Leuk dat ze dat ook op die pakjes zetten, alsof je dan denkt... ow ok. dan begin ik nu niet meer.quote:
Kerelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Leuk dat ze dat ook op die pakjes zetten, alsof je dan denkt... ow ok. dan begin ik nu niet meer.
Je stopt toch elke keer als je em uitdrukt ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoe kan je nu weer beginnen![]()
Want als je stopt en dan toch weer begint ben je nooit echt gestopt dus heet het ook niet weer beginnen eigenlijk dan toch huh![]()
Eeuuh....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je stopt toch elke keer als je em uitdrukt ?Op die manier kan iedereen stoppen.
Als je weer begint, dan ben je niet gestopt, simpel zat.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Nee, dat waren serieuze opmerkingen! [afbeelding]
Stop toch eens met roken, mens![]()
Ik vond ze grappig noch serieus 
Ze kunnen beter schrijven : 'Stop er nu mee' ipv 'Begin er niet mee' want je was al begonnen anders kocht je het pakje niet...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Leuk dat ze dat ook op die pakjes zetten, alsof je dan denkt... ow ok. dan begin ik nu niet meer.
Ze willen je ook niet echt laten stoppen ze willen de indruk geven dat ze dat proberen zo dat ze geen gezeik krijgen met de minister van volksgezondheidquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze kunnen beter schrijven : 'Stop er nu mee' ipv 'Begin er niet mee' want je was al begonnen anders kocht je het pakje niet...
Niet dat 'Stop er nu mee' meer indruk maakt
Spijbelaarsterquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik vond ze grappig noch serieus [afbeelding]
Ik wist niet in welk lokaal ik zat dus ging ik even kijken op de computer maar nu is de les al 10 minuten bezigdus ik ga maar niet
Kan ik braaf mn huiswerk maken enzo
Slecht hequote:
EM, je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze willen je ook niet echt laten stoppen ze willen de indruk geven dat ze dat proberen zo dat ze geen gezeik krijgen met de minister van volksgezondheid![]()
Hoeft toch ook nietquote:
Maar het is stukken handiger als je met de log van dit topic een brood kunt halen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet![]()
We zijn het eens thats all
Zou het leven wel goedkoper maken inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar het is stukken handiger als je met de log van dit topic een brood kunt halen...
Eenschquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze kunnen beter schrijven : 'Stop er nu mee' ipv 'Begin er niet mee' want je was al begonnen anders kocht je het pakje niet...
Niet dat 'Stop er nu mee' meer indruk maakt
Thee!quote:
Chocomel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:27 schreef MissBliss het volgende:
Hmmm, zal ik naar de tweede lopen voor lekkere theeof hier op de 6e bij gebrek aan lekkere thee chocomel nemen?
Keuzes...
Thee!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:27 schreef MissBliss het volgende:
Hmmm, zal ik naar de tweede lopen voor lekkere theeof hier op de 6e bij gebrek aan lekkere thee chocomel nemen?
Keuzes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |