Staat er bijquote:
ach jawel johquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:52 schreef Svensational het volgende:
Klopt niet helemaal grammaticaal geloof ik
Ja, ik twijfelde dusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:55 schreef Airelle het volgende:
klopt wel volgens mij...
mannelijk beau
vrouwelijk belle
toch?
TVP
3. Jij had een nieuw topic moeten openenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:55 schreef Airelle het volgende:
1 een naamtopic
2 in het frans!
dankjewel sven.
precies, 'n naamtopic voor je grote zus... die heb ik nog te goed, remember.....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:01 schreef Svensational het volgende:
3. Jij had een nieuw topic moeten openen![]()
nietus, 't woord is in dit geval de naam en dus sowieso vrouwelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:02 schreef PeRi het volgende:
Het ligt er trouwens aan of het woord Airelle mannelijk of vrouwelijk is. Niet de dame zelf.
ohja...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies, 'n naamtopic voor je grote zus... die heb ik nog te goed, remember.....
Ja wat dat staat vet lelijk!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:14 schreef Bupatih het volgende:
Nee, ik moet morgen nog M&O.
En economie ging gisteren kut.
En voor de rest ging het wel.
En nu ga ik leren.
En nu stop ik met mijn zinnen te beginnen met "En".
jij zit op je werk?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:20 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't te druk om te rellen hoor
kan daarbij echt niet onderbroken worden door telefoontjes enzo...........
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:21 schreef Airelle het volgende:
ja evelien... er zijn ook mensen die moeten werken overdag...
Wij hebben allebij absoluut geen tijd om te fokken... snap je het nou nog niet! Wij hebben geen zin om te werken vandaagquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat jullie dan tijd hebben om te fokken!
belachelijk!
Dan maak je zinquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wij hebben allebij absoluut geen tijd om te fokken... snap je het nou nog niet! Wij hebben geen zin om te werken vandaag![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:24 schreef babette21 het volgende:
@ Diz: nog even volhouden schat... nog 1,5 uur.....
Wat is er zo bijzonder vandaag?quote:@ Airelle: yep, zielig he [nee hoor, werk is wel leuk, alleen vandaag niet]
Ik werk van 8:30 tot 17:15quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:25 schreef Airelle het volgende:
[..].
van 9 tot 5...
[..]
Wat is er zo bijzonder vandaag?
precies..... tijd is 'n vreemd begrip eigenlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:23 schreef Dizer het volgende:
Wij hebben allebij absoluut geen tijd om te fokken... snap je het nou nog niet! Wij hebben geen zin om te werken vandaag![]()
Ik snap het.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies..... tijd is 'n vreemd begrip eigenlijk
we hebben geen tijd, want het is stervensdruk;
maar somehow zitten we al de hele tijd te fokken
in die tijd hadden we zoveel zinnigs kunnen doen
[waardoor we dus tijd zat hadden en t niet druk hoefde t hebben]
ofzo...
waarvan vandaag ook nog 's de hele dag op kantoor...quote:
niks..... zit gewoon geen pit in.......quote:Wat is er zo bijzonder vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |