quote:
hee 'n beetje mededogen mag toch wel.... 't is vrijdag!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:32 schreef Tranceptor het volgende:
10 strafrondjes en 100 keer op(d)rukken...![]()
Geen mededogen, hij heeft het hele weekend om uit te rustenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
hee 'n beetje mededogen mag toch wel.... 't is vrijdag!!!
5 strafrondjes, 50 strafrondjes.... en nog 'n bakkie koffie halen voor de hardwerkende onder ons
Alsof ik vrijwillig niet heb geslapen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Erg slimme actie![]()
Je gaat toch niet zeuren dat je moe bent he?
100 keer rukken dat lukt zelf de beste nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
10 strafrondjes en 100 keer op(d)rukken...![]()
And believe me I've tried...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
100 keer rukken dat lukt zelf de beste niet
Jij maakt gelukkig nog eens wat meequote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb net ook patat gegetenEn een frikadel
![]()
![]()
Krijg jij ook flasbacks van msn?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij maakt gelukkig nog eens wat mee![]()
Dizer, wat had je op je boterhammetjesquote:
Ik kon laatst niet slapen vanwege Buffyquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dizer, wat had je op je boterhammetjes?
een niet nader te noemen Fokster had me ooit toegevoegd en ging me vertellen wat ze op dr broodjes had iedere dag. Zoals je begrijpt heeft het heel lang geduurd voordat ze geblocked werd
Kom op, je vond haar maar wat lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:44 schreef Tranceptor het volgende:
Zoals je begrijpt heeft het heel lang geduurd voordat ze geblocked werd
Ik vat het nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dizer, wat had je op je boterhammetjes?
een niet nader te noemen Fokster had me ooit toegevoegd en ging me vertellen wat ze op dr broodjes had iedere dag. Zoals je begrijpt heeft het heel lang geduurd voordat ze geblocked werd
Ga ik je vertellen, maar later.. ik moet weer aan het werkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Heb jij ook zulke spannende conversaties en feiten te vertellen als je iemand wil versieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |