quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:47 schreef Dizer het volgende:
Omdat ie zo snel ging, de vorige, is dit ode topic #2 voor Babsie
Ooooooh..... wij moeten bijpratenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:49 schreef Airelle het volgende:
[..].
Ohja en dizer... ik doe geen examen.
Dus het gaat allemaal om DIT hoofdstuk.
Dan ben jij mijn zwager!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:46 schreef Dizer het volgende:
Omdat de vorige zo snel vol zat, is dit ode topic #2 voor babette21
Zij is de moeder van mijn kind en tevens de grote zus van Airelle!
Je zin is grammaticaal niet correct. De woorden Bleh en Franse kunnen niet samen voorkomen in 1 zinquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:48 schreef mark_03 het volgende:
Bleh, alweer een Franse TT
Oké.quote:
Das niet helemaal correct... Babsie en ik hebben geen relatie.. ik ben alleen de vader van ons zoontje/dochtertje...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan ben jij mijn zwager!
One big, happy family.
C'est vraiquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je zin is grammaticaal niet correct. De woorden Bleh en Franse kunnen niet samen voorkomen in 1 zin
Ja dat weet ik nu welquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oké.
Ik Evelien 17 (!!) jaar oud. Nog niet stemgerechtigd. VWO5 dus nog geen examenkanditdaat enzo....
Oooh zo was je dus bezig...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
Dizer, ik vergat Dizer - ZOWIEE niet want dat was namelijk al de halve finale. Kan dus nooit de finale worden he
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oké.
Ik Evelien 17 (!!) jaar oud. Nog niet stemgerechtigd. VWO5 dus nog geen examenkanditdaat enzo....
Dus je bent vrij?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das niet helemaal correct... Babsie en ik hebben geen relatie.. ik ben alleen de vader van ons zoontje/dochtertje...
Wiskunde is echt makkelijk gewoonquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar morgen is maar een proefwerk... zo boeiend is het niet.
En ik sta goed voor Wiskunde.
Ik vind ANW, Geschiedenis, Aardrijkskunde en Godsdienst/Filosofie NOG makkelijkerquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wiskunde is echt makkelijk gewoon
Ik heb niks gedaan met Havo daarvoor en ben geslaagd met een 9
Bapituh - ZOWIEE en ZOWIEE heeft gewonnenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
Maar wat was nou de uiteindelijke finale????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |