Weet ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:32 schreef Skaai het volgende:
Die van mij is toch echt wat completer, Svenniepennie
quote:
quote:
Buupsquote:
Zal ik ze hier posten?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga niet niet niet niet niet (!) de spoilers van Peking Express lezen. Ik herhaal het maar even.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga niet niet niet niet niet (!) de spoilers van Peking Express lezen. Ik herhaal het maar even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Whehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:44 schreef Skaai het volgende:
En de finalisten zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fat bikers bounce better.
Probeer eens zo'n adblockerquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:49 schreef Svensational het volgende:
ZOWIEEEEEEEEEEEEEEEEE, ik heb ook een op hol geslagen banner.. Troost me.
.
*drukt aan boezem*quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:49 schreef Svensational het volgende:
ZOWIEEEEEEEEEEEEEEEEE, ik heb ook een op hol geslagen banner.. Troost me.
.
Jij hebt duidelijk nog nooit een op hol geslagen banner gehadquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een op hol geslagen banner gehad
Ik block al jouw homies gewoonquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]. Ik ga nu wel mooi jouw msn-adres aan alllllllllllllll me matties geven hooor.
.
Banga's moet je delen met je homies, weet je.
Sembla gezien ?quote:
De url kopieren in je adres balkquote:
Thanx, dat had ik echt ff nodigquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*drukt aan boezem*
Stil maar jochie
Ik zag er een wc-borstel in eigenlijk die nogal vies was een zeer grote boodschap...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:17 schreef babette21 het volgende:
trouwens, nu wil ik 't toch eens weten...
kan iemand me misschien even uitleggen waarom de één de ander met 'n satétje slaat?!?!?![]()
hè bah, dat wíl ik er niet eens in zien.....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:19 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zag er een wc-borstel in eigenlijk die nogal vies was een zeer grote boodschap...![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
hè bah, dat wíl ik er niet eens in zien.....![]()
![]()
ik blijf nog even bij 'n satétje.....
Het is logischer dat het plaatje een schoonmaakster behelst die de bewoner van het huis met een vieze wc-borstel slaat dan dat iemand met een saté-stokje geslagen word vind ik.quote:
die heb ik weleens een weekje te leen gehad...quote:
Need for Speed underground?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:25 schreef babette21 het volgende:
ik had er maar 1 spel bij: Need for speed.... en dat speelde ik ongeveer non-stop
nou 't lijkt meer op saté.......quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:25 schreef Tranceptor het volgende:
Het is logischer dat het plaatje een schoonmaakster behelst die de bewoner van het huis met een vieze wc-borstel slaat dan dat iemand met een saté-stokje geslagen word vind ik.![]()
Ik had vroeger een Gayboy, een Nes, een SNES, nu heb ik mijn PC![]()
Ik speelde altijd FFquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
die heb ik weleens een weekje te leen gehad...
het is maar goed dat ie terug moest want 't is veel te verslavend
ik had er maar 1 spel bij: Need for speed.... en dat speelde ik ongeveer non-stop
yep........quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:26 schreef Tranceptor het volgende:
Need for Speed underground?
Deegrollers zijn niet zo donkerbruinquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou 't lijkt meer op saté.......
maar door jouw verhaal is 't kwartje wel gevallen: 't is een deegroller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan van dat soort spellen nooit zoveel, het interesseert me niet zoveel. Maar ja, ik ben ook een vreemde gamer...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep........en ik was fucking goed
[voor iemand zonder ps2
]
Doe mij maar een glaasje water ik ben op dieet...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:30 schreef babette21 het volgende:
half 10.......
-tijd, een beetje gezelschap, wat tijd voor jezelf, het helpt je de dag door,
het is-tijd, voor jou en dat weet je... lekker gezellig, tijd voor jezelf
-
-tiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjdddddd....
ik nog 7,5.... maar op vrijdag valt er wel 'n uurtje af te snoepen.... is 't weer borreltijdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:33 schreef bar_rel het volgende:
Nog maar 8 uur en ik ben klaar voor vandaag voor een lang weekend!!
Oh ja borrel tijd schijtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik nog 7,5.... maar op vrijdag valt er wel 'n uurtje af te snoepen.... is 't weer borreltijd
maar 't wordt wel 'n lange dag, je zou 't niet zeggen maar op werkvlak ben ik vandaag niet vooruit te branden
Dan moet dat wel heeeeel lang uitrekkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:37 schreef babette21 het volgende:
ja het wordt wel later, maar 't werk houdt eerder op....
maar ik heb om 13.30 een huisbezoek, als ik dat nou heeeeeeel lang uitrek dan hoef ik niet meer terug
Ons werk stopt zoals altijd dan gewoon pas om half 6 en me trein gaat altijd om 1744 die ik altijd wil hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:37 schreef babette21 het volgende:
ja het wordt wel later, maar 't werk houdt eerder op....
maar ik heb om 13.30 een huisbezoek, als ik dat nou heeeeeeel lang uitrek dan hoef ik niet meer terug
mja ik kan 't als een uitdaging zien natuurlijk...quote:
Ik blijf vrijdags ook nooit op de borrelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ons werk stopt zoals altijd dan gewoon pas om half 6 en me trein gaat altijd om 1744 die ik altijd wil hebbenen ik ben nog nooit gebleven bij een borreltijd. Altijd smoesjes:
-Ik moet nogi ets halen in de winkel voor 6 uur
- Ik moet thuis zijn voor half zeven
-Ik heb geen zin
hé lekker dingquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:41 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk zo een kopin de ochtend
Was dat maar waar, zit gewoon achter mijn bureau op kantoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
hé lekker dinghebbie vrij vandaag?!
Oh ennuh.. .ik was het bijna vergeten:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
hé lekker dinghebbie vrij vandaag?!
Jawel ik heb wel leuke collega's maar ik vind het gewoon stom dan ben ik pas om 8uur thuis ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:45 schreef babette21 het volgende:
ja met zo'n reistijd is 't wel logisch....
en ik neem aan dat bar_rel dan gewoon geen leuke collega's heeft ofzo
ik blijf meestal wel ff hangen, maar ben 9 v/d 10 keer met de auto, dus er gaat weinig naar binnen
oh ja da's een beetje nep...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:46 schreef bar_rel het volgende:
Jawel ik heb wel leuke collega's maar ik vind het gewoon stom dan ben ik pas om 8uur thuis ofzodan zitten we hier een beetje met ze 3en ( +baas is dat al
) en dat is saai
gewoon, liefjes uitdelen... ik lust wel 'n puntjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:47 schreef Tranceptor het volgende:
* Tranceptor gooit taart in gezicht Babette21
Moet ik er anders mee?![]()
Wij geven elkaar de vrijheid. We worden een pappie en een mammie ennu wonen tegenwoordig bij elkaar (woon ik eigenlijk nog steeds bij jou in?) maar Babs heeft een relatie met wup en ja, wup is een vrouwquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou.... "stel"........... dat nou ook weer niet he...
teamleiders? Ik werk ook met teamleiders... laatst was er ook iets... Weet je zeker dat we niet bij hetzelfde bedrijf werken????quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja da's een beetje nep...
wij zijn op vrijdag in verhouding tot andere dagen met minder, 't grootste deel heeft vrij
dat vinden we zielig voor onszelf maar 't schept ook 'n band...
+ dat de teamleiders gezellig meedoen en het werk dan een uurtje eerder wordt neergelegd
Ik ben niet lief vandaagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
gewoon, liefjes uitdelen... ik lust wel 'n puntje![]()
![]()
ik hoef geen bandm et de baas die is vaagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja da's een beetje nep...
wij zijn op vrijdag in verhouding tot andere dagen met minder, 't grootste deel heeft vrij
dat vinden we zielig voor onszelf maar 't schept ook 'n band...
+ dat de teamleiders gezellig meedoen en het werk dan een uurtje eerder wordt neergelegd
ja ik had nog wat voor je.... laatst al, maar toen was je ineens weg...quote:
Aaaah wat liefquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja ik had nog wat voor je.... laatst al, maar toen was je ineens weg...
ik zag dat je nog 'n beetje achterliep ofwel ik heb 'n "update" voor je:
[afbeelding]
groot wordt ie/ze al he?!?
EDIT: 6 weken eerder....
[afbeelding]
jij bent nooit bij mij komen wonen [voor zover ik weet... of heb je je ergens verstopt?]quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:49 schreef Dizer het volgende:
Wij geven elkaar de vrijheid. We worden een pappie en een mammie ennu wonen tegenwoordig bij elkaar (woon ik eigenlijk nog steeds bij jou in?) maar Babs heeft een relatie met wup en ja, wup is een vrouw![]()
![]()
Ooh jahquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij bent nooit bij mij komen wonen [voor zover ik weet... of heb je je ergens verstopt?]
want op het moment supreme heb je 't verpest door te gaan stoken in 'n goed huwelijk....
maar inmiddels ben je weer lief enzo![]()
ah joh we hebben nog 4 maanden.....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:54 schreef Dizer het volgende:
Aaaah wat lief![]()
We moeten gauw namen verzinnen. Is Jamie nog steeds een optie?
Ik ken hetquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:52 schreef Tranceptor het volgende:
Verkeerde been uit bed, je kent het wel...voor MissBliss
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:52 schreef Tranceptor het volgende:
Verkeerde been uit bed, je kent het wel...voor MissBliss
Succes met werken lievviequote:
Whehehe, dit is net genoeg om mn rookverslaving in stand te houdenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
[..]
Succes met werken lievvie![]()
Ah dus nu ga mij sponsoren met je doekoe?![]()
Sloeberquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehehe, dit is net genoeg om mn rookverslaving in stand te houden![]()
Ga je nog iets leuks doen in het weekend?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:24 schreef babette21 het volgende:
zo hé, het is met toch gelukt om 25 minuten weg te blijven
heb ondertussen enorm nuttig werk verricht:
rondje koffie gehaald, iemand's voicemail ingesproken, prijsvraagje ingevuld, radio afgestemd.....vrijdag
ik denk dat ik maar weer verder ga met m'n huis, dat heeft 'n paar weken stilgelegen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:25 schreef Tranceptor het volgende:
Ga je nog iets leuks doen in het weekend?
Ik ga van het weekend maar aan mn bachelorscriptie, misschien wat muziek maken. Mijn ouders gaan vooral naar markten en kennissen dus zal meeste tijd alleen thuis zitten hier. Ik had eerst andere plannen, dus mijn vrienden hebben ook al zelf dingen geregeld voor het weekend. Misschien dat ik nog ff langs een vriend ga op zondag of maandag ofzo...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar weer verder ga met m'n huis, dat heeft 'n paar weken stilgelegen...
weinig zin in, maar 't gaat niet vanzelf he....
et toi?!
Het is meer dat ik heel erg zin had in iets wat dus niet doorgaat van het weekend, dan is dit toch helemaal niks...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:35 schreef babette21 het volgende:
ach lekker niks doen kan ook relaxed zijn....
maar als je je verveeld heb ik nog wel 'n trap voor je die geschuurd moet worden....
quote:
Was die weg makkelijk te vinden?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoorde het op de radio ja..
Aandelen in mezelf kopen, tof!.
Nou ja, gewon bij het stoplicht linksaf, dan 400 meter rechtdoor en vervolgens naar links. Dan ben je er.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:49 schreef Tranceptor het volgende:
Was die weg makkelijk te vinden?
Ga toch weg dan ...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:49 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben er weer voor 1 nuttige opmerking:
Hoi en doei
haquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, gewon bij het stoplicht linksaf, dan 400 meter rechtdoor en vervolgens naar links. Dan ben je er.
Kwam je deze tegen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:06 schreef timbob het volgende:
[..]
ha
en ik maar denken dat je 500 meter moest en dan rechts![]()
dan kom je er natuurlijk nooit!
Boezem nog welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Serieus...eg waar...
*drukt bar_el tegen zijn boezem*![]()
![]()
Ik vond je vorige avatar leukerquote:
Je bent ook niet makkelijk....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:24 schreef MissBliss het volgende:
Nee
Dat heb ik ook nooit beweerd.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent ook niet makkelijk....![]()
maar wel lekker![]()
jij zit nog in de koninginnedagsfeer he..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:22 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben de mijne ook zat trouwens
En die van bar_rel
Anders issie helemáál saaiquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:27 schreef timbob het volgende:
[..]
jij zit nog in de koninginnedagsfeer he..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:22 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben de mijne ook zat trouwens
En die van bar_rel
Neequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zo beter Miss-tis-nooit-goed-maar-ik-luister-graag-naar-Muse-met-Bliss ?
Jouwes ookquote:
quote:
hee 'n beetje mededogen mag toch wel.... 't is vrijdag!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:32 schreef Tranceptor het volgende:
10 strafrondjes en 100 keer op(d)rukken...![]()
Geen mededogen, hij heeft het hele weekend om uit te rustenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
hee 'n beetje mededogen mag toch wel.... 't is vrijdag!!!
5 strafrondjes, 50 strafrondjes.... en nog 'n bakkie koffie halen voor de hardwerkende onder ons
Alsof ik vrijwillig niet heb geslapen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Erg slimme actie![]()
Je gaat toch niet zeuren dat je moe bent he?
100 keer rukken dat lukt zelf de beste nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
10 strafrondjes en 100 keer op(d)rukken...![]()
And believe me I've tried...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
100 keer rukken dat lukt zelf de beste niet
Jij maakt gelukkig nog eens wat meequote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb net ook patat gegetenEn een frikadel
![]()
![]()
Krijg jij ook flasbacks van msn?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij maakt gelukkig nog eens wat mee![]()
Dizer, wat had je op je boterhammetjesquote:
Ik kon laatst niet slapen vanwege Buffyquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dizer, wat had je op je boterhammetjes?
een niet nader te noemen Fokster had me ooit toegevoegd en ging me vertellen wat ze op dr broodjes had iedere dag. Zoals je begrijpt heeft het heel lang geduurd voordat ze geblocked werd
Kom op, je vond haar maar wat lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:44 schreef Tranceptor het volgende:
Zoals je begrijpt heeft het heel lang geduurd voordat ze geblocked werd
Ik vat het nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dizer, wat had je op je boterhammetjes?
een niet nader te noemen Fokster had me ooit toegevoegd en ging me vertellen wat ze op dr broodjes had iedere dag. Zoals je begrijpt heeft het heel lang geduurd voordat ze geblocked werd
Ga ik je vertellen, maar later.. ik moet weer aan het werkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Heb jij ook zulke spannende conversaties en feiten te vertellen als je iemand wil versieren?
Huillie!quote:
Ok, neem dan een avatar met je foto erinquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat je liever naar MIJ keek![]()
Wrom niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Alsof ik vrijwillig niet heb geslapen.
Ik viel gewoon niet in slaap.
Om te slapen?quote:
Jaquote:
Kom daar eens vanaf!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaen daar zit ik voorlopig nog wel even
Ik moest lachenquote:
Denk aan je imago.quote:
In een groepsgesprek bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Denk aan je imago.
Vertel de rest op msn
Vind je van mn nieuwe avatar?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Denk aan je imago.
Vertel de rest op msn
quote:
quote:
een schizofreen is nooit alleenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kies er toch een en houd die voor een lange tijd!
Ik blijf die OP editen met jouw veranderingsdrang
Ik vond de 2 vorige leukerquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Is ook voor het eerst dat je om mij moet lachen hè? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond de 2 vorige leuker
[..]
[afbeelding] Waren al die andere opmerkingen dan 'grappen'?[afbeelding]
Mensen, ik ga roken en dan naar de les
Leuk dat ze dat ook op die pakjes zetten, alsof je dan denkt... ow ok. dan begin ik nu niet meer.quote:
Kerelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Leuk dat ze dat ook op die pakjes zetten, alsof je dan denkt... ow ok. dan begin ik nu niet meer.
Je stopt toch elke keer als je em uitdrukt ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoe kan je nu weer beginnen![]()
Want als je stopt en dan toch weer begint ben je nooit echt gestopt dus heet het ook niet weer beginnen eigenlijk dan toch huh![]()
Eeuuh....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je stopt toch elke keer als je em uitdrukt ?Op die manier kan iedereen stoppen.
Als je weer begint, dan ben je niet gestopt, simpel zat.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Nee, dat waren serieuze opmerkingen! [afbeelding]
Stop toch eens met roken, mens![]()
Ze kunnen beter schrijven : 'Stop er nu mee' ipv 'Begin er niet mee' want je was al begonnen anders kocht je het pakje niet...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Leuk dat ze dat ook op die pakjes zetten, alsof je dan denkt... ow ok. dan begin ik nu niet meer.
Ze willen je ook niet echt laten stoppen ze willen de indruk geven dat ze dat proberen zo dat ze geen gezeik krijgen met de minister van volksgezondheidquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze kunnen beter schrijven : 'Stop er nu mee' ipv 'Begin er niet mee' want je was al begonnen anders kocht je het pakje niet...
Niet dat 'Stop er nu mee' meer indruk maakt
Spijbelaarsterquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik vond ze grappig noch serieus [afbeelding]
Ik wist niet in welk lokaal ik zat dus ging ik even kijken op de computer maar nu is de les al 10 minuten bezigdus ik ga maar niet
Kan ik braaf mn huiswerk maken enzo
Slecht hequote:
EM, je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze willen je ook niet echt laten stoppen ze willen de indruk geven dat ze dat proberen zo dat ze geen gezeik krijgen met de minister van volksgezondheid![]()
Hoeft toch ook nietquote:
Maar het is stukken handiger als je met de log van dit topic een brood kunt halen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet![]()
We zijn het eens thats all
Zou het leven wel goedkoper maken inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar het is stukken handiger als je met de log van dit topic een brood kunt halen...
Eenschquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze kunnen beter schrijven : 'Stop er nu mee' ipv 'Begin er niet mee' want je was al begonnen anders kocht je het pakje niet...
Niet dat 'Stop er nu mee' meer indruk maakt
Thee!quote:
Chocomel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:27 schreef MissBliss het volgende:
Hmmm, zal ik naar de tweede lopen voor lekkere theeof hier op de 6e bij gebrek aan lekkere thee chocomel nemen?
Keuzes...
Thee!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:27 schreef MissBliss het volgende:
Hmmm, zal ik naar de tweede lopen voor lekkere theeof hier op de 6e bij gebrek aan lekkere thee chocomel nemen?
Keuzes...
quote:
quote:
Bonen ? Heerlijk door de stampotquote:
Thee ! Zeker wete !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:27 schreef MissBliss het volgende:
Keuzes...
Ik ook, al teveel koffie gehad vanochtend... Anders wordt het weer zo afkicken in het pinksterweekend ..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:38 schreef BVO het volgende:
Ik zou ook voor thee gaan.
Orgi, zou je misschien van bar_rel's account willen afblijven?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:44 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben geil ik zit op me werk maar me vriendin zit thuis![]()
![]()
![]()
Even rukken op de WC dan maar.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:44 schreef bar_rel het volgende:
![]()
![]()
Ideeénquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Orgi, zou je misschien van bar_rel's account willen afblijven?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Orgi, zou je misschien van bar_rel's account willen afblijven?
Natuurlijk was dit grappig bedoeldquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding] Of was dit nou weer niet grappig bedoeld? [afbeelding]
quote:
Ik zag het topic ook alquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding] Je weet het nooit met jou [afbeelding]
Kut ik opende net dit topicHoi Sylvana. Wel slim bezig? en ik klikte ook nog op de link in de OP
En ja, ik zit op school![]()
Als je thuiszit kan het geen kwaad, het begint met een leuke graphicquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag het topic ook al
Maar ik heb niet op die link geklikt![]()
heb jij een vriendin?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:44 schreef bar_rel het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |