Indd... ik zit te zweten als een otter, en ik doe niets meer dan jus d'orange zuipen en tikkenquote:
Volgens Raymond zijn het enorm spannende boeken. Ken je ze?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:20 schreef Doffy het volgende:
Wordt een saai filmpje volgens mij... maar goed, Apocalypse Now! heet natuurlijk niet voor niets zo...
hoe zweet een otter ?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
Indd... ik zit te zweten als een otter, en ik doe niets meer dan jus d'orange zuipen en tikken![]()
Welke boeken?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgens Raymond zijn het enorm spannende boeken. Ken je ze?
Mooie film!quote:Ik ben bang voor Apocalypse Now. Heb hem nooit durven kijken.
Zweten otters?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:21 schreef Doffy het volgende:
Indd... ik zit te zweten als een otter, en ik doe niets meer dan jus d'orange zuipen en tikken![]()
Ik heb nog een deel uit de Laatste Bazuin serie liggen, ooit voor mijn verjaardag gekregen.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens Raymond zijn het enorm spannende boeken. Ken je ze?
Ik ben bang voor Apocalypse Now. Heb hem nooit durven kijken.
Geen idee, maar het schijnt veel te zijn... volgens de overlevering.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:22 schreef het_fokschaap het volgende:
hoe zweet een otter ?
Ik denk dat je je kleding uit moet doen, en een foto van jezelf inplakken.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zit al in m'n onderbroekquote:Op zondag 19 juni 2005 19:24 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat je je kleding uit moet doen, en een foto van jezelf inplakken.
Left behind van Tim LaHaye. Over het Einde der Tijden volgens de christelijke leer. Bush gelooft dat deze (fictie)boeken werkelijkheid zullen worden. Vertaald als De laatste bazuin.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:23 schreef Doffy het volgende:
Welke boeken?
quote:Op zondag 19 juni 2005 19:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Geen idee, maar het schijnt veel te zijn... volgens de overlevering.
quote:Op zondag 19 juni 2005 19:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zit al in m'n onderbroek![]()
En daar blijft het bij, en ik maak er ook geen foto van![]()
Succes.quote:Maar in ga nu in het tempo van een 3-tenige luiaard met migraine een broodje smeren![]()
hee, d'r zijn ook DVDs van !quote:Op zondag 19 juni 2005 19:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Left behind van Tim LaHaye. Over het Einde der Tijden volgens de christelijke leer. Bush gelooft dat deze (fictie)boeken werkelijkheid zullen worden. Vertaald als De laatste bazuin.
http://www.stapel.org/nl/b/9024262267.htm
Dat zullen wel van die kwalitatief hoogstaande low-budget christelijke films met bordkartonnen decors zijn.quote:
Het valt tegen. Als je Openbaringen kent, dan weet je precies hoe het verhaal loopt. Het is gewoon niet leuk, want werkelijk alles is zo voorspelbaar als wat.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:28 schreef Doffy het volgende:
Voor details kunnen jullie terecht bij Lupa
En die boeken klinken de moeite van het lezen waard. Als ik me echt verveel, althans
details willen we Luupquote:
Openbaringen is voor mij al lang geleden, dus misschien dat ik ze nog eens ga lezen. Maar komen die dingen als dat grote beest uit zee er ook in voor dan?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:29 schreef Alicey het volgende:
Het valt tegen. Als je Openbaringen kent, dan weet je precies hoe het verhaal loopt. Het is gewoon niet leuk, want werkelijk alles is zo voorspelbaar als wat.
Evolutiequote:
ja, die met 7 koppenquote:Op zondag 19 juni 2005 19:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Openbaringen is voor mij al lang geleden, dus misschien dat ik ze nog eens ga lezen. Maar komen die dingen als dat grote beest uit zee er ook in voor dan?
mooiquote:Op zondag 19 juni 2005 19:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Evolutie
Ik geloofde van Goden
Dat Goden goed waren
Hun daden mooi en waar
Hun kinderen rein en pracht
Onzer leven ondergeschikt
Aan opperwezens schoon en puur
Ik dacht van profeten
Dat profeten wijs waren
Hun woorden waar en raak
Hun voorkomen inspirerend
Onze bevindingen verdacht
Bij mensen zulker signatuur
Ik zag in geloven
Dat geloven weten was
Ons leven enkel voor kruis
Ons lezen enkel van index
Het paradijs zacht en zoet
Bij een aarde zo zuur
Ik keek naar atheïsme
Dat leven het individu was
Ons denken zonder vooroordeel
Ons doen zonder beperkingen
Het leven slechts gegrild
Door de tastbare, weelderige natuur
(Helaas) niet, neequote:Op zondag 19 juni 2005 19:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mooi
al is een atheïstisch leven niet zonder vooroordelen
dan wil ik niet weten wat er gebeurt als ik die films online aanschafquote:Op zondag 19 juni 2005 19:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Computer bevroor tijdens het downen van de trailer.Een daad van God, vermoed ik.
Ik zou het risico idd niet nemen als ik jou was.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:39 schreef het_fokschaap het volgende:
dan wil ik niet weten wat er gebeurt als ik die films online aanschaf
ik heb met dit weer juist de neiging heel licht te eten. een komkommer met dipsaus ofzoquote:Op zondag 19 juni 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb met dit soort weer altijd zo'n zin in vet eten. Is dat verklaarbaar? Vanmiddag is mijn morele verval zelfs tot een dieptepunt gedaald met het verorberen van een frikadel speciaal.
Het gaat steeds beter met je!quote:Op zondag 19 juni 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb met dit soort weer altijd zo'n zin in vet eten. Is dat verklaarbaar? Vanmiddag is mijn morele verval zelfs tot een dieptepunt gedaald met het verorberen van een frikadel speciaal.
maar ik neem aan dat niet iedereen die uitdrukking gebruiktquote:Op zondag 19 juni 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet je dat in het Engels (Amerika met name neem ik aan) overmacht aangeduid wordt met 'an act of God'?
Dat is ook veel logischer heb ik het idee. Maar bij mij werkt dat dus niet zo.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:44 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb met dit weer juist de neiging heel licht te eten. een komkommer met dipsaus ofzo
Hetzelfde hierquote:Op zondag 19 juni 2005 19:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb met dit weer juist de neiging heel licht te eten. een komkommer met dipsaus ofzo
Ik kwam het eens tegen in de algemene voorwaarden van een vliegmaatschappij. Ik vermoed dus van wel, dat het de officiële term is...quote:Op zondag 19 juni 2005 19:45 schreef het_fokschaap het volgende:
maar ik neem aan dat niet iedereen die uitdrukking gebruikt
En daargaans gaan die 'acts of God' gepaard met flinke schadequote:Op zondag 19 juni 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet je dat in het Engels (Amerika met name neem ik aan) overmacht aangeduid wordt met 'an act of God'?
Inderdaad, er wordt gedoeld op natuurrampen e.d.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:48 schreef Doffy het volgende:
En daargaans gaan die 'acts of God' gepaard met flinke schade
Typisch..
Idd. De creatie mens is ook al zo'n act of god die veel schade aanricht. Voornamelijk die tweeeneenhalf procent morele zondaars die niet in hem wilt gelovenquote:Op zondag 19 juni 2005 19:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
En daargaans gaan die 'acts of God' gepaard met flinke schade
Typisch..
Och, je moet de Hel toch ergens warm mee stokenquote:Op zondag 19 juni 2005 19:50 schreef Reya het volgende:
Idd. De creatie mens is ook al zo'n act of god die veel schade aanricht. Voornamelijk die tweeeneenhalf procent morele zondaars die niet in hem wilt geloven
Ik moet de eerste oorlog ontketend tussen verschillende groepen atheïsten nog zien.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:50 schreef Reya het volgende:
Idd. De creatie mens is ook al zo'n act of god die veel schade aanricht. Voornamelijk die tweeeneenhalf procent morele zondaars die niet in hem wilt geloven
Hmmm, geloof is misschien een oorzaak van oorlogen, maar het ligt veelal ook aan mensen die denken andere mensen te kunnen controleren. Alhoewel er natuurlijk wel gelijkenissen tussen beide bestaanquote:Op zondag 19 juni 2005 19:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik moet de eerste oorlog ontketend tussen verschillende groepen atheïsten nog zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |