quote:Op donderdag 28 april 2005 19:34 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga zelf naar gangbangs en daar zie je dat ook, dat er steeds meer jongeren heen gaan, dus niks vreemds aan om naar zoiets heen te gaan dus![]()
En dan dit:quote:Op zondag 1 mei 2005 19:47 schreef Sylvana het volgende:
ongeveer 40 mannen en 1 vrouw op 1 avond ( gangbang)
Jawel, maar dat is minder leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:43 schreef Principessa het volgende:
Christus! Had je dat kind niet gewoon een mailtje kunnen sturen?!
Misschien is dat met een bepaalde reden?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij heet Sylvana geen Tamara hoor.. En ze zou zelf toch ook een topic openen om haar ervaringen te posten (maar pas als er een SEX-mod online was om de boel in de gaten te houden). Maar tot op de dag van vandaag nog geen topic gezien.
Vind ik niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:52 schreef avotar het volgende:
Tja.. kun je het maken om dit hier zo te posten...?
goeie vraag..
Misschien zit ze ondergedoken in het keldertje?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij heet Sylvana geen Tamara hoor.. En ze zou zelf toch ook een topic openen om haar ervaringen te posten (maar pas als er een SEX-mod online was om de boel in de gaten te houden). Maar tot op de dag van vandaag nog geen topic gezien.
maakt het wat uit? Het is blijkbaar alleen te doen om haar flink voor paal te zetten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:52 schreef MissBliss het volgende:
Is Tamara dezelfde als Sylvana dan?
Tof!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:54 schreef Principessa het volgende:
[..]
maakt het wat uit? Het is blijkbaar alleen te doen om haar flink voor paal te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |