christen, hare krishna, pot...wat voor periodes heb je nog meer gehad Lupa ?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn lesbische periode besteld bij een lesbische boekhandel.
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die vrouw heeft zo'n ontzettend mooie kont.
Ik had vroeger de ene bevlieging na de andere.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:45 schreef het_fokschaap het volgende:
christen, hare krishna, pot...wat voor periodes heb je nog meer gehad Lupa ?
Je maakt mensen echt vrolijk, Doffyquote:Op zondag 19 juni 2005 20:48 schreef Doffy het volgende:
*zing*
Ach Sylvie'tje,
de rozen zullen bloeien
Houd ajb op, zoiets zingt mijn vader ook de hele dag.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:48 schreef Doffy het volgende:
*zing*
Ach Sylvie'tje,
de rozen zullen bloeien
Nog meer jeugdsentiment.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:48 schreef Doffy het volgende:
*zing*
Ach Sylvie'tje,
de rozen zullen bloeien
Mooi weer, lekker relaxte dag gehad, het leven is mooiquote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:48 schreef Doffy het volgende:
*zing*
Ach Sylvie'tje,
de rozen zullen bloeien
Was wel een relaxte dag ja, maar er was anders toch weinig uit mijn handen gekomen.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mooi weer, lekker relaxte dag gehad, het leven is mooi
Idd, bijna net zo mooi als een vrouwquote:Op zondag 19 juni 2005 20:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mooi weer, lekker relaxte dag gehad, het leven is mooi
ik heb de eerste delen al gemist. snap ik het dan nog ?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Taken komt eropSteven Spielberg miniserie, 10 delen.
Taken komt vanavond om 22 uur op RTL5, volgens mij.quote:
Leven kan heerlijk zijn!quote:Op zondag 19 juni 2005 20:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik voel me helemaal happy, blij met alles en iedereen (in beginsel dan hoor, er zijn ongetwijfeld uitzonderingen) en gewoon goed
Heeeerlijk
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik voel me helemaal happy, blij met alles en iedereen (in beginsel dan hoor, er zijn ongetwijfeld uitzonderingen) en gewoon goed
Heeeerlijk
Yeps!quote:
Die hond houdt van sproeiers?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Yeps!
En dan ga ik nu eventjes met Misu een rondje lopen en daarna gaan we in de tuin met de sproeier spelenGoed voor de plantjes en leuk voor Misu
bijdehandjequote:Op zondag 19 juni 2005 20:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]![]()
ok, lekker ! dan zal ik maar niet vragen hoe dat zo ineens komt
Vooral van water, dus ik denk (nog niet geprobeerd0 dat als ik met de tuinslang de planten ga besproeien, Misu wel lekker mee wil spelen.quote:
Ik heb alleen het eerste deel gezien. Maar ik denk het wel.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:54 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb de eerste delen al gemist. snap ik het dan nog ?
Het zou misschien ook iets voor mijn kat zijn. Die is ook gek op stromend water. Pas als het erg hard stroomt komt ze tot de conclusie dat ze er nat van wordt en het eigenlijk niet leuk vindt.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vooral van water, dus ik denk (nog niet geprobeerd0 dat als ik met de tuinslang de planten ga besproeien, Misu wel lekker mee wil spelen.
nog even in de tuin hangen danquote:Op zondag 19 juni 2005 20:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Taken komt vanavond om 22 uur op RTL5, volgens mij.
Is het een poema of een tijger?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:15 schreef het_fokschaap het volgende:iemand een poema kwijt. d'r zit er één in mn tuin ?
Zonder poes komt het nooit helemaal goedquote:Op zondag 19 juni 2005 21:15 schreef het_fokschaap het volgende:iemand een poema kwijt. d'r zit er één in mn tuin ?
Midasquote:Op zondag 19 juni 2005 21:20 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zonder poes komt het nooit helemaal goed
Nee, gewoon ronduit.nlquote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:29 schreef ReCreative het volgende:
Navond. Laatste uitzending 'Wie was ik' gezien met inleidende discussie
. Nou ja, discussie, meer een opeenstapeling van meningen ('ik denk het wel want...' vs 'ik denk het niet want...')
dus we zijn eigenlijk geen stap verder gekomen met dat programma ?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:29 schreef ReCreative het volgende:
Navond. Laatste uitzending 'Wie was ik' gezien met inleidende discussie
. Nou ja, discussie, meer een opeenstapeling van meningen ('ik denk het wel want...' vs 'ik denk het niet want...')
Mjah, ik geloof ook niet dat de optiek van het programma was te bewijzen of iets wel of niet bestaat. Lijkt me ook zinloos. Feitelijk definieer je een onstoffelijke verbinding tussen een huidig en een vorig leven, lijkt me lastig aan te tonen of te bewijzen binnen bestaande wetenschapskadersquote:Op zondag 19 juni 2005 21:29 schreef qu63 het volgende:
Ik had gelezen dat het eigenlijk bagger zou zijn omdat er helemaal niks van waar zou zijn volgens een "sociobioloog"
Juistquote:Op zondag 19 juni 2005 21:30 schreef het_fokschaap het volgende:
dus we zijn eigenlijk geen stap verder gekomen met dat programma ?
Ik heb ook alleen maar vaag iets opgevangen.. heb het programma ook niet gezien..quote:Op zondag 19 juni 2005 21:32 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mjah, ik geloof ook niet dat de optiek van het programma was te bewijzen of iets wel of niet bestaat. Lijkt me ook zinloos. Feitelijk definieer je een onstoffelijke verbinding tussen een huidig en een vorig leven, lijkt me lastig aan te tonen of te bewijzen binnen bestaande wetenschapskaders.
interessant stukje !quote:Op zondag 19 juni 2005 21:34 schreef Bensel het volgende:
Hoi allemaal.. eerst maar eens iemand z'n ongelijk gegeven over bepaalde creationistiche denkwijzes.. zie ook: Bekrompenheid van gelovigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |