodes heb je nog meer gehad Lupa ?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn lesbische periode besteld bij een lesbische boekhandel.
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die vrouw heeft zo'n ontzettend mooie kont.
Ik had vroeger de ene bevlieging na de andere.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:45 schreef het_fokschaap het volgende:
christen, hare krishna, pot...wat voor periodes heb je nog meer gehad Lupa ?
Je maakt mensen echt vrolijk, Doffyquote:Op zondag 19 juni 2005 20:48 schreef Doffy het volgende:
*zing*
Ach Sylvie'tje,
de rozen zullen bloeien
Houd ajb op, zoiets zingt mijn vader ook de hele dag.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:48 schreef Doffy het volgende:
*zing*
Ach Sylvie'tje,
de rozen zullen bloeien
Nog meer jeugdsentiment.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:48 schreef Doffy het volgende:
*zing*
Ach Sylvie'tje,
de rozen zullen bloeien
Mooi weer, lekker relaxte dag gehad, het leven is mooiquote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:48 schreef Doffy het volgende:
*zing*
Ach Sylvie'tje,
de rozen zullen bloeien
Was wel een relaxte dag ja, maar er was anders toch weinig uit mijn handen gekomen.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mooi weer, lekker relaxte dag gehad, het leven is mooi
Idd, bijna net zo mooi als een vrouwquote:Op zondag 19 juni 2005 20:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mooi weer, lekker relaxte dag gehad, het leven is mooi
ik heb de eerste delen al gemist. snap ik het dan nog ?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Taken komt eropSteven Spielberg miniserie, 10 delen.
Taken komt vanavond om 22 uur op RTL5, volgens mij.quote:
Leven kan heerlijk zijn!quote:Op zondag 19 juni 2005 20:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik voel me helemaal happy, blij met alles en iedereen (in beginsel dan hoor, er zijn ongetwijfeld uitzonderingen) en gewoon goed
Heeeerlijk
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik voel me helemaal happy, blij met alles en iedereen (in beginsel dan hoor, er zijn ongetwijfeld uitzonderingen) en gewoon goed
Heeeerlijk
Yeps!quote:
Die hond houdt van sproeiers?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Yeps!
En dan ga ik nu eventjes met Misu een rondje lopen en daarna gaan we in de tuin met de sproeier spelenGoed voor de plantjes en leuk voor Misu
bijdehandjequote:Op zondag 19 juni 2005 20:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]![]()
ok, lekker ! dan zal ik maar niet vragen hoe dat zo ineens komt
Vooral van water, dus ik denk (nog niet geprobeerd0 dat als ik met de tuinslang de planten ga besproeien, Misu wel lekker mee wil spelen.quote:
Ik heb alleen het eerste deel gezien. Maar ik denk het wel.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:54 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb de eerste delen al gemist. snap ik het dan nog ?
Het zou misschien ook iets voor mijn kat zijn. Die is ook gek op stromend water. Pas als het erg hard stroomt komt ze tot de conclusie dat ze er nat van wordt en het eigenlijk niet leuk vindt.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vooral van water, dus ik denk (nog niet geprobeerd0 dat als ik met de tuinslang de planten ga besproeien, Misu wel lekker mee wil spelen.
nog even in de tuin hangen danquote:Op zondag 19 juni 2005 20:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Taken komt vanavond om 22 uur op RTL5, volgens mij.
Is het een poema of een tijger?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:15 schreef het_fokschaap het volgende:iemand een poema kwijt. d'r zit er één in mn tuin ?
Zonder poes komt het nooit helemaal goedquote:Op zondag 19 juni 2005 21:15 schreef het_fokschaap het volgende:iemand een poema kwijt. d'r zit er één in mn tuin ?
Midasquote:Op zondag 19 juni 2005 21:20 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zonder poes komt het nooit helemaal goed
Nee, gewoon ronduit.nlquote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:29 schreef ReCreative het volgende:
Navond. Laatste uitzending 'Wie was ik' gezien met inleidende discussie
. Nou ja, discussie, meer een opeenstapeling van meningen ('ik denk het wel want...' vs 'ik denk het niet want...')
dus we zijn eigenlijk geen stap verder gekomen met dat programma ?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:29 schreef ReCreative het volgende:
. Nou ja, discussie, meer een opeenstapeling van meningen ('ik denk het wel want...' vs 'ik denk het niet want...')
Mjah, ik geloof ook niet dat de optiek van het programma was te bewijzen of iets wel of niet bestaat. Lijkt me ook zinloos. Feitelijk definieer je een onstoffelijke verbinding tussen een huidig en een vorig leven, lijkt me lastig aan te tonen of te bewijzen binnen bestaande wetenschapskadersquote:Op zondag 19 juni 2005 21:29 schreef qu63 het volgende:
Ik had gelezen dat het eigenlijk bagger zou zijn omdat er helemaal niks van waar zou zijn volgens een "sociobioloog"
Juistquote:Op zondag 19 juni 2005 21:30 schreef het_fokschaap het volgende:
dus we zijn eigenlijk geen stap verder gekomen met dat programma ?
Ik heb ook alleen maar vaag iets opgevangen.. heb het programma ook niet gezien..quote:Op zondag 19 juni 2005 21:32 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mjah, ik geloof ook niet dat de optiek van het programma was te bewijzen of iets wel of niet bestaat. Lijkt me ook zinloos. Feitelijk definieer je een onstoffelijke verbinding tussen een huidig en een vorig leven, lijkt me lastig aan te tonen of te bewijzen binnen bestaande wetenschapskaders.
interessant stukje !quote:Op zondag 19 juni 2005 21:34 schreef Bensel het volgende:
Hoi allemaal.. eerst maar eens iemand z'n ongelijk gegeven over bepaalde creationistiche denkwijzes.. zie ook: Bekrompenheid van gelovigen
Geen één aflevering?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:34 schreef qu63 het volgende:
Ik heb ook alleen maar vaag iets opgevangen.. heb het programma ook niet gezien..
Neequote:
Was jij ook een koopman uit Wenen?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:39 schreef qu63 het volgende:
maar ben wel naar regressietherapie gegaan!
Nee, ik heb een andere therapie gekregen!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Was jij ook een koopman uit Wenen?
Ik was in mijn vorige leven Oscar Wildequote:Op zondag 19 juni 2005 21:43 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me af of ik wil weten wat ik in een eventueel vorig leven was.. Ben bang dat er niet veel goeds uit komt.
Okquote:Op zondag 19 juni 2005 21:42 schreef qu63 het volgende:
Nee, ik heb een andere therapie gekregen!
Meer een soort van (familie van..) Reiki behandeling..
Een hele goede kans ja.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik was in mijn vorige leven Oscar Wilde
Ik denk dat jij Maria Magdalena was![]()
Regressie is meer terug gaan naar je verleden, dat kan 5 jaar terug zijn, of 500 bij wijze van..quote:Op zondag 19 juni 2005 21:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht dat regressie zich met name met ervaringen uit het verleden verband hield
.
Ik heb nog nooit een vorm van regressie of zo gehad.
Kan ook je eigen leven zijn, maar dan je vroege jeugd waaraan je geen bewuste herinneringen hebt. Mijn broertje heeft dat gedaan.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht dat regressie zich met name met ervaringen uit het verleden verband hield
.
Ik heb nog nooit een vorm van regressie of zo gehad.
Over de doodsoorzaak konden ze nog niks zeggen.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:48 schreef qu63 het volgende:
Doffy? Schaap?
Hoofd gevonden in water Amsterdam-Noord
Wie was dat?
geen idee, maar ik zit dan ook tijdelijk in Hoornquote:Op zondag 19 juni 2005 21:48 schreef qu63 het volgende:
Doffy? Schaap?
Hoofd gevonden in water Amsterdam-Noord
Wie was dat?
Doet me denken aan Highlander!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Over de doodsoorzaak konden ze nog niks zeggen.
De pliesie is soms zo slim.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Over de doodsoorzaak konden ze nog niks zeggen.
Gevlucht hequote:Op zondag 19 juni 2005 21:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
geen idee, maar ik zit dan ook tijdelijk in Hoorn
Pciesquote:Op zondag 19 juni 2005 21:50 schreef ReCreative het volgende:
Grappig dat veel mensen zich met name associëren met een beroemdheid uit het verleden. De kans is natuurlijk vele malen groter dat je een ezelverkoper was in een buitenwijk van Jeruzalem ('Jezus? Jaaah, wel es van gehoord...').
Dat weet ik wel, maar ik wist niet of jouw regressie ook met het verleden te maken hadquote:Op zondag 19 juni 2005 21:48 schreef qu63 het volgende:
Regressie is meer terug gaan naar je verleden, dat kan 5 jaar terug zijn, of 500 bij wijze van..
Dat lijkt mij misschien nog wel enger.. Hoewel het aan de andere kant misschien wel het een en ander zou ophelderen. Er zitten wel gaten in mijn jeugdherinneringen. Maar misschien is dat niet voor niets.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kan ook je eigen leven zijn, maar dan je vroege jeugd waaraan je geen bewuste herinneringen hebt. Mijn broertje heeft dat gedaan.
gaat boven mijn petquote:Op zondag 19 juni 2005 21:50 schreef Bensel het volgende:
He.. ik wil dat iemand hier reageert: Bekrompenheid van gelovigen
Bekrompenheid van gelovigenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:50 schreef Bensel het volgende:
He.. ik wil dat iemand hier reageert: Bekrompenheid van gelovigen
Ik zou eigenlijk regressie therapie krijgen, maar dat is "ingewisseld" omdat die andere therapie beter bij mij paste..quote:Op zondag 19 juni 2005 21:51 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar ik wist niet of jouw regressie ook met het verleden te maken had.
Hmmm, ik vind Mata Hari ook wel bij je passenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat ik in mijn vorige leven Lady Godiva was.
euhm.. ik wou juist geen rel startenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bekrompenheid van gelovigen
zo goed Bensel?
volgens google: google dusquote:Op zondag 19 juni 2005 21:53 schreef ReCreative het volgende:
Weet iemand of Jezus trouwens Joshua ben Meryam of Joshua ben Yosef heette? Lijkt me in verband met de schimmige afkomst wel een discussie toentertijd.
Tja, het kan wel zinvol zijn, maar ik denk wel dat je er vervolgens iets mee moet doen. Daar doet mijn broertje dan weer niet aanquote:Op zondag 19 juni 2005 21:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat lijkt mij misschien nog wel enger.. Hoewel het aan de andere kant misschien wel het een en ander zou ophelderen. Er zitten wel gaten in mijn jeugdherinneringen. Maar misschien is dat niet voor niets.
Joshua ben JHWH, was daar ook niet al die ellende om te doen dat ze hem uiteindelijk gekruisigd hebben?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:53 schreef ReCreative het volgende:
Weet iemand of Jezus trouwens Joshua ben Meryam of Joshua ben Yosef heette? Lijkt me in verband met de schimmige afkomst wel een discussie toentertijd.
Ik weet niet of ik er verstandig aan doe. Ik mis op zich niets aan die herinneringen.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, het kan wel zinvol zijn, maar ik denk wel dat je er vervolgens iets mee moet doen. Daar doet mijn broertje dan weer niet aan
Maria heeft heden ten dage te veel verschillende schrijfwijzen, dus Yosef wint het altijdquote:Op zondag 19 juni 2005 21:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens google: google dus
Jezus Joshua ben Yosef : 36
Jezus Joshua ben Meryam: 4
Ah en daar zeker ook nog een cafebaas afknallen he?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:50 schreef het_fokschaap het volgende:
geen idee, maar ik zit dan ook tijdelijk in Hoorn
Leuk!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:57 schreef miss_sly het volgende:
* miss_sly heeft net de brochures Kunstgeschiedenis studeren in deeltijd aangevraagd in Leiden en Amsterdam
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ah en daar zeker ook nog een cafebaas afknallen he?
Dat was, getuige de afwijkende straf, om heel andere dingenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:56 schreef Alicey het volgende:
Joshua ben JHWH, was daar ook niet al die ellende om te doen dat ze hem uiteindelijk gekruisigd hebben?
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:53 schreef Reya het volgende:
Hmmm, ik vind Mata Hari ook wel bij je passen
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:57 schreef miss_sly het volgende:
* miss_sly heeft net de brochures Kunstgeschiedenis studeren in deeltijd aangevraagd in Leiden en Amsterdam
Alle vier denk ik zelfs.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:55 schreef Alicey het volgende:
Ik was vast iets dat verbrand, verzopen, opgehangen of gevierendeeld is.
Waarbij het van groot belang is de correcte volgorde aan te houdenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alle vier denk ik zelfs.
ik mocht er niet inquote:Op zondag 19 juni 2005 21:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ah en daar zeker ook nog een cafebaas afknallen he?
En dan schieten hequote:
Het zou heel goed kunnen dat ze het heel zeker wilden weten dat ik het niet zou overleven ja.quote:
Bekrompenheid van gelovigenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, zolang je de Here maar trouw blijft, komt alles goed met je
Maar je kwam terug!quote:Op zondag 19 juni 2005 22:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou heel goed kunnen dat ze het heel zeker wilden weten dat ik het niet zou overleven ja.
Mag ik vragen hoe jij over dit enorm getekende beeld van jezelf komt?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:01 schreef Alicey het volgende:
Het zou heel goed kunnen dat ze het heel zeker wilden weten dat ik het niet zou overleven ja.
Welke lijkt jou logisch? Ik denk verzuipen, ophangen, vierendelen, verbranden.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:00 schreef ReCreative het volgende:
Waarbij het van groot belang is de correcte volgorde aan te houden.
Laat ik het samenvatten met dat veel facetten van mijn leven en van wie ik ben niet echt werden geapprecieerd vroeger.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:02 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe jij over dit enorm getekende beeld van jezelf komt?
Je kunt ook eerst verbranden voor het vierendelen, maar het trekt lekkerder als je niet zo verkoold bentquote:Op zondag 19 juni 2005 22:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Welke lijkt jou logisch? Ik denk verzuipen, ophangen, vierendelen, verbranden.
Heb ook gekekenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:29 schreef ReCreative het volgende:
Nee, zo ben ik niet. Als ik verzopen, opgehangen, gevierendeeld en verbrand ben kom ik toch wel tot de conclusie dat ik niet echt welkom ben.quote:
Het uit elkaar trekken van een verkoold lijk is geen lol aan.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:04 schreef ReCreative het volgende:
Je kunt ook eerst verbranden voor het vierendelen, maar het trekt lekkerder als je niet zo verkoold bent.
Het publiek wil inderdaad wel wat vermaak.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het uit elkaar trekken van een verkoold lijk is geen lol aan.
In WFL kijken we niet op een bloedig verleden meer of minderquote:Op zondag 19 juni 2005 22:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik niet. Als ik verzopen, opgehangen, gevierendeeld en verbrand ben kom ik toch wel tot de conclusie dat ik niet echt welkom ben.
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:03 schreef Alicey het volgende:
Laat ik het samenvatten met dat veel facetten van mijn leven en van wie ik ben niet echt werden geapprecieerd vroeger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AZP (Automatische Zweefkezen Protectie) geactiveerd.
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:06 schreef ReCreative het volgende:
[..]Ik doe geen censuur hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AZP (Automatische Zweefkezen Protectie) geactiveerd.
Maar hoezo denk je dat ik enorm geliefd was in een vorig leven?![]()
WFL'ers zijn niet zo moeilijk nee.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:06 schreef Reya het volgende:
[..]
In WFL kijken we niet op een bloedig verleden meer of minder![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:06 schreef ReCreative het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AZP (Automatische Zweefkezen Protectie) geactiveerd.Wat schattig.
Dat was daarvoorquote:Op zondag 19 juni 2005 22:04 schreef Geartsjuh het volgende:
Wat was de inleidende discussie? Heb ik iets gemist?
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:06 schreef ReCreative het volgende:
[..]Automatische Zweefkezen ProtectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AZP (Automatische Zweefkezen Protectie) geactiveerd.![]()
Ik ben me aan het orienterenquote:
Dan heb je inderdaad tijd zat ja.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben me aan het orienteren
Het zou toch pas voor september 2006 zijn, dus ik heb de tijd
Hmm ok. Ik heb trouwens nu ik erover nadenk vroeger ook wel eens een regressie gehad. Alleen ging ik toen terug naar de tijd dat mijn moeder drie maanden zwanger was van mij. Ik was dus -6 maanden oudquote:Op zondag 19 juni 2005 22:08 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat was daarvoor. Een sociobioloog, een wetenschapsfilosoof, een regressietherapeute, uns aller Derk, und de man die in de laatste aflevering in regressie ging. Ik vond het enigszins zoutloos dus je hebt niet zoveel gemist
.
Dat gaat ook vanzelfquote:
Uit de ervaring geliefd te zijn kan de behoefte ontstaan een niet-geliefd zijn te ervaren. 't Is net wat je kiest, in mijn optiek zijn er bepaalde thema's in je leven die door jou uitgekozen zijn om eens te ervaren. Dit zou een thema kunnen zijn.quote:Maar hoezo denk je dat ik enorm geliefd was in een vorig leven?
Nou, dan heb ik het lekker uitgekozen.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:11 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat gaat ook vanzelf.
[..]
Uit de ervaring geliefd te zijn kan de behoefte ontstaan een niet-geliefd zijn te ervaren. 't Is net wat je kiest, in mijn optiek zijn er bepaalde thema's in je leven die door jou uitgekozen zijn om eens te ervaren. Dit zou een thema kunnen zijn.
Wat me er aan doet denken dat je momenteel veel te geliefd bent hier op Fok! Denk je wel aan je thema?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:11 schreef ReCreative het volgende:
...in mijn optiek zijn er bepaalde thema's in je leven die door jou uitgekozen zijn om eens te ervaren. Dit zou een thema kunnen zijn.
Ja, dat valt mij soms ook wel op.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:13 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat me er aan doet denken dat je momenteel veel te geliefd bent hier op Fok! Denk je wel aan je thema?
Ik zou toch maar uitkijken. De dokter ziet je komen met 'last van een knagend karma en een stekend onderbuikgevoel'quote:Op zondag 19 juni 2005 22:13 schreef Alicey het volgende:
Ja, dat valt mij soms ook wel op.Maar zoals ik al zei ben ik veels te laat met mijn thema, tegenwoordig mag je afwijkend zijn.
De dokter heeft me al met veel engere dingen aan zien komen.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:15 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik zou toch maar uitkijken. De dokter ziet je komen met 'last van een knagend karma en een stekend onderbuikgevoel'.
Drink zequote:
Ik ga het toch maar weer proberen straks.. mss dat ik weer de nacht doorhaalquote:Op zondag 19 juni 2005 22:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen met deze hitte, dus ik blijf nog even aan.
Heeft Gear je nog geknuffeld vrijdag btw?quote:
Ik slaap ook niet meteenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:16 schreef Alicey het volgende:
Ik kan niet slapen met deze hitte, dus ik blijf nog even aan.
Vrijdag, en zaterdag. Maar dat gebeurt in onze verhouding wel vaker hoorquote:Op zondag 19 juni 2005 22:19 schreef qu63 het volgende:
Heeft Gear je nog geknuffeld vrijdag btw?
Ze moest van mijquote:Op zondag 19 juni 2005 22:20 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Vrijdag, en zaterdag. Maar dat gebeurt in onze verhouding wel vaker hoor.
Ik ga het uiteindelijk maar proberen. Nacht doorhalen is niet goed. Ik ben nu al erg moe (en dus gevoelig), en morgen wordt waarschijnlijk een erg drukke dag. Zou geen prettige combi zijn.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ga het toch maar weer proberen straks.. mss dat ik weer de nacht doorhaal
Ik vind het hier te warm.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:19 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik slaap ook niet meteen. Of heel weinig. Maar 't is hier redelijk koel gebleven ondanks dat de hele dag de zon op het dak stond
.
Klinkt vaag.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:22 schreef Reya het volgende:
Ah, het liedje wat ik nu luister gaat over een tot leven komende geaborteerde foetus
Kom hierheen!quote:
Waar ik nu zit is al een ventilator nodig, en mijn slaapkamer heeft de hele dag op de zon gestaan.quote:
[22:47] <qu63|kut> geef hem dan maar een knuffel namens mijquote:Op zondag 19 juni 2005 22:24 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Had qu om gevraagd idd. En heb ik ook wel gedaan hoor.
Ik heb niet gehoord 'deze is van qu'quote:Op zondag 19 juni 2005 22:24 schreef Geartsjuh het volgende:
Had qu om gevraagd idd. En heb ik ook wel gedaan hoor.
Mijn kamer ook, maar ik heb een laken voor mijn raam gehangen dus had nergens last van!quote:Op zondag 19 juni 2005 22:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar ik nu zit is al een ventilator nodig, en mijn slaapkamer heeft de hele dag op de zon gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |